Sunilaisuuden dilemma on se, ettei se saa jumaluuteensa mahtumaan kuin osan raamattua.
Paavali on Teuvolle kauhistus. Kerrassaan "kuvottavaa luettavaa", kuten Teuvo itse asian ilmaisi.
Näin olemme saaneet jälleen uuden "helmen" sunilaisuuden kuriositeettiarkistoista esille.
Sunilaisuuden dilemma
12
347
Vastaukset
- etu on siinä,
että siihen kuuluu nykyisin ainoastaan Suni itse!
Muut ovat jo jättäneet tuon harhaopin.- Kysyväinen
He ovat ainoastaan riitautuneet toisiinsa verisesti ja tappelevat keskenään kiivaasti ja julkisesti, mutta oppi heillä on edelleen sama.
- Diana-ad-rem
on ihan oikeassa, että Paavali on kuvottava henkilö. Paavalia kierompaa valehtijaa saa hakea.
Paavalihan myöntää itsekin valehtelevansa, teillä on se kuuluisa peite silmillä, joten ette huomaa.
Minkä voi, jos on hunnut hartioilla ja vielä silmien päällä niin ohi menee, se ikäänkuin sokea sokeaa taluttaa, haparoivat pitkin seiniä
eikä valoa näy.- myös !
Paavalihan oli juutalainen ja roomalaisten uskovia kavaltava ja ilmiantava kätyri.
Liekö se perinnöllistä tai ei tuo valehtelu.
Sinä juutalaisena voisit kyllä pysyä kokonaan siellä murhaavien pikku perkeleiden palstalla poissa täältä lietsomasta rotuvihaa. - liittynyt
sunilaiseen lahkoon?
- Kysyväinen
Olet juuri läpäissyt sunilaisuustestin! Onneksi olkoon! ;(
Paavali oli Jumalan itsensä valitsema ase. Se että ei ymmärrä Paavalin tekstejä ei tarkoita, että hän olisi valehdellut. Ja kun kaiken lisäksi Paavalin teksti on Pyhän Hengen inspiroimaa eli sen lähde on Jumalassa, on Paavalin kohdistuva väärä syyttely entistä raskaampi synti.
minkälainen Saatanan helmi ja totuuden mätäpaise on tämäkin Paavalin julistus:
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse,
vaan sen tekee minussa asuva synti."
Tämähän on yhtä pitävä tämän kansan porttopappien julistuksen kanssa:
"Kukaan meistä ei voi tietää totuutta, ja jos joku sanoo
sen tietävänsä on hänestä jo silloin tullut toisten tuomitsija."- itse toisista
sanot, sanon sinulle; olet vääräoppinen. Eksyksissä olet.
- Irmeli.
>>"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
vaan sen tekee minussa asuva synti." - Kysyväinen
Irmeli. kirjoitti:
>>"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
vaan sen tekee minussa asuva synti.""Tämä on TOTUUS TS, sillä sinäkin käyttäydyt jus samalla tavalla täällä, ja kun kohtasimme olit mielinkielin. "
Puhutko totta? Olet tavannut Teuvon ja hän oli "mielinkielin"? - Irmeli.
Kysyväinen kirjoitti:
"Tämä on TOTUUS TS, sillä sinäkin käyttäydyt jus samalla tavalla täällä, ja kun kohtasimme olit mielinkielin. "
Puhutko totta? Olet tavannut Teuvon ja hän oli "mielinkielin"?Kyllä,
totta joka sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760