Intiasta saa

..ei mulla muuta mutta intiasta saa 16 eurolla tietokoneen. Nyt kaikki intiaan halvan tietoneen perään.

24

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, olis se makeeta esitellä kaumuille sellasta masiinaa jossa olis puol gigaa muistia ja 16 gigan kiintolevy:)

      • ..olla vaativia.. rohkeesti vaan ostaa,,nyt saa halvalla..


      • pervokki kirjoitti:

        ..olla vaativia.. rohkeesti vaan ostaa,,nyt saa halvalla..

        halvan koneen!


      • tuputuu kirjoitti:

        halvan koneen!

        ..juuri näin kätevän ja sopivan kokoluokkaansa uskomattoman..


      • pervokki kirjoitti:

        ..juuri näin kätevän ja sopivan kokoluokkaansa uskomattoman..

        juu ja sinne se data sit jääkin:( Mutta kyllä mäkin haluisin kunnollisen koneen tuohon hintaan:)


    • MuisQuuuuuu

      ..ja matkahan ei maksa juuri mitään...;o)....

      • ..air pervokin siivillä pääsee vain 500 euroo meno paluu..ja sitte eiku ostamaan..


      • pervokki kirjoitti:

        ..air pervokin siivillä pääsee vain 500 euroo meno paluu..ja sitte eiku ostamaan..

        ystäväni pervokki tosi kalliit siivet!


      • i-v atte

        jos lähtis fillarilla hakeen sen niin olis edullinen, mut kerkeiskö ennen ku loppuvat.;)


      • MuisQuuuuuu
        pervokki kirjoitti:

        ..air pervokin siivillä pääsee vain 500 euroo meno paluu..ja sitte eiku ostamaan..

        ...pervokin siivillä...;o)...


      • tuputuu kirjoitti:

        ystäväni pervokki tosi kalliit siivet!

        ..hypervokki lentää..


      • MuisQuuuuuu kirjoitti:

        ...pervokin siivillä...;o)...

        ..ohjaamana.. hypervokin siivillä..


      • i-v atte kirjoitti:

        jos lähtis fillarilla hakeen sen niin olis edullinen, mut kerkeiskö ennen ku loppuvat.;)

        ..ainakin jalat ja pohkeet kipeeks..ja saattas ollu loppunut syksyyn mennessä..


      • MuisQuuuuuu
        i-v atte kirjoitti:

        jos lähtis fillarilla hakeen sen niin olis edullinen, mut kerkeiskö ennen ku loppuvat.;)

        vois ehtiäkkin...;o)...


      • MuisQuuuuuu
        pervokki kirjoitti:

        ..ohjaamana.. hypervokin siivillä..

        pidemmittä puheitta..ei ja kun menoksi vaan...:o)))))...


      • i-v atte
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

        vois ehtiäkkin...;o)...

        yhessä.. saat ohjastaa niin mä voi siellä takaan peesata ja ottaa olvia.;)


      • MuisQuuuuuu
        i-v atte kirjoitti:

        yhessä.. saat ohjastaa niin mä voi siellä takaan peesata ja ottaa olvia.;)

        ...Ajataan me tandemilla..melutaan..ja jotain..ja jotain...;o)..

        Niin me tehdään..Mut raippaa et saa käyttää;o)...


    • rahalla sinne matkan tekis???ja toimiiko varmasti???

      • ..toki tulla air pervokille siivojaksi puoleksi vuodeksi niin niin tiputan hinnan 399 e meno-paluu..


      • pervokki kirjoitti:

        ..toki tulla air pervokille siivojaksi puoleksi vuodeksi niin niin tiputan hinnan 399 e meno-paluu..

        liian kallista ,mää mikään pölyrätti ooo


    • sinne intiaan hyvin pummilla...sit vois almaki lähtee hakemaan uutta tietsikkaa.... diu diu...

      • ..nojoku pummi voi sut kantaa vaikka intiaan..helpommin pääsisit jos vähä maksasit..


    • sweet_lemon...

      intian matka.. tietsikkaa en tarvi, niitä on talo täynnä jo.

      • ..no se tietsikka oli vaan semmonen innostushomma.. intia kelpaa muutenkin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe