Murhauhkaus, vakava juttuko?

Norjanheinäperhonen

Pitäisikö suhtautua vakavasti, jos uhataan vaikkapa murhata netissä?
Keksitään päälle vielä aivan hullu tarina, että olisin pedofiili ja rakastaisin muita pedofiilejä.

Pitäisikö minun huolestua, tuolainen ihminen voi olla oikeasti umpihullu?

21

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisit lopettaa typerät provosi tai jos olet tosissasi hakeutua hoitoon...

• Norjanheinäperhonen

Mielestäni kenenkään ei tulisi kehottaa suoraan tekemään itsemurhaa taikka uhata murhalla, vaikka hän ei provosta pitäisikään.

Siis provo on aivan eri asia!!!

• Arska

siksi kannattaa käyttää nimimerkkiä

• Puke_Skywanker

"Keksitään päälle vielä aivan hullu tarina, että olisin pedofiili ja rakastaisin muita pedofiilejä. "
      ainakin puoliksi oikein.

"Mitä mieltä Pedofiileistä???
      Mitä mieltä te olette pedofiileista??? Minä vihaan lapsia, joten pedofiilit ovat mielestäni ihan ok. 70% pedofiilien poikauhreista tekee itsemurhan, jossain vaiheessa elämäänsä. Naisten kohdalla % lienee pienempi, mutta todennäköisyys on huomattavasti...
      31.1.2009 - kirjoittanut: Norjanheinäperhonen -
      Uskonnot ja uskomukset > Ateismi"

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=ateismi&poster=norjanhein%E4perhonen&sort=date&fixed_interval_time=0&search_interval=exact&sd=15&sm=01&sy=2009&ed=1&em=2&ey=2009&hpp=25

• kait on se murha uhkaus ?

Olet se sairas tyyppi joka pitää pedofiileistä ja vihaat lapsia.
        Menisit ulos julkisesti ilmoittamaan tuon saman niin voidaan uutisista sitten lukea mistä sun jäänteet löytyi.

En vaan itse oikein löydä sitä.

• Norjanheinäperhonen

Kyseisessä pätkässä, arvostelin vainoni järjestäjien moraalia. Sen oli tarkoituskin ärsyttää, mutta tavalla, jolla idioottikin tajuaa asianyhteyden. En sanallakaan maininnut olevani sellainen.
        Siis, jos on ok, laittaa lapset vainoamaan isolla joukolla, niin sitten täyttyy varmaankin jonkinlainen lastenhyväksikäyttöpykäläkin. Eli todennäköisesti tämä on ihan perinteiseen pedofiilliaan rinnastettava teko, ymmärsitkö?
        Rinnastin kansan asenteen vainoamiseeni pedofiiliaan, ei kovin vaikea tajuta!!!
        Siitä oli kysymys, vai haluatko sinäkin kenties murhata minut taikka pakottaa tekemään itsemurhan...?

• Norjanheinäperhonen
        edvard74 kirjoitti:

kait on se murha uhkaus ?

Olet se sairas tyyppi joka pitää pedofiileistä ja vihaat lapsia.
        Menisit ulos julkisesti ilmoittamaan tuon saman niin voidaan uutisista sitten lukea mistä sun jäänteet löytyi.

En vaan itse oikein löydä sitä.

Lisäksi kehotit suoraan tekemään itsemurhan.

• viestiin viittasin.
        Uskoisin että hyväksyäkseen pedofiilin on oltava sellainen itse.

• Puke_Skywanker
        Norjanheinäperhonen kirjoitti:

Kyseisessä pätkässä, arvostelin vainoni järjestäjien moraalia. Sen oli tarkoituskin ärsyttää, mutta tavalla, jolla idioottikin tajuaa asianyhteyden. En sanallakaan maininnut olevani sellainen.
        Siis, jos on ok, laittaa lapset vainoamaan isolla joukolla, niin sitten täyttyy varmaankin jonkinlainen lastenhyväksikäyttöpykäläkin. Eli todennäköisesti tämä on ihan perinteiseen pedofiilliaan rinnastettava teko, ymmärsitkö?
        Rinnastin kansan asenteen vainoamiseeni pedofiiliaan, ei kovin vaikea tajuta!!!
        Siitä oli kysymys, vai haluatko sinäkin kenties murhata minut taikka pakottaa tekemään itsemurhan...?

"yliopisto-itsemurha" idiootti? mene hoitoon, olet sairas ihminen.

• Norjanheinäperhonen kirjoitti:

Lisäksi kehotit suoraan tekemään itsemurhan.

Käskin kyllä sun hoitaa itse.

• Norjanheinäperhonen
        Puke_Skywanker kirjoitti:

"yliopisto-itsemurha" idiootti? mene hoitoon, olet sairas ihminen.

""yliopisto-itsemurha" idiootti? mene hoitoon, olet sairas ihminen. "

Hah,jopas oli hassusti sanottu. Ihan kiva, että idiootti ja mene hoitoon ja olet sairas ihminen ovat asenteesi.
        Sinun seurassasi viihtyisi tuntikausia, koska olet niin hauska.

• Norjanheinäperhonen
        edvard74 kirjoitti:

viestiin viittasin.
        Uskoisin että hyväksyäkseen pedofiilin on oltava sellainen itse.

"Uskoisin että hyväksyäkseen pedofiilin on oltava sellainen itse. "

Siis Suomen kansa on pedofiilejä täynnä!!!!
        Siitä on kyse, vertasin idioottitahoa, joka laittoi kakarat vainoamaan minua pedofiileihin!!

Väitätkö, ettet tajunnut asiaa?

• Puke_Skywanker

""yliopisto-itsemurha" idiootti? mene hoitoon, olet sairas ihminen. "

Hah,jopas oli hassusti sanottu. Ihan kiva, että idiootti ja mene hoitoon ja olet sairas ihminen ovat asenteesi.
        Sinun seurassasi viihtyisi tuntikausia, koska olet niin hauska.

"Sinun seurassasi viihtyisi tuntikausia, koska olet niin hauska."
        sinun seurassasi en viihtysi montakaan minuuttia, koska olet täysin sekaisin.

• Norjanheinäperhonen kirjoitti:

"Uskoisin että hyväksyäkseen pedofiilin on oltava sellainen itse. "

Siis Suomen kansa on pedofiilejä täynnä!!!!
        Siitä on kyse, vertasin idioottitahoa, joka laittoi kakarat vainoamaan minua pedofiileihin!!

Väitätkö, ettet tajunnut asiaa?

Saat kyllä muotoilla pikkasen paremmin.

idioottitahoa, joka laittoi kakarat vainoamaan minua pedofiileihin!!

Ei kyllä aukeaa millään.

• Kössönöm

asioihin sen verran vakavasti, että häivyt täältä noitten höpinöittesi kanssa.

Ei edes Hanna kykene tuottamaan tuollaista paskaa kuin sinä ja se on jo paljon sanottu.

• Norjanheinäperhonen

Jos loukkasin seksuaalisuuttasi olen pahoillani, mutta sinä selvästi vainoat ja syrjit minua.

Sori, että edes tulin teille ja vain teille tarkoitetulle foorumille.

Siis 74:lta murhauhkaus ja itsemurhan tekimiseen vähintäänkin kehotus ja sinulta täydellinen kielto kirjoitella tänne:VAU

• Kössönöm

Jos loukkasin seksuaalisuuttasi olen pahoillani, mutta sinä selvästi vainoat ja syrjit minua.

Sori, että edes tulin teille ja vain teille tarkoitetulle foorumille.

Siis 74:lta murhauhkaus ja itsemurhan tekimiseen vähintäänkin kehotus ja sinulta täydellinen kielto kirjoitella tänne:VAU

Et sinä ole minun seksuaalisuuttani loukannut. Mistä tuollaisen ajatuksen sait päähäsi?

En vainoa sinua, enkä myöskään syrji. Sanoin vaan mielipiteeni ja siihen minulla on täysi oikeus.

Sinun kannattaisi miettiä sitä, miksi saat takkiisi koko ajan. Et edes yritä kirjoittaa mitään järkevää. Vai etkö kykene?

Ei sinua ole kukaan uhannut murhata. Omituinen väite!

• olla täällä

Kyllä norjanheinällä on oikeus olla täällä just niin paljon kuin haluaa.

Pitäisikö sensuroida?

Mitä salattavaa ateisteilla on? Jotain omia taikoja?

• Kössönöm
        olla täällä kirjoitti:

Kyllä norjanheinällä on oikeus olla täällä just niin paljon kuin haluaa.

Pitäisikö sensuroida?

Mitä salattavaa ateisteilla on? Jotain omia taikoja?

jos saa kiukkuisia vastauksia. Ei kannata tehdä typeriä aloituksia, jos ei kestä kritiikkiä.

• vihtuilija

...siinäpä oiva syy laittaa hihhulit ojennukseen, sillä eivätkö he toimi raamatun tai koraanin mukaan...

Keksitään päälle vielä joku hullu tarina! Kyllä mun varmaan pitää olla huolestunut, tuollainen ihminen on umpihullu.

• mielikuvitusotus

minä ainakin otan vakavasti tuollaiset uhkaukset ja siksi en enää halua yhtäkään hihhulia nähdäkään.
      aika usea ainoassa oikeassa uskossa(tm) oleva hihhuli on täälläkin uhkaillut ties millä.

"Pitäisikö minun huolestua, tuolainen ihminen voi olla oikeasti umpihullu? "

kyllä, hihhulit ovat sekopäitä. niiden kanssa kannattaa olla tosi varovainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe