..voivottelin saunassa ämpäri päässä voivottelijan ohjeiden mukaa olen tyytyväinen ja olo on wauwwauwauwwouwouwwouww aaammmbbooooliiibbbleeee... http://www.youtube.com/watch?v=jWnuVUte_es&feature=related
tässä teillekin kärsäkkäät..
15
319
Vastaukset
- kbasa.
no onko tuokin sukua sille presidentille?
- kbasa.
pervokki kirjoitti:
..ja toivottavasti ei..
se on aika vahva todiste..?
kbasa. kirjoitti:
se on aika vahva todiste..?
..paljon ja niin kaukaista sukua et..miten sen ottaa.. jotku sanoo et vaikka suomessakin on sama sukunimi niin ei sukua? meinaan noita tosi yleisiä joita on sitte hyrymykky..puskia on paljon luulen ma..
ämpäri päässä saunassa voivottelt hahhh
pervokki kirjoitti:
..kuuntele sinäkin voivvottelijaa..
varmaan,mutta meen kohta saunaan ,mut en kyllä voivottele höh=(((((
sammakko17 kirjoitti:
varmaan,mutta meen kohta saunaan ,mut en kyllä voivottele höh=(((((
..sit oo tarpeeks kippee..mut sehän o hyvä..
pervokki kirjoitti:
..sit oo tarpeeks kippee..mut sehän o hyvä..
nuhaa piisaa tällä hetkellä)))))
sammakko17 kirjoitti:
nuhaa piisaa tällä hetkellä)))))
..sulla oliskin aihetta voivotella..mut jos haluut pysyy kipeenä elä ihmeessä edes kokeile poppakonsteja..
pervokki kirjoitti:
..sulla oliskin aihetta voivotella..mut jos haluut pysyy kipeenä elä ihmeessä edes kokeile poppakonsteja..
nuuskutellen ja tiskutellen hihhh
- impi-lempi
Voivottelit ämpäri päässä? Onneksi ei sulla varmaankaan ollut näkijöitä? Ehkä pikkasen ois nostattanut katselijan kulmakarvoja se näky, mutta vain ehkä... Miltä voivottelu kuulostaa ämpäri päässä...*mietin*
Pääasia , että olo on tyytyväinen :)pervokki kirjoitti:
..mua ny kattos? tein kaikki ihan ohjeiden mukaan ja olo on..mainio..
saunassa=)))))ja laitoin mentholiöijyy vetee nyt piristää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429515T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332161Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271850- 1361643
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast91160- 711107
- 92962
- 81889
- 49875