päätin muuttaa....

.. muutin viljelijäpervokin vai mikä seoli? rujoksi äestäjäksi.. taas yks multinikki tuli mieleen..mutta maanviljelijäpervokki tuli puskasta vuonna yks ja kaks.. hah tässähän voi miettii kuka pistää paremmaks?..

31

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbasa.

      ahistaako jos on 7 kilometrin peltosarka? :-)

      • ..olisin onnellinen jos omistaisin edes niin paljon maata.. voisin jopa kirjoittaa kirjan rujosta äestäjästä..en kai oo kopsaannu sitä mistää..???


      • kbasa.
        pervokki kirjoitti:

        ..olisin onnellinen jos omistaisin edes niin paljon maata.. voisin jopa kirjoittaa kirjan rujosta äestäjästä..en kai oo kopsaannu sitä mistää..???

        jos joku kirjottaa rujosta aetsalaisesta niin han!


      • kbasa. kirjoitti:

        jos joku kirjottaa rujosta aetsalaisesta niin han!

        ..vasta on sarkaa..lukusarkaa..


      • kbasa.
        pervokki kirjoitti:

        ..vasta on sarkaa..lukusarkaa..

        oliko perati 170 kirjaa? monta jokatapauksessa.


      • huhhuuu.
        pervokki kirjoitti:

        ..vasta on sarkaa..lukusarkaa..

        ai ai voi voi ai ai oi oi


      • kbasa. kirjoitti:

        oliko perati 170 kirjaa? monta jokatapauksessa.

        ..rujon äestäjän mutta ei löytynyt viitteitä..siis uskallan alkaa kirjoittaa.. helppo ku nakki..sori makkara..


      • huhhuuu. kirjoitti:

        ai ai voi voi ai ai oi oi

        ..silmät väsyy ja tulee paperi-ja musteallergia sormiin..


      • kbasa.
        pervokki kirjoitti:

        ..rujon äestäjän mutta ei löytynyt viitteitä..siis uskallan alkaa kirjoittaa.. helppo ku nakki..sori makkara..

        eiku kirjaa pykaamaan sitten!
        kaviskø klassinen ainahyva alotus: alussa oli suo kuokka ja rujo aetsa?


      • kbasa. kirjoitti:

        eiku kirjaa pykaamaan sitten!
        kaviskø klassinen ainahyva alotus: alussa oli suo kuokka ja rujo aetsa?

        ..se on jo myöskin ehkä vähän kulunut aloitus myöskin..klasiisuudesta ja hyvyydestä huolimatta.. Rujo aetsa.. jotenkin sillaattii kuitenkin tulee alkamaan..


      • kbasa.
        pervokki kirjoitti:

        ..se on jo myöskin ehkä vähän kulunut aloitus myöskin..klasiisuudesta ja hyvyydestä huolimatta.. Rujo aetsa.. jotenkin sillaattii kuitenkin tulee alkamaan..

        nimittain, tulisi lisaa jannitysta kun saran pituus menee yli 15 kilometria..


      • kbasa. kirjoitti:

        nimittain, tulisi lisaa jannitysta kun saran pituus menee yli 15 kilometria..

        ..pitkä verrattuna peruskirjansivuihin vierekkäin leviteltynä pellolle..260-? sivua..noin suurinpiirtein.. ei tietoo..ei niin paljon peltoo..


      • kbasa.
        pervokki kirjoitti:

        ..pitkä verrattuna peruskirjansivuihin vierekkäin leviteltynä pellolle..260-? sivua..noin suurinpiirtein.. ei tietoo..ei niin paljon peltoo..

        maustetta kirjaan ehka puimurista joka ei mahdu pellolle suurine venalaisine taigarenkaineen?


      • kbasa. kirjoitti:

        maustetta kirjaan ehka puimurista joka ei mahdu pellolle suurine venalaisine taigarenkaineen?

        ..huumorii pitää olla huuhaakybällä.. aetsan pikkupläntti sontakasan takana.. tähän mun on pakko laittaa juutuubilinkki.. tuli mieleen meitsistä, pellosta ja rujosta aetsasta.. porukka kerää melonipellolla mutta ne melonit vois olla kirjansivuja..

        http://www.youtube.com/watch?v=hTx_jDEnvxs


      • kbasa.
        pervokki kirjoitti:

        ..huumorii pitää olla huuhaakybällä.. aetsan pikkupläntti sontakasan takana.. tähän mun on pakko laittaa juutuubilinkki.. tuli mieleen meitsistä, pellosta ja rujosta aetsasta.. porukka kerää melonipellolla mutta ne melonit vois olla kirjansivuja..

        http://www.youtube.com/watch?v=hTx_jDEnvxs

        oisi oikea mies rujoa aetsaa esittamaan
        tai nick noltte. molemmat kahmisi sontakasan takana oskareita kuin karviasia rehevasta puskasta!


      • kbasa. kirjoitti:

        oisi oikea mies rujoa aetsaa esittamaan
        tai nick noltte. molemmat kahmisi sontakasan takana oskareita kuin karviasia rehevasta puskasta!

        ..ja sitten vielä kylttiin varoitus..

        "VAROKAAA VIHAISTA BRONSONIA!" kuka uskaltaisi astua rujon aetsan pelloille..


      • kbasa.
        pervokki kirjoitti:

        ..ja sitten vielä kylttiin varoitus..

        "VAROKAAA VIHAISTA BRONSONIA!" kuka uskaltaisi astua rujon aetsan pelloille..

        tekisikø nimismies oikeusoppinut hanesta ns. puolielaimen? oikeus purra jos peltotilkkua uhkaa tunkeutuminen ja ehka tuho.


      • kbasa. kirjoitti:

        tekisikø nimismies oikeusoppinut hanesta ns. puolielaimen? oikeus purra jos peltotilkkua uhkaa tunkeutuminen ja ehka tuho.

        ..vaan että aito bronkka ampuu enää vaan taivaasta helvetin enkeleitä eikä enää oo maanpäällä peltotilkkuja puolustamassa.... nyt lähden tekee ruokaa.. kuuluu kurnintaa jonka epäilen olevan vatsaperäistä..


      • kbasa.
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan että aito bronkka ampuu enää vaan taivaasta helvetin enkeleitä eikä enää oo maanpäällä peltotilkkuja puolustamassa.... nyt lähden tekee ruokaa.. kuuluu kurnintaa jonka epäilen olevan vatsaperäistä..

        aika jatti bronkastakin.. se on moro taaltakin!


      • kbasa. kirjoitti:

        aika jatti bronkastakin.. se on moro taaltakin!

        jaahas nimenmuutos sentään


      • Alien-8
        pervokki kirjoitti:

        ..silmät väsyy ja tulee paperi-ja musteallergia sormiin..

        otettais neuvoa-antavat kummallekin jalalle.Siitä se päivä lähtee ihmeesti taas kulkemaan..;)


      • Alien-8 kirjoitti:

        otettais neuvoa-antavat kummallekin jalalle.Siitä se päivä lähtee ihmeesti taas kulkemaan..;)

        ..jos kehtaisin..tänään ei ole sellainen päivä. kotona oottaa vieläkin..reilu puol pullo nobleza-sherryy ja puolikas isopulloo saunalahtee..


    • impi-lempi

      Siemenpervokki ?? ;O)

      • ...hyvin siitä mitä tein viimeksi vajaa kolme viikkoo sitten..täytyy vaan olla kunnon paikka minne siementää..eikö näin ole?


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ...hyvin siitä mitä tein viimeksi vajaa kolme viikkoo sitten..täytyy vaan olla kunnon paikka minne siementää..eikö näin ole?

        Mitä ja mihin siemensit vajaa kolme viikkoa sitten...Eikö se olis jatkossakin hyvä paikka siementää?? Kuhan vaan ajattelin.....;O))


      • impi-lempi kirjoitti:

        Mitä ja mihin siemensit vajaa kolme viikkoa sitten...Eikö se olis jatkossakin hyvä paikka siementää?? Kuhan vaan ajattelin.....;O))

        ..ei ole hyvä paikka siementää.. sanon suoraan.. njet nain nicht..


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ..ei ole hyvä paikka siementää.. sanon suoraan.. njet nain nicht..

        Vaihdappas kohdetta sitten...luulisi niitä riittävän ;O)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Vaihdappas kohdetta sitten...luulisi niitä riittävän ;O)

        ..näytä riittävän..


    • ..nimenmuutos siitä heinähatusta..en edes muista mitäkin asiaa sillä multinikillä oli-..

      • mä en tiiä mikä lie hahhh((((


      • sammakko17 kirjoitti:

        mä en tiiä mikä lie hahhh((((

        ..on jo vierähtäny..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe