"Tavallisesti EIT ottaa käsiteltäväkseen tapauksia, joissa lakia on jo tulkittu kaikissa kotimaisissa oikeusasteissa. Joissakin tapauksissa se on kuitenkin ottanut kantaa siihen, rikkooko jo itse lainsäädäntö ihmisoikeussopimusta.
Lex Nokiana tunnettu lakiesitys rajoittaa perusoikeuksia antamalla työnantajille mahdollisuuden tutkia työntekijöidensä sähköpostien tunnistetietoja. Viestien sisältöön työnantaja ei pääse tutustumaan".
http://www.kaleva.fi/plus/Lex Nokia halutaan ihmisoikeustuomio-istuimeen_778780 0
Eduskunta päättää muutosesityksestä parin viikon päästä. Läpimenoa pidetään lähes varmana.
Lex Nokia halutaan ihmisoikeus-
7
164
Vastaukset
- jeps..
Yhden Mokia kännykän olen elämässäni omistanut ja en osta enään. Yliarvostettua paskaa! Vituttaa tuommoinen pulju ("nostetaampa nokka ylös ja uhkaillaan lähöllä") Minun puolesta menkööt vaikka venäjälle, heippa.
- tässä konkursissa
suuntaan, eikä toiseen. Muistais vaan maksaa valtiolta saamansa yritystuet takaisin ennen lähtöään ! Niitä on sinne pumpattu Saloran tv tehtaista lähtien miljardeja euroja.
- Joopa Joo
Kun tunnistetietoja päästään urkkimaan, ei siitä ole kummoinen askel ja houkutus päästä itse sisältöjen kimppuun. Lahjonnan ja kiristyksen keinothan osataan jo!
- työaikaa
Älytöntä edes keskustella siitä, ettei työnantajalla olisi oikeutta tietää, mitä palkolliset tekevät hänen välineillään ja hänen kustannuksellaan. Internet-surfailu jo sinänsä on hirvittävän laajamittaista työnantajalta varastamista. Jokaisella halukkaalla on sitä paitsi henkilökohtaisia asioitaan varten oma sähköpostiosoite. Joten aivat älyvapaata koko asian käsittely. Siksi kolmannekseen, ei rehellisellä ihmisellä ole mitään salailtavaa.
- yksityisyys
Tässä laissa ei ole kyse siitä saako työnantajan resursseja käyttää vai ei. Laki oikeuttaa täysin amatöörit tekemään hommaa, joka kuuluisi poliisille. Lisäksi valvonta ei rajoitu työhön, vaan koskettaa todellakin kaikkia, jotka kuuluvat johonkin yhteisöön tai saavat joltakin yhteisöltä sähköpostia. Tarkkailtava ei siis ole ainoastaan lähettäjän, vaan myös vastaanottajan tiedot.
- käyt työaikana
paskalla. Totta kai työnantajalle kuuluu kuinka käytät työnantajasi välinettä. Kamera paskahuusissa on siis täysin normaalia??!!
- saadaan selville
käyt työaikana kirjoitti:
paskalla. Totta kai työnantajalle kuuluu kuinka käytät työnantajasi välinettä. Kamera paskahuusissa on siis täysin normaalia??!!
jos on pukamia ja se taas tarkoittaa että on aikaa istua joten kenkää vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954