Miten sokeita maailmalla ollaan? Tai siis välinpitämättömiä?
Kattelin tuossa uutiset äsken, siinä kerrottiin tuosta Sri Lankan vuosikymmeniä kestäneestä sisällissodasta; nyt oli pommitettu sairaalaa ja lastenosasto tuhoutunut.
Niin sellanen juttu tuli mieleen, että on se kumma kun U.S.A. & kumppanit ei tuolla ole tuomassa järjestystä! Miksei? Häh? Eikö siellä ole öljyä vai? Ei vissiin...
Irakissahan ollaan tuomassa lakia ja järjestystä vai, ei mitkään öljyt kiinnosta, eiiiiii.
Mikä kohta mulla on jäänyt ymmärtämättä? Vissiin aika paljon. Olenhan vain tyhmä naiivi ihminen.
Maailmanpoliisin intressit
just tuli mieleen
3
112
Vastaukset
- Paljosta olt jäänyt vaille
suunnalta ei ole uhiteltu Usaa atomipommilla ?
- just tuli mieleen
Huuuups. Joo.
Mut oliks sitä atomipommii?
- ......
sri lankan tamilisissit ei ensisijaisesti uhkaa USAta vaan itse Sri Lankaa. No onko Filippiineillä tai Afghansitanissa sitten öljyä? EI, miksi sitten USA on sielläkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750