.. muutin viljelijäpervokin vai mikä seoli? rujoksi äestäjäksi.. taas yks multinikki tuli mieleen..mutta maanviljelijäpervokki tuli puskasta vuonna yks ja kaks.. hah tässähän voi miettii kuka pistää paremmaks?..
päätin muuttaa....
31
558
Vastaukset
- kbasa.
ahistaako jos on 7 kilometrin peltosarka? :-)
..olisin onnellinen jos omistaisin edes niin paljon maata.. voisin jopa kirjoittaa kirjan rujosta äestäjästä..en kai oo kopsaannu sitä mistää..???
- kbasa.
pervokki kirjoitti:
..olisin onnellinen jos omistaisin edes niin paljon maata.. voisin jopa kirjoittaa kirjan rujosta äestäjästä..en kai oo kopsaannu sitä mistää..???
jos joku kirjottaa rujosta aetsalaisesta niin han!
kbasa. kirjoitti:
jos joku kirjottaa rujosta aetsalaisesta niin han!
..vasta on sarkaa..lukusarkaa..
- kbasa.
pervokki kirjoitti:
..vasta on sarkaa..lukusarkaa..
oliko perati 170 kirjaa? monta jokatapauksessa.
- huhhuuu.
pervokki kirjoitti:
..vasta on sarkaa..lukusarkaa..
ai ai voi voi ai ai oi oi
kbasa. kirjoitti:
oliko perati 170 kirjaa? monta jokatapauksessa.
..rujon äestäjän mutta ei löytynyt viitteitä..siis uskallan alkaa kirjoittaa.. helppo ku nakki..sori makkara..
huhhuuu. kirjoitti:
ai ai voi voi ai ai oi oi
..silmät väsyy ja tulee paperi-ja musteallergia sormiin..
- kbasa.
pervokki kirjoitti:
..rujon äestäjän mutta ei löytynyt viitteitä..siis uskallan alkaa kirjoittaa.. helppo ku nakki..sori makkara..
eiku kirjaa pykaamaan sitten!
kaviskø klassinen ainahyva alotus: alussa oli suo kuokka ja rujo aetsa? kbasa. kirjoitti:
eiku kirjaa pykaamaan sitten!
kaviskø klassinen ainahyva alotus: alussa oli suo kuokka ja rujo aetsa?..se on jo myöskin ehkä vähän kulunut aloitus myöskin..klasiisuudesta ja hyvyydestä huolimatta.. Rujo aetsa.. jotenkin sillaattii kuitenkin tulee alkamaan..
- kbasa.
pervokki kirjoitti:
..se on jo myöskin ehkä vähän kulunut aloitus myöskin..klasiisuudesta ja hyvyydestä huolimatta.. Rujo aetsa.. jotenkin sillaattii kuitenkin tulee alkamaan..
nimittain, tulisi lisaa jannitysta kun saran pituus menee yli 15 kilometria..
kbasa. kirjoitti:
nimittain, tulisi lisaa jannitysta kun saran pituus menee yli 15 kilometria..
..pitkä verrattuna peruskirjansivuihin vierekkäin leviteltynä pellolle..260-? sivua..noin suurinpiirtein.. ei tietoo..ei niin paljon peltoo..
- kbasa.
pervokki kirjoitti:
..pitkä verrattuna peruskirjansivuihin vierekkäin leviteltynä pellolle..260-? sivua..noin suurinpiirtein.. ei tietoo..ei niin paljon peltoo..
maustetta kirjaan ehka puimurista joka ei mahdu pellolle suurine venalaisine taigarenkaineen?
kbasa. kirjoitti:
maustetta kirjaan ehka puimurista joka ei mahdu pellolle suurine venalaisine taigarenkaineen?
..huumorii pitää olla huuhaakybällä.. aetsan pikkupläntti sontakasan takana.. tähän mun on pakko laittaa juutuubilinkki.. tuli mieleen meitsistä, pellosta ja rujosta aetsasta.. porukka kerää melonipellolla mutta ne melonit vois olla kirjansivuja..
http://www.youtube.com/watch?v=hTx_jDEnvxs- kbasa.
pervokki kirjoitti:
..huumorii pitää olla huuhaakybällä.. aetsan pikkupläntti sontakasan takana.. tähän mun on pakko laittaa juutuubilinkki.. tuli mieleen meitsistä, pellosta ja rujosta aetsasta.. porukka kerää melonipellolla mutta ne melonit vois olla kirjansivuja..
http://www.youtube.com/watch?v=hTx_jDEnvxsoisi oikea mies rujoa aetsaa esittamaan
tai nick noltte. molemmat kahmisi sontakasan takana oskareita kuin karviasia rehevasta puskasta! kbasa. kirjoitti:
oisi oikea mies rujoa aetsaa esittamaan
tai nick noltte. molemmat kahmisi sontakasan takana oskareita kuin karviasia rehevasta puskasta!..ja sitten vielä kylttiin varoitus..
"VAROKAAA VIHAISTA BRONSONIA!" kuka uskaltaisi astua rujon aetsan pelloille..- kbasa.
pervokki kirjoitti:
..ja sitten vielä kylttiin varoitus..
"VAROKAAA VIHAISTA BRONSONIA!" kuka uskaltaisi astua rujon aetsan pelloille..tekisikø nimismies oikeusoppinut hanesta ns. puolielaimen? oikeus purra jos peltotilkkua uhkaa tunkeutuminen ja ehka tuho.
kbasa. kirjoitti:
tekisikø nimismies oikeusoppinut hanesta ns. puolielaimen? oikeus purra jos peltotilkkua uhkaa tunkeutuminen ja ehka tuho.
..vaan että aito bronkka ampuu enää vaan taivaasta helvetin enkeleitä eikä enää oo maanpäällä peltotilkkuja puolustamassa.... nyt lähden tekee ruokaa.. kuuluu kurnintaa jonka epäilen olevan vatsaperäistä..
- kbasa.
pervokki kirjoitti:
..vaan että aito bronkka ampuu enää vaan taivaasta helvetin enkeleitä eikä enää oo maanpäällä peltotilkkuja puolustamassa.... nyt lähden tekee ruokaa.. kuuluu kurnintaa jonka epäilen olevan vatsaperäistä..
aika jatti bronkastakin.. se on moro taaltakin!
kbasa. kirjoitti:
aika jatti bronkastakin.. se on moro taaltakin!
jaahas nimenmuutos sentään
- Alien-8
pervokki kirjoitti:
..silmät väsyy ja tulee paperi-ja musteallergia sormiin..
otettais neuvoa-antavat kummallekin jalalle.Siitä se päivä lähtee ihmeesti taas kulkemaan..;)
Alien-8 kirjoitti:
otettais neuvoa-antavat kummallekin jalalle.Siitä se päivä lähtee ihmeesti taas kulkemaan..;)
..jos kehtaisin..tänään ei ole sellainen päivä. kotona oottaa vieläkin..reilu puol pullo nobleza-sherryy ja puolikas isopulloo saunalahtee..
- impi-lempi
Siemenpervokki ?? ;O)
...hyvin siitä mitä tein viimeksi vajaa kolme viikkoo sitten..täytyy vaan olla kunnon paikka minne siementää..eikö näin ole?
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
...hyvin siitä mitä tein viimeksi vajaa kolme viikkoo sitten..täytyy vaan olla kunnon paikka minne siementää..eikö näin ole?
Mitä ja mihin siemensit vajaa kolme viikkoa sitten...Eikö se olis jatkossakin hyvä paikka siementää?? Kuhan vaan ajattelin.....;O))
impi-lempi kirjoitti:
Mitä ja mihin siemensit vajaa kolme viikkoa sitten...Eikö se olis jatkossakin hyvä paikka siementää?? Kuhan vaan ajattelin.....;O))
..ei ole hyvä paikka siementää.. sanon suoraan.. njet nain nicht..
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
..ei ole hyvä paikka siementää.. sanon suoraan.. njet nain nicht..
Vaihdappas kohdetta sitten...luulisi niitä riittävän ;O)
impi-lempi kirjoitti:
Vaihdappas kohdetta sitten...luulisi niitä riittävän ;O)
..näytä riittävän..
..nimenmuutos siitä heinähatusta..en edes muista mitäkin asiaa sillä multinikillä oli-..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
