Onko tällä palstalla kukaan muu kun hän itse joka pystyy takamaan että nimim."SS-Nordland" on hyvärotuinen ja omii normaalinvertaisen älykkyyden?
hänen viimeaikaisemmat aloitukset viittaat tietämättömään ja taitamattoman yksilön esintymisiin ja ominaisuuksiin!
joten emme pysty luottamaan siihen että nimim.SS-Nordland esiintyy vilpittömin aikein ja puhtain jauhein!
SS-Nordlandin rotu ja älykkyys???
7
378
Vastaukset
- Nordlandin hahmossa???
Varokaa "kalastelijoita"!
- SS-Nordland
Itse en kyllä tiennyt työskenteleväni suojelupoliisille, mutta luulkaa te mitä haluatte.
Suomi24 on kyllä niin paska foorumi, että tämä jääluultavasti viimeiseksi kirjoutuksekseni tänne. - Olet oikeassa!
Älä luota pappiin, poliisiin! Älä pääoman renkien lupauksiin!
- SS-Nordland
Olen rodultani pohjoista rotua ja älykkyysosamääräni on noin 110. Jos se nyt todella noin paljon kiinnostaa.
- hoik hoik
Saamelainen!
- SS-Nordland
hoik hoik kirjoitti:
Saamelainen!
Täälläpä löytyy rotutietoista porukkaa.
No selvennökseksi pohjoinen rotu tarkoittaa samaa asiaa kuin arjalainen rotu, mutta arjalainen sanaa käytetään nykyään jostain syystä enemmänkin kielellisenä ja kulttuurillisena terminä, vaikka Kansallissosialistisen Saksan rotuopissa arjalainen tarkoitti puhtaasti vain pohjoista rotua eikä mitään kieliryhmiä niinkuin joku on joskus virheellisesti luullut.
Eli nykyään on ehkä hieman "korrektimpaa" käyttää termiä pohjoinen rotu kuin arjalainen, vaikka itse kyllä arkikielessä puhun mielummin arjalaisista. - ss--nördland
SS-Nordland kirjoitti:
Täälläpä löytyy rotutietoista porukkaa.
No selvennökseksi pohjoinen rotu tarkoittaa samaa asiaa kuin arjalainen rotu, mutta arjalainen sanaa käytetään nykyään jostain syystä enemmänkin kielellisenä ja kulttuurillisena terminä, vaikka Kansallissosialistisen Saksan rotuopissa arjalainen tarkoitti puhtaasti vain pohjoista rotua eikä mitään kieliryhmiä niinkuin joku on joskus virheellisesti luullut.
Eli nykyään on ehkä hieman "korrektimpaa" käyttää termiä pohjoinen rotu kuin arjalainen, vaikka itse kyllä arkikielessä puhun mielummin arjalaisista.Otappas nyt juippi oikeasti selvää asioista ennenkuin lörpöttelet omiasi!
Natsit varasti Arjalais-sanan ihan toisista asioista!!!
taisit jäädä koulut käymättä!
wikipediasta!
Arjalaisten saapuminen Intiaan
Puolapyöräisten sotavaunujen leviäminen voi kertoa indoeurooppalaisten sukuisten kansojen vaelluksista.Pakistanin, Iranin ja Intian alueella vallitsi kehittynyt Induskulttuuri noin 2600–1800 eaa. Yleisesti uskotaan arjalaisiksi kutsuttujen indoiranilaisten heimojen tuhonneen vanhan Induskulttuurin noin 1700 eaa., mutta tämä on herättänyt viime aikoina laajaa kiistelyä tutkijoiden parissa. Muutamat intialaiset tutkijat ovat halunneet teorian kiistää. Tapahtumasarja on voinut olla mutkikkaampi kuin mitä tähän asti on luultu, mutta ei liene uskottavaa, että indoeurooppalainen kieli olisi syntynyt Intiassa.
Välillä 1800–1700 eaa. monet Indusvirran kaupungit hylättiin ja ennen vuotta 1000 eaa. Punjabin ja Gujaratin maakuntien asutukset kasvoivat Ganga-Yamuna-joen laaksossa ja läntisessä Bahawalpurissa.
Indoeurooppalaisia tunkeutui Kreikkaan aloittaen Mykenen kauden noin 2100–1600 eaa. ja Länsi-Eurooppaan 2200–1300 eaa. tuhoamaan megaliittikulttuurin. Monet kielentutkijat ovat väittäneet arjalaisten saapuneen Intiaan 1500–1200 eaa., mutta arkeologit noin 1900–1700 eaa. Indoiranilaisia on voinut saapua maahan monena aaltona. Arian-niminen maakunta oli Heratin seuduilla Afganistanissa Persian ja Aleksanteri suuren aikoihin. Tämä voi viitata arjalaisiin. Tiedetään joidenkin Belutsistanin kaupunkien palaneen noin 1900 eaa., ja jotkut induskulttuurin asutukset hylättiin merkeistä päätellen äkkiä. Mundigakin asutuskeskus Afganistanissa Kandaharin lähellä kasvoi samoihin aikoihin kun induskulttuuri rappeutui. Luultavimmin indoiranilainen Kalmisto H-kulttuuri alkoi levitä pohjoisessa Pakistanissa noin 1900 eaa. kohti itää tuoden mukanaan polttohautauksen. Viimeistään noin 2200–1900 eaa. arjalaiset levittäytyivät pohjoisesta Iraniin valloittaen laajalla alueella monia asutuskeskuksia, Namazga 5, Tureng-3A, Tepe-Hissar 3A et Sialk 5.[2]
Uralin-Länsi-Kazahstanin alueen Petrovka-tyypin keramiikkaa ja metallitöitä on löydetty Tugaista Samarkandin läheltä.[3] Etelä-Uzbekistanista, ja läheltä Zardcha-Halifan haudasta hevonen ja esi-indoiranilaisen Sinashtan kulttuurin tyypillisiä pronssitöitä, mikä viittaa aron indoeurooppalaisten vaeltaneen etelään.
Gandharan kulttuuria uusine hautaustapoineen noin 1800 eaa. pidetään ensimmäisenä merkkinä indoarjalaisten saapumisesta.
Eräiden tutkimusten mukaan Intian väestö muuttui rodullisesti merkittävästi vasta noin 800 eaa., liian myöhään arjalaisten oletettua saapumista ajatellen.
lähde wikipedia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203