tätä palstaa lapualaisena seuranneena, että mikähän tällä palstalla mahtaa olla tua ihmisten keski-ikä? ihan oikeasti! täälä vastauksia lukiessa tulee väkisinkin mieleen että mikä teitä oikein vaivaa!!???? vai onko tämä vain pikkulasten vittuilu sivusto???? vaikka jonkun keskustelun avaus olisi asiallinen ei siihen kyetä vastaamaan asiallisesti eikä asiapohjalta,(johtuuko kenties uskonnon aiheuttamasta ahdasmielisestä, putkinäköisestä on vain yksi totuus utopiasta?) vaan esimmäisestä viestistä alkaen vastaus on ajattelematonta länkytystä ja uhittelua siitä mikä on paras kaupunki kellä on parhaat se isoin tuo jne. jne.!!! comon!! alkakaa nyt hyvät ihmiset käyttämään laajempaa, avaranpaa ja ei niin kuppikuntaista ajattelua ja ajattelua yleensäkkin ja ehkäpä joskus jopa myös myöntämään virheensä ja töppäyksensä niinkuin suoraselkäinen mies tai nainen.. vain sillä tavalla tälläinen pikkukylä saadaan edes jollain lailla toimimaan kun ainaisen uhittelun ja suuduudenhulluuden sijasta käyttäisimmekin aikaa ajatteluun ja oikeasti asioiden kehittelyyn ja kerrankin ilman pröystäilyjä ja liioitteluja nöyränä ja totuuspohjalta! ja tarkoitan meitä kaikkia en vaan politikkoja ja muut kravattikansaa.
sellanen tuli mieleen..
9
773
Vastaukset
- aloitus.
Niinpä:
"käyttäisimmekin aikaa ajatteluun ja oikeasti asioiden kehittelyyn ja kerrankin ilman pröystäilyjä ja liioitteluja nöyränä ja totuuspohjalta!"
Usko tai älä, täälläkin on ollut esillä monta asiallista asiaa, mutta kyllä ne on järjestelmällisesti ammuttu alas senkummemmin keskustelematta mm. 1 -muuttamalla puheenaihetta, 2 -uhoilemalla, 3 -solvauksilla, 4 -vaikenemalla, 5 -henkilöimisellä, 6 -jopa uhkauksilla.
Yleensä jäljet ovat johtaneet sylttytehtaan tai sen työntekijöiden suuntaan. You know what I mean. - mr. jinx
taas yksi mitäänsanomaton aloitus joka on
verrattavissa aloittajan mollaamiin aloituksiin- voi voi
Erittäin hyvä aloitus, Olen itse todennut samaa, Lapualaiset ovat kyllä todella sivistymättömiä, Yhteenkään viestiin ei tule asiallista vastausta vaan kaikki on juuri tuota mitä edellä todettiin.
mutta mitäpä tähän voi muúta todeta kuin että juntit on juntteja. - haisee...
voi voi kirjoitti:
Erittäin hyvä aloitus, Olen itse todennut samaa, Lapualaiset ovat kyllä todella sivistymättömiä, Yhteenkään viestiin ei tule asiallista vastausta vaan kaikki on juuri tuota mitä edellä todettiin.
mutta mitäpä tähän voi muúta todeta kuin että juntit on juntteja.Aika sivistymättömästi tuumattu, että "yhteenkään viestiin ei tule asiallista vastausta". Sinäkö sitten tiedät sivistyneet vastaukset?
- itsekin.
haisee... kirjoitti:
Aika sivistymättömästi tuumattu, että "yhteenkään viestiin ei tule asiallista vastausta". Sinäkö sitten tiedät sivistyneet vastaukset?
Tässä sulle yksi näyte joidenkin tällä palstalla ilmenevästä sivistyksestä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001574&posting=22000000041382228 - siis provosoitua
itsekin. kirjoitti:
Tässä sulle yksi näyte joidenkin tällä palstalla ilmenevästä sivistyksestä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001574&posting=22000000041382228No, en tiedä kenelle ko. viesti on tarkoitettu etkä voi tietää sinäkään. Täällä Lapuan palstalla voidaan vaikka tekeytyä vastapuoleksi ja provosoivilla teksteillä pitää omat joukot roudussa ja hallinnassa. Pitää olla vähän sekopäistä kokemusta niin tietää kuinka homma voi toimia.
- mr. jinx
voi voi kirjoitti:
mutta mitäpä tähän voi muúta todeta kuin että juntit on juntteja.taas yks torvi kirjoottaa junteista kun muka itte on niin juppi.
kyllä täällä vastataan viesteihin asiallisesti jos
viestit o asiallisia eli Lapuaa kehuvia.
- kyllä*
Olen viestin aloittajan kanssa samaa mieltä keskustelun tasosta tai lähinnä sen tasottomuudesta. Itse aina silloin tällöin tätä palstaa seurailen, mutta aikani ei kyllä riitä asiattomuuksien lukemiseen. Kritisoida mielestäni saa, mutta senkin voi tehdä niin monella tavalla.. En tiedä auttaisiko, jos tänne pitäisi kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä ja nimimerkin takana olisi kuitenkin olemassa henkilön oikeat henkilötiedot.
- minä olen
niin kerroppas mitä hyötyä siitä olisi verrattuna nykyiseen käytäntöön esim epäselvien herjaavien viestien alkuperästä.
voin kuule sanoa sen jo valmiiksi , ei mitään!
kaikki herjaavat ja loukkaavat mahdollisen rikoksen tunnusmerkit omaavat viestit voidaan selvittää tavalla tai toisella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565735Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752902Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella212137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401925Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191818
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v51548Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah69996