1) Miksi sinua ei ole erotettu, jos käytöksesi on tiedossa?
2) Miksi et ole itse eronnut?
3) Mitä arvoa tai sisältöä jehovantodistajana pysyminen antaa elämällesi tällä hetkellä?
4) Mitä mieltä olet vartiotorniseurasta juuri nyt?
5) Tulisiko ihmisten välttää jehovantodistajia ja jos niin miksi tulisi?
Kysymyksiä sinulle RaM
27
1036
Vastaukset
- zxcvb
6) Aiemmin kun kirjoitit toisella nimimerkillä, väitit ettet ole jehovantodistaja, miksi?
7) Jos olet aikaisemmin kirjoittanut "muunneltua totuutta", niin miksi sinua pitäisi uskoa nyt?
8) Miksi et rekisteröi nimimerkkiäsi?- 123456789
kysymyksiä... Vastausta todellakin odotetaan... vaikka kyllä luotan henk.koht siihen että kyseessä ei todellisuudessa olekaan todistaja
- saa"
123456789 kirjoitti:
kysymyksiä... Vastausta todellakin odotetaan... vaikka kyllä luotan henk.koht siihen että kyseessä ei todellisuudessa olekaan todistaja
Sellaiseen luottamaan että:
(vaikka kyllä luotan henk.koht siihen että kyseessä ei todellisuudessa olekaan todistaja)
hirvittääkö ajatus siitä että kirjoilla on sellaisiakin jotka eivät olekkaan uskollisia tornille? - RaM
6) Aiemmin kun kirjoitit toisella nimimerkillä, väitit ettet ole jehovantodistaja, miksi?
V: Sinulla taitaa olla muistikatkos. Olen aina sanonut ettei minua ole koskaan erotettu enkä ole eronut. Eikös tuossa ole aika iso ero?
7) Jos olet aikaisemmin kirjoittanut "muunneltua totuutta", niin miksi sinua pitäisi uskoa nyt?
V: Sitä en ole tietääkseni tehnyt vai olisiko osoittaa sellainen hairahdus?
8) Miksi et rekisteröi nimimerkkiäsi?
V: Yritin ja se oli varattu. Ehkä jonkinlaisessa muodossa sen vielä teen.
- RaM
1) Miksi sinua ei ole erotettu, jos käytöksesi on tiedossa?
V: Ei ole ollut mitään syytä, sillä kaikki mitä kirjoitan on totta.
2) Miksi et ole itse eronnut?
V: No miksipä olisin - olenhan TOTUUDEN julistaja.
3) Mitä arvoa tai sisältöä jehovantodistajana pysyminen antaa elämällesi tällä hetkellä?
V: Saan kertoa TOTUUTTA.
4) Mitä mieltä olet vartiotorniseurasta juuri nyt?
V: Toivottavasti sekin panostaisi yhtä paljon rehelliseetyyn sekä TOTUUDEN julistamiseen.
5) Tulisiko ihmisten välttää jehovantodistajia ja jos niin miksi tulisi?
V: Jos on ylimääräistä rahaa joka pitäisi saada johonkin haaskattua ja kaipaa jotain toista ihmistä ajattelemaan/päättämään puolestaan, niin silloin Jt:t on hyvä vaihtoehto. Muussa tapauksessa ei ole.- lavanpalvelija
Tunnut olevan tasapainossa omatuntosi kanssa. Mitkä olisivat ensimmäiset toimenpiteet jos sinut valittaisiin Brooklynin hallintoelimeen jossa on todella mahdollisuus vaikuttaa?
- ole!!!
lavanpalvelija kirjoitti:
Tunnut olevan tasapainossa omatuntosi kanssa. Mitkä olisivat ensimmäiset toimenpiteet jos sinut valittaisiin Brooklynin hallintoelimeen jossa on todella mahdollisuus vaikuttaa?
>Tunnut olevan tasapainossa omatuntosi kanssa. Mitkä olisivat ensimmäiset toimenpiteet jos sinut valittaisiin Brooklynin hallintoelimeen jossa on todella mahdollisuus<
vaikka en olekkaan kuullusteltava silti haluaisin myös vastata kysymykseesi.
Hävittäisin kokolaittomanpuljun! - ei...
ole!!! kirjoitti:
>Tunnut olevan tasapainossa omatuntosi kanssa. Mitkä olisivat ensimmäiset toimenpiteet jos sinut valittaisiin Brooklynin hallintoelimeen jossa on todella mahdollisuus<
vaikka en olekkaan kuullusteltava silti haluaisin myös vastata kysymykseesi.
Hävittäisin kokolaittomanpuljun!pääpaikalla kukaan (yksilö) sen enempää isenäisesti vaikuta kuin ns rivijäsenistössäkään jos näin luulet asiainlaita olevan.
Otappa asioista selvää niin saattaisit tietääkkin jotain.
Mutta yksilöitä sensijaan on erinomainen tilaisuus auttaa sisältäkäsin heräämään kun vastustajat eivät pääse käsksi, ainakaanniinkauan kun joku juudas kavaltaa totuuden puhujan. - .,.,.,.,,
Jaa että tuolaiset vastaukset ,mutta sittenhän olet täällä valehdellut, että seuraa ei saa arvostella. Sitähän sinä vasta oletkin tehnyt. Pitääpä tallentaa
- RaM
.,.,.,.,, kirjoitti:
Jaa että tuolaiset vastaukset ,mutta sittenhän olet täällä valehdellut, että seuraa ei saa arvostella. Sitähän sinä vasta oletkin tehnyt. Pitääpä tallentaa
Noin meidät Jehovan todistajat on koulutettu toimimaan. Katsohan alemmas laittamani viesti sinulle.
- zxcvb
9) Pitääkö paikkaansa, että olet kirjoitellut tänne aiemmin nimimerkillä theos?
- että täällä
on oikeus käyttää nimimerkkiä ja siten voidaan katsoa sopimattomaksi esittää tuommoisia kysymyksiä
- kyseliää
noin kovin kiinnostaa kenenkin nimimerkit?
- RaM
V: Pitää. - zxcvb
RaM kirjoitti:
V: Pitää.Theos väitti aikoinaan, ettei ole jehovantodistaja:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000010597228#22000000010597228
sekä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000016345758#2200000001634
10) Jos sinä olet theos, puhuitko silloin totta vai valehtelitko? - RaM
zxcvb kirjoitti:
Theos väitti aikoinaan, ettei ole jehovantodistaja:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000010597228#22000000010597228
sekä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000016345758#2200000001634
10) Jos sinä olet theos, puhuitko silloin totta vai valehtelitko?10) Jos sinä olet theos, puhuitko silloin totta vai valehtelitko?
V: Olet aivan oikeassa! Tuossa kohtaa valehtelin. Tosin jos hitusen saan puolustella itseäni niin tuohon aikaan minulta hyvin usein joku Jehovan todistaja kysyi (lue syytti) olenko luopio jolloin aina vastasin etten minä ole eronnut tai erotettu Jehovan todistaja.
Pyrin tarkoituksella pitämään myös Jt-taustani tuolloin taka-alalla keskustellessani toisiin uskontoihin kuuluvien kanssa, koska heillekin näytti olevan mukavampaa jutella tavallisen ateistin kuin Jt:n kanssa.
Noita 'valkoisia' valheita ei ole kuitenkaan kovinkaan montaa kertaa lipsahtanut. Nykysin ei enää tarvitsekaan.
Kiitos muuten tuosta löytämästäsi vanhasta kirjoituksestani. Etsin sitä juuri lainatakseni itseäni kolminaisuusoppi kysymyksessä. :) - RaM
zxcvb kirjoitti:
sekä
10) Jos sinä olet theos, puhuitko silloin totta vai valehtelitko?Sinäkin olet tainnut hypätä riviä alemmas nimimerkissäsi. :D
- zxcvb
RaM kirjoitti:
Sinäkin olet tainnut hypätä riviä alemmas nimimerkissäsi. :D
Väärinpä väärin. :)
En vain viitsinyt kirjautua, kun niin vähän tänne viime aikoina olen kirjoitellut.
Aikoinaan uskoin, ettet ole jt, nyt en ole enää yhtä sinisilmäinen. Tällä palstalla kaikki ei ole sitä, miltä näyttää.
Kaikkea hyvää sinulle. Ehkä joskus on aikaa kirjoitella enemmänkin.
t. Ohdake - RaM
zxcvb kirjoitti:
Väärinpä väärin. :)
En vain viitsinyt kirjautua, kun niin vähän tänne viime aikoina olen kirjoitellut.
Aikoinaan uskoin, ettet ole jt, nyt en ole enää yhtä sinisilmäinen. Tällä palstalla kaikki ei ole sitä, miltä näyttää.
Kaikkea hyvää sinulle. Ehkä joskus on aikaa kirjoitella enemmänkin.
t. OhdakeMukavaa kun tervehdit. Toivottavasti sinulle kuuluu edelleenkin hyvää. :)
Ja siskosi on saatu pois Jt-lahkosta! :D - .,.,.,.,
zxcvb kirjoitti:
sekä
10) Jos sinä olet theos, puhuitko silloin totta vai valehtelitko?Näin muistelinkin, mutta vahingossa uskoin Ram:in tarinoihin tästäkin seikasta. Jo pari valhetta samasa avauksessa. Ihan kiva saldo näin lyhyeen rimpsuun. Pitääpä tallentaa.
- Ex-uskowainen
.,.,.,., kirjoitti:
Näin muistelinkin, mutta vahingossa uskoin Ram:in tarinoihin tästäkin seikasta. Jo pari valhetta samasa avauksessa. Ihan kiva saldo näin lyhyeen rimpsuun. Pitääpä tallentaa.
"Pitääpä tallentaa."
Kumoatko näillä tallenteillasi uskonnollisen järjestösi järjestelmälliset valheet ja jumalan nimessä tehdyt ennustelusynnit?
Saatko näihin tallenteisiisi verrattuna oman uskontosi muuttumaan ihmistekoisesta harhasta jumalan järjestöksi? - .,,...,.,.
Ex-uskowainen kirjoitti:
"Pitääpä tallentaa."
Kumoatko näillä tallenteillasi uskonnollisen järjestösi järjestelmälliset valheet ja jumalan nimessä tehdyt ennustelusynnit?
Saatko näihin tallenteisiisi verrattuna oman uskontosi muuttumaan ihmistekoisesta harhasta jumalan järjestöksi?Näitä on erityisesti toivottu esiteltäväksi ja sitähän tapaa saada mitä tilaaa.
- RaM
.,.,.,., kirjoitti:
Näin muistelinkin, mutta vahingossa uskoin Ram:in tarinoihin tästäkin seikasta. Jo pari valhetta samasa avauksessa. Ihan kiva saldo näin lyhyeen rimpsuun. Pitääpä tallentaa.
On oikein hyvä kun on yksi noin rehellinen Jehovan todistaja, mutta huomaatkos tässä kaikessa totuudellisuuden innossasi sitä mielenkiintoista yksityiskohtaa, että tuo minun valehtelemiseni on todella mitätöntä sen rinnalla, mitä Jehovan todistajat harjoittavat ja jota räikeimmillään kutsutaan teokraattiseksi sodankäynniksi.
t. Teokraattisesti koulutettu sotilas. RaM kirjoitti:
On oikein hyvä kun on yksi noin rehellinen Jehovan todistaja, mutta huomaatkos tässä kaikessa totuudellisuuden innossasi sitä mielenkiintoista yksityiskohtaa, että tuo minun valehtelemiseni on todella mitätöntä sen rinnalla, mitä Jehovan todistajat harjoittavat ja jota räikeimmillään kutsutaan teokraattiseksi sodankäynniksi.
t. Teokraattisesti koulutettu sotilas.>>mutta huomaatkos tässä kaikessa totuudellisuuden innossasi sitä mielenkiintoista yksityiskohtaa, että tuo minun valehtelemiseni on todella mitätöntä sen rinnalla, mitä Jehovan todistajat harjoittavat ja jota räikeimmillään kutsutaan teokraattiseksi sodankäynniksi.
Eihän tuo ole nimimerkkiä fger koskaan kiinnostanut. Entisten jehovantodistajien edesottamukset ovat paljon mielenkiintoisempia, ei tarvitse keskittyä - omaan hiekalle rakenneltulle - aatteeseensa.- vuonna 2005
RaM kirjoitti:
t. Teokraattisesti koulutettu sotilas.Kysyinkin mielenkiinnosta tätä väittämääsi asiaa H2o:lla ja VS sivuilla kovin pidetyltä henkilöltä. Hän piti kuvailemaasi asiaa kovin vieraana. Mutta ehkä hän puhuukin asiaa ja sinä suollat sitä mihin jo tunnustit olevasi nuoresta asti taipuvainen.
Kysyin, voisiko hän vastata ko. aiheeseen.
>>>Helmisen Viljo kirjoitti 22:28 19. syyskuuta 2005.
Voin toki. Vastaus on "ei tietenkään!". Eikä se käsitykseni ole mihinkään muuttunut, vaikka kuulumiseni jt-seurakuntaan onkin lakannut.
En ole valehdellut kertaakaan siten että siitä olisi ollut hyötyä jt-asialle mitenkään. Myönnän että olen saattanut valehdella äidille läksyjen tekemisestä. Yleensä tosin ehdin tehdä ne jo tunnilla.
Varmuudella muistan että kerran aikuiselämässä olen valehdellut päästäkseni pälkähästä hankalassa tilanteessa. Alkoholilla oli osuutta asiaan.
Tälläkin (jippii) palstalla on annettu ymmärtää, että termi teokraattinen sodankäynti tarkoittaisi että saa valehdella mutta sen perusteella mitä olen lukenut, niin ei ole suinkaan ollut. - RaM
vuonna 2005 kirjoitti:
Kysyinkin mielenkiinnosta tätä väittämääsi asiaa H2o:lla ja VS sivuilla kovin pidetyltä henkilöltä. Hän piti kuvailemaasi asiaa kovin vieraana. Mutta ehkä hän puhuukin asiaa ja sinä suollat sitä mihin jo tunnustit olevasi nuoresta asti taipuvainen.
Kysyin, voisiko hän vastata ko. aiheeseen.
>>>Helmisen Viljo kirjoitti 22:28 19. syyskuuta 2005.
Voin toki. Vastaus on "ei tietenkään!". Eikä se käsitykseni ole mihinkään muuttunut, vaikka kuulumiseni jt-seurakuntaan onkin lakannut.
En ole valehdellut kertaakaan siten että siitä olisi ollut hyötyä jt-asialle mitenkään. Myönnän että olen saattanut valehdella äidille läksyjen tekemisestä. Yleensä tosin ehdin tehdä ne jo tunnilla.
Varmuudella muistan että kerran aikuiselämässä olen valehdellut päästäkseni pälkähästä hankalassa tilanteessa. Alkoholilla oli osuutta asiaan.
Tälläkin (jippii) palstalla on annettu ymmärtää, että termi teokraattinen sodankäynti tarkoittaisi että saa valehdella mutta sen perusteella mitä olen lukenut, niin ei ole suinkaan ollut.Viljo on jo entinen mutta minä vielä edelleen aivan virallisesti Jehovan todistaja. Olen teokraattisen sodankäynnin sotilas.
Kumpaa sinun mielestäsi kannattaa uskoa? - .,,.,.,.,
RaM kirjoitti:
Viljo on jo entinen mutta minä vielä edelleen aivan virallisesti Jehovan todistaja. Olen teokraattisen sodankäynnin sotilas.
Kumpaa sinun mielestäsi kannattaa uskoa?Ei ainakaan sinua, kun noin julkisesti ilmoitat ettei sinua kannata uskoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760