Olen ihmetellyt joidenkin henkilöiden tyyliä, kun jostakin asiasta kehtaa olla heidän kanssaan eri mieltä, he ottavat aseeksensa halveksivan tyylin, sävyy: "Eikö järkesi riitä"? ( Teuvo ) tai "Taaskaan kykysi eivät riittäneet" ( KariHenrik ) jne jne.
Mistä tuo alatyyli johtuu?
Johtuneeko se asianomaisen omasta epävarmuudesta ja heikosta itsetunnosta, ettei ao. henkilö kykene asialliseen vuorovaikutukseen?
Miksi täällä halveerataan?
17
371
Vastaukset
- Nimimelkki
Onko tinulle tullut puhelipuli? :)
- Kysyväinen
Tai oikeetti kytelyikä.
- Nimimelkki
Kysyväinen kirjoitti:
Tai oikeetti kytelyikä.
Minkä ikäitille tulee kytelyikä?
Onko te nyt mulla?
Vai mikä mulla nyt titte on?
Voitko te olla kytelyikä?
Mitä tinä luulet?
Voitko te olla tinun mielettä te?
Muuten,mikähän mua muuten voit vaivata,jot te ei oit kytelyikä?
Tiiäkkö tinä titä?
Mitä? - Kysyväinen
Nimimelkki kirjoitti:
Minkä ikäitille tulee kytelyikä?
Onko te nyt mulla?
Vai mikä mulla nyt titte on?
Voitko te olla kytelyikä?
Mitä tinä luulet?
Voitko te olla tinun mielettä te?
Muuten,mikähän mua muuten voit vaivata,jot te ei oit kytelyikä?
Tiiäkkö tinä titä?
Mitä?- Iha kelle vaa.
- kait
- te kait
- luultavatti
- kait te on
- kait te voi olla, emmä tiiä
- jot te ei ole te, te on joku muu titte
- emmä oo valma, kait te on joku tai titte joku muu, kait
-emmä tiiä - Nimimelkki
Kysyväinen kirjoitti:
- Iha kelle vaa.
- kait
- te kait
- luultavatti
- kait te on
- kait te voi olla, emmä tiiä
- jot te ei ole te, te on joku muu titte
- emmä oo valma, kait te on joku tai titte joku muu, kait
-emmä tiiäKaikki vattauktet oli oikein.
Talkittin ne meilän kittalta.
Te tietää kaiken.
Te kommentoi jot minä jotain puhun tai teen.
Te on viitat kitta. - Kysyväinen
Nimimelkki kirjoitti:
Kaikki vattauktet oli oikein.
Talkittin ne meilän kittalta.
Te tietää kaiken.
Te kommentoi jot minä jotain puhun tai teen.
Te on viitat kitta.Taanko mä nyt jonkun tolitkutken?
Pääteekö tillä tolitkuktella jonneki?
Mikti tun kitta on niin fiktu?
Onko te lofettolikitta?
Onko tillä ito pää?
Otaako te tanoa kulnau?
Otaako te kehlätä taitavatti? - Nimimelkki
Kysyväinen kirjoitti:
Taanko mä nyt jonkun tolitkutken?
Pääteekö tillä tolitkuktella jonneki?
Mikti tun kitta on niin fiktu?
Onko te lofettolikitta?
Onko tillä ito pää?
Otaako te tanoa kulnau?
Otaako te kehlätä taitavatti?Täten tolittan että Kytyväinen otaa latkoa kaikki kytymyktet maailmatta. Minun kittani on tolittanut ten. Alvotana 10 .
Titten vattauktia.
Tällä toliktuktella päätee kittojen tipeliutakatemiaan. Te on koko maailman kittojen naukumakoulu.
Mun kitta on tikt niin fiktu,kun te käyttäytyy niin kun Jeetut haluaa ten kayttäytyvän. Jeetut on tehnyt ten. Tiit luonut. Tikt te on niin fiktu.
Mun kitta on väitellyt naukumatieteen lofettolikti. Te otaa monenlaitia naukumatekniikoita. Te on muakin opettanut naukumatieteettä.
Tällä on aika hyvän ja nolmaalin kokoinen pää. Myöt nenänpää ja hännänpää ovat nolmaaleja.
Hän,minun lakat kittani otaa tanoa kulnau,elittäin taitavatti ääntäen.
Te otaa kehlätä elittäin taitavatti. Te päihittää muut kittat mennen tullen. Te kehlää molempiin tuuntiin. Titään ja ulot.
Temmotta.
Mun kittalta tulle onnittelut! - Kysyväinen
Nimimelkki kirjoitti:
Täten tolittan että Kytyväinen otaa latkoa kaikki kytymyktet maailmatta. Minun kittani on tolittanut ten. Alvotana 10 .
Titten vattauktia.
Tällä toliktuktella päätee kittojen tipeliutakatemiaan. Te on koko maailman kittojen naukumakoulu.
Mun kitta on tikt niin fiktu,kun te käyttäytyy niin kun Jeetut haluaa ten kayttäytyvän. Jeetut on tehnyt ten. Tiit luonut. Tikt te on niin fiktu.
Mun kitta on väitellyt naukumatieteen lofettolikti. Te otaa monenlaitia naukumatekniikoita. Te on muakin opettanut naukumatieteettä.
Tällä on aika hyvän ja nolmaalin kokoinen pää. Myöt nenänpää ja hännänpää ovat nolmaaleja.
Hän,minun lakat kittani otaa tanoa kulnau,elittäin taitavatti ääntäen.
Te otaa kehlätä elittäin taitavatti. Te päihittää muut kittat mennen tullen. Te kehlää molempiin tuuntiin. Titään ja ulot.
Temmotta.
Mun kittalta tulle onnittelut!Tolittutkt oli hilveen taitavatti tehty.
Temmotia tuktin toitilla on, kait?
Kittoilla on hilveetti tietoja, kun ne otaa kulnauttaa molempiin tuuntiin elikteen, eet taat.
Jeetut on eli kiva, ku te tekee tollatii emäliä!
Taako tillä toliktuktella muita etuja? Etim. taako tillä henkittää enempi ilmaa tai jotain temmotta hilveen hienoo, tai voitkot tillä päättä vaikkapat jonneki toiteen mettään lamptimaan ihan tillee vapaatti? Onko te nyt tillee ihan oikeetti toti toti vilallinen toliktutk? - Nimimelkki
Kysyväinen kirjoitti:
Tolittutkt oli hilveen taitavatti tehty.
Temmotia tuktin toitilla on, kait?
Kittoilla on hilveetti tietoja, kun ne otaa kulnauttaa molempiin tuuntiin elikteen, eet taat.
Jeetut on eli kiva, ku te tekee tollatii emäliä!
Taako tillä toliktuktella muita etuja? Etim. taako tillä henkittää enempi ilmaa tai jotain temmotta hilveen hienoo, tai voitkot tillä päättä vaikkapat jonneki toiteen mettään lamptimaan ihan tillee vapaatti? Onko te nyt tillee ihan oikeetti toti toti vilallinen toliktutk?Minäpä luettelen mitä tillä taa tehlä aivan vapaatti:
(Talkittin kaikki kittaltani)
Tillä taa naulaa
itkeä
puhua
hyppiä tatakäpälää
kiljua
kävellä
juotta
hiihtäää
luittella
hypätä mäkeä
taa työlä kalkkeja
ja tuklaata
taa etiintyä latiotta
ja televitiotta
taa halata kaikkia maailman eläimiä
taa halata kilttejä ihmitiäkin
tillä taa iloita
niin ja taa työlä jätkiä,(mää tykkään tuklaajätkittä)
Tillä taa keltoa keltomuktia
ja latten tuutta-juttuja.
Tillä taa lattattaa kamelilla
ja hevotella.
Tätä kaikkea taa tehlä.
Taa hymyillä kaikille
taa haukotella yleitillä paikoilla.
Mutta kakt on mitä ei taa tehlä:
Ei taa puhua pahaa,
eikä taa mennä hälkätaitteluihin.
Tun koilaa tää taat halata kaktin velloin.
Tätä kaikkea mun kitta luetteli tuotta netin näytön päältä ja te tuijottaa pihalle päin. Tuijottaa ikkunatta. Kattelee lintu-tv:tä.
Tillä kittallakin on oma tääntö:
Taa kattoa muttei kotkea lintuihin!
Niin ja maailmatta ei ole kotkaan ollut tämmöttä tolittutta kun tulla nyt on. Te on ihan uniikki kappale. Tinä olet tiinä tuhteetta ainutlaatuinen. Kitta tanoi,että tun vattauktet oli niin hyviä että hän antoi kittatieteen nopelin palkinnon tulle.
Aattelppa titä!
latkea mäkeä - Kysyväinen
Nimimelkki kirjoitti:
Minäpä luettelen mitä tillä taa tehlä aivan vapaatti:
(Talkittin kaikki kittaltani)
Tillä taa naulaa
itkeä
puhua
hyppiä tatakäpälää
kiljua
kävellä
juotta
hiihtäää
luittella
hypätä mäkeä
taa työlä kalkkeja
ja tuklaata
taa etiintyä latiotta
ja televitiotta
taa halata kaikkia maailman eläimiä
taa halata kilttejä ihmitiäkin
tillä taa iloita
niin ja taa työlä jätkiä,(mää tykkään tuklaajätkittä)
Tillä taa keltoa keltomuktia
ja latten tuutta-juttuja.
Tillä taa lattattaa kamelilla
ja hevotella.
Tätä kaikkea taa tehlä.
Taa hymyillä kaikille
taa haukotella yleitillä paikoilla.
Mutta kakt on mitä ei taa tehlä:
Ei taa puhua pahaa,
eikä taa mennä hälkätaitteluihin.
Tun koilaa tää taat halata kaktin velloin.
Tätä kaikkea mun kitta luetteli tuotta netin näytön päältä ja te tuijottaa pihalle päin. Tuijottaa ikkunatta. Kattelee lintu-tv:tä.
Tillä kittallakin on oma tääntö:
Taa kattoa muttei kotkea lintuihin!
Niin ja maailmatta ei ole kotkaan ollut tämmöttä tolittutta kun tulla nyt on. Te on ihan uniikki kappale. Tinä olet tiinä tuhteetta ainutlaatuinen. Kitta tanoi,että tun vattauktet oli niin hyviä että hän antoi kittatieteen nopelin palkinnon tulle.
Aattelppa titä!
latkea mäkeäEn ikinä olit alvannu, että tillä voi tehlä niiiiiiin paljo, eiku oikeettaan niiiiiiiiiiiiin paljo ihmeellitiä ja hilveen mahlottoman kamalan kummallitia juttuja. Voik te olla ihan oikeetti totta, tollanen toliktukt!? Tehän titte kattaa koko emälen ja univelsumin laneetat ja ja ja ja tuunnilleen mitä vaa! Tuntuu iha mahlottomalta!
Onk te kitta ihan oikeetti noin viitat ja nelo? Ten pitäit oikeetti olla letitentti tai ainatki toi toi, mikä te nyt olikaa toi hö ku ei tuu mieleen, eikä tonne aivoihi, olikot te toi lakatulakatukoneenkuljettaja ( hilveen vaikee tana! Ja tikt te onki nii tälkee tyä )
Kiitot vielä tille lofettolikittalle! - kytyväinen
Kysyväinen kirjoitti:
En ikinä olit alvannu, että tillä voi tehlä niiiiiiin paljo, eiku oikeettaan niiiiiiiiiiiiin paljo ihmeellitiä ja hilveen mahlottoman kamalan kummallitia juttuja. Voik te olla ihan oikeetti totta, tollanen toliktukt!? Tehän titte kattaa koko emälen ja univelsumin laneetat ja ja ja ja tuunnilleen mitä vaa! Tuntuu iha mahlottomalta!
Onk te kitta ihan oikeetti noin viitat ja nelo? Ten pitäit oikeetti olla letitentti tai ainatki toi toi, mikä te nyt olikaa toi hö ku ei tuu mieleen, eikä tonne aivoihi, olikot te toi lakatulakatukoneenkuljettaja ( hilveen vaikee tana! Ja tikt te onki nii tälkee tyä )
Kiitot vielä tille lofettolikittalle!Talkotin tietenkit univeltumia, enkä mitää univelsumia! Hö! Kummallitia vilheitä titä voi tehläkää! Vielä tanon:HÖ! Tiit itelle tietytti.
- Nimimelkki
kytyväinen kirjoitti:
Talkotin tietenkit univeltumia, enkä mitää univelsumia! Hö! Kummallitia vilheitä titä voi tehläkää! Vielä tanon:HÖ! Tiit itelle tietytti.
Ei te mitään haittaa,tollatet pienet kiljotutvilheet.
On te vaan meilän kitta mieluimmin te lakatukoneen kuljettaja. Tiinä tapaa niin paljon toitia kittoja ja voi moikata niitä.
Nyt tuoalt nulkan takaa kuulu hiljainen "mau" onkohan tillä jokin "heuleka" tapahtunut?
Minä luulen että meilän kitta on niin viitat tikt,ku te pitää lukoukten meilän kaa joka päivä. Te tanoo aina "aamen".Jotkut ten lukoutpaikat on vähän omituitia. Jot me ollaan polvillaan niin te tulee mun telän päälle lukoilemaan.
Liekkö tualla nulkan takana taat joku - hei nyt te tuli -tellanen tapahtuma kuin Nalle Puhitta te tiklu tano,että "Kektintöni on kektiintynyt"
Mun kitta ei oo mulle vielä tolittutta antanut. Mä voitin taala kampaajan tolittukten,kun mä kampaan niin paljon ten tulkkia. Tiitä lähtee paljon kalvoja.
Nyt tillä kittalla on kuono kohti kaakkoa,ikkunan laotta,mutta ei te menny ulot. Liian kylmää ja pimeää.Ei nyt viittit totiaankaan mennä elet hiilimettälle: Hiilet taitaa olla nukkumatta. Hiilen poikatet on toti pieniä,mää oon nähny.
Ookko nää halannu jo tun koilaa? - kytyväinen
Nimimelkki kirjoitti:
Ei te mitään haittaa,tollatet pienet kiljotutvilheet.
On te vaan meilän kitta mieluimmin te lakatukoneen kuljettaja. Tiinä tapaa niin paljon toitia kittoja ja voi moikata niitä.
Nyt tuoalt nulkan takaa kuulu hiljainen "mau" onkohan tillä jokin "heuleka" tapahtunut?
Minä luulen että meilän kitta on niin viitat tikt,ku te pitää lukoukten meilän kaa joka päivä. Te tanoo aina "aamen".Jotkut ten lukoutpaikat on vähän omituitia. Jot me ollaan polvillaan niin te tulee mun telän päälle lukoilemaan.
Liekkö tualla nulkan takana taat joku - hei nyt te tuli -tellanen tapahtuma kuin Nalle Puhitta te tiklu tano,että "Kektintöni on kektiintynyt"
Mun kitta ei oo mulle vielä tolittutta antanut. Mä voitin taala kampaajan tolittukten,kun mä kampaan niin paljon ten tulkkia. Tiitä lähtee paljon kalvoja.
Nyt tillä kittalla on kuono kohti kaakkoa,ikkunan laotta,mutta ei te menny ulot. Liian kylmää ja pimeää.Ei nyt viittit totiaankaan mennä elet hiilimettälle: Hiilet taitaa olla nukkumatta. Hiilen poikatet on toti pieniä,mää oon nähny.
Ookko nää halannu jo tun koilaa?"Ookko nää halannu jo tun koilaa?"
Vattaut: jatkuvatti, utein ja tunteita täättämättä. - Nimimelkki
kytyväinen kirjoitti:
"Ookko nää halannu jo tun koilaa?"
Vattaut: jatkuvatti, utein ja tunteita täättämättä.Jut tillai pitää tehlä.
Te on oikein.
:)
- pasuna
Johtunee siitä,ettei olla selvillä kirjoitusten toteutumisesta.Ts.miten ne tässä maailmassa menevät.Eivät he kaikki varmaankaan "riidanhaluisia"Kyllähän niitäkin on,mutta he kannattavat jättää omaan arvoonsa.
- kristitty,
Esim. ilmaus "Eikö järkesi riitä" on täysin Raamatullinen ilmaus, kuten "Oi te älyttömät Galatalaiset" ilmaisulle.
- Kysyväinen
Hengellisissä asioissa ei kenenkään, joka jotain haluaa tietää, ei pidä olla oman järkensä varassa. Kaikki on Pyhän Hengen varassa. Järki on hyväksi, jos se palvelee Jumalan tarkoitusperiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362