..ei mulla muuta mutta intiasta saa 16 eurolla tietokoneen. Nyt kaikki intiaan halvan tietoneen perään.
Intiasta saa
24
424
Vastaukset
Juu, olis se makeeta esitellä kaumuille sellasta masiinaa jossa olis puol gigaa muistia ja 16 gigan kiintolevy:)
tuputuu kirjoitti:
halvan koneen!
..juuri näin kätevän ja sopivan kokoluokkaansa uskomattoman..
pervokki kirjoitti:
..juuri näin kätevän ja sopivan kokoluokkaansa uskomattoman..
juu ja sinne se data sit jääkin:( Mutta kyllä mäkin haluisin kunnollisen koneen tuohon hintaan:)
- MuisQuuuuuu
..ja matkahan ei maksa juuri mitään...;o)....
pervokki kirjoitti:
..air pervokin siivillä pääsee vain 500 euroo meno paluu..ja sitte eiku ostamaan..
ystäväni pervokki tosi kalliit siivet!
- i-v atte
jos lähtis fillarilla hakeen sen niin olis edullinen, mut kerkeiskö ennen ku loppuvat.;)
- MuisQuuuuuu
pervokki kirjoitti:
..air pervokin siivillä pääsee vain 500 euroo meno paluu..ja sitte eiku ostamaan..
...pervokin siivillä...;o)...
i-v atte kirjoitti:
jos lähtis fillarilla hakeen sen niin olis edullinen, mut kerkeiskö ennen ku loppuvat.;)
..ainakin jalat ja pohkeet kipeeks..ja saattas ollu loppunut syksyyn mennessä..
- MuisQuuuuuu
i-v atte kirjoitti:
jos lähtis fillarilla hakeen sen niin olis edullinen, mut kerkeiskö ennen ku loppuvat.;)
vois ehtiäkkin...;o)...
- MuisQuuuuuu
pervokki kirjoitti:
..ohjaamana.. hypervokin siivillä..
pidemmittä puheitta..ei ja kun menoksi vaan...:o)))))...
- i-v atte
MuisQuuuuuu kirjoitti:
vois ehtiäkkin...;o)...
yhessä.. saat ohjastaa niin mä voi siellä takaan peesata ja ottaa olvia.;)
- MuisQuuuuuu
i-v atte kirjoitti:
yhessä.. saat ohjastaa niin mä voi siellä takaan peesata ja ottaa olvia.;)
...Ajataan me tandemilla..melutaan..ja jotain..ja jotain...;o)..
Niin me tehdään..Mut raippaa et saa käyttää;o)...
rahalla sinne matkan tekis???ja toimiiko varmasti???
..toki tulla air pervokille siivojaksi puoleksi vuodeksi niin niin tiputan hinnan 399 e meno-paluu..
pervokki kirjoitti:
..toki tulla air pervokille siivojaksi puoleksi vuodeksi niin niin tiputan hinnan 399 e meno-paluu..
liian kallista ,mää mikään pölyrätti ooo
sinne intiaan hyvin pummilla...sit vois almaki lähtee hakemaan uutta tietsikkaa.... diu diu...
- sweet_lemon...
intian matka.. tietsikkaa en tarvi, niitä on talo täynnä jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
