Herran omille tämä sana nousi sanasta puhutelkoon.!
Sananlaskut 9
6. Hyljätkää yksinkertaisuus, niin saatte elää, ja astukaa ymmärryksen tielle." -
7. Joka pilkkaajaa ojentaa, saa itsellensä häpeän, ja häpeäpilkun se, joka jumalatonta nuhtelee.
8. Älä nuhtele pilkkaajaa, ettei hän sinua vihaisi; nuhtele viisasta, niin hän sinua rakastaa.
9. Anna viisaalle, niin hän yhä viisastuu; opeta vanhurskasta, niin hän saa oppia lisää.
10. Herran pelko on viisauden alku, ja Pyhimmän tunteminen on ymmärrystä. -
11. "Sillä minun avullani päiväsi enenevät ja jatkuvat elämäsi vuodet
siunausta kaikille uskonveljille,siskoille Herrassa jatketaan matkaa lukekaa sanaa se pitää tiellä.! valvokaa.! rukoilkaa.! tule Herra Jeesus(Jeshua) aamen
Uudestisyntyneille kehoitus
20
1004
Vastaukset
- Tuom.
Marko hyvistä Raamatun paikoista, että vaivauduit hengessä laittamaan arvokkaita jakeita. Kun sinä siunaat (vihollisiakin), sinua siunataan kaksinkertaisesti. Kun siunaat juutalaisia, sinuä siunataan seitsenkertaisesti. Siunataan kaikkia. Vahvistu veljeni Herrassa, tuli, Herrassa.
- Marko P
Luukkaan evankeliumi:
6:28 siunatkaa niitä, jotka teitä kiroavat, rukoilkaa niiden edestä, jotka teitä parjaavat.
Roomalaiskirje:
12:14 Siunatkaa vainoojianne, siunatkaa, älkääkä kirotko.
1.Pietarin kirje:
3:9 Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.
siunausta sinulle Herran soturi Hän sinua johdattaa uusia ovia avaa. ole rauhallisella mielellä Jeesus(Jeshua) on ikuinen hallitsija
ainiaan aamen
- näkymätön ninni
Hyvän raamatunpaikan laitoit!
Kiitos tästä Herralle!
Siunataan näitä pilkkaajia ja rukoillaan heidän puolestaan, että oikean tien löytäisivät Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa.
Ja runsasta siunausta sinulle Marko!- Marko P
ase joka meille uskoville on anettu. se muuttaa asioita muovaa Jeesukselle maaperää. muistakaamme näitä palstalla olevia herjaajia että moni löytäisi
elävän Jeesuksen(Jeshua)vielä kun aikaa on jälellä amen.
- Westsider
Näillä sivuilla esiintyy pilkkaaja, jonka edestä
aloin rukoilla yli kaksi vuotta sitten. Pilkat ovat pienentyneet kun yksi hänen tyttäristään tuli uskoon.- Marko P
näin se on koen että Herra tekee ihmeitä tällä palstalla vielä. se aika tulee vielä.kiitos viestistäsi tämä rohkaisee kyllä.!siunausta
T.Marko P
- Ylkä tulee
Olen ollut vähän tyhmä kun lähden noiden kanssa sanailemaan. En minä niille pärjääkään, mutta joskus vaan tuntuu, että haluan käydä samoilla aseilla heitä vastaan. He eivät ole kuitenkaan erityisen älykkäitä ja siksi minua on kiinnostanut tietää niiden rajat.
Olen pahoillani, jos olen aiheuttanut jossain kohtaa teille uudestisyntyneille uskonveljille ja sisarille sydämen tykytyksiä minun puolesta.
Meille on sanottu että me saamme tallata skorpioneja ja käärmeitä, meidän vahingoittumatta ja voimme jopa syödä myrkkyä siitä kuolematta. Sitähän tämä tarkoittaa...
Paavali neuvoi myös olemaan jumalattomille jumalaton mutta viisaasti, koska syntiä ei saa silti tehdä.
Olen pahollani, enkä enää jatka sitä. Olet oikeassa, eivät nuo ansaitse edes nuhteita ja minäkin olen saanut tarpeekseni heistä.
-jarmo-- Huhhahhhei
tuollaisesta alentuvaisuudesta ja hurskaudesta nyt ainakin pari taivaspistettä saa.
- Marko P
vuosi sitten väittelin pilkkaajien kanssa jotenkin siitä jäi huono olo ja suru.
Herra voi näitäkin pilkkaajiakin vielä armahtaa koska moni ei tiedä mitä tekee. siunataan enemmin
pilkkaajiamme herjaajiamme näin kootaan heidän ylle tulisia hiiliä jospa he antaisivat pian periksi ja moni heistä löytäisi elävän Messiaan Jeesuksen(Jeshua) kun aikaa vielä jäljellä on siunausta sinulle Jarmo
T.Marko P - Elisa R
...voi paljon kun se on harras! Kun uskovat Jumalan Hengessä ja totuudessa rukoilevat Jeesuksen Kristuksen nimessä (mm. sopivat keskenään), niin sillä on valtava merkitys! Meidän ei pidäkään ruveta menemään kiistelyihin ja panetteluihin mukaan(joihin olisi joskus suuri kiusaus), ne kun eivät johda mihinkään, niissä joutuu vain "liekaan". Hyvän mielen saa kun voi näin netinkin kautta olla yhteydessä uskoviin ympäri Suomen. Jeesus teitä kaikkia siunatkoon (myös vastustajia)!
- Ylkä tulee
Marko P kirjoitti:
vuosi sitten väittelin pilkkaajien kanssa jotenkin siitä jäi huono olo ja suru.
Herra voi näitäkin pilkkaajiakin vielä armahtaa koska moni ei tiedä mitä tekee. siunataan enemmin
pilkkaajiamme herjaajiamme näin kootaan heidän ylle tulisia hiiliä jospa he antaisivat pian periksi ja moni heistä löytäisi elävän Messiaan Jeesuksen(Jeshua) kun aikaa vielä jäljellä on siunausta sinulle Jarmo
T.Marko PEn yleensä kommentoi täällä mitään. Minulla on on ollut pari sellaista kautta, kun olen hieman kirjoitellut ja sitten pettynyt ja häipynyt.
Noiden pilkkaajien keinot ovat niin kierot koska niillä ei ole sääntöjä ollenkaan. He sallivat itselleen valehdella ja kieroilla, käännellä kaikki sanat väärin päin, olematta millään tavalla rehellinen, edes itselleen. Mahdoton on säännöillä pelata rikollisia vastaan.
Nyt jostain syystä taas kirjoittelin, enkä ole taaskaan montaa aitoa Uskovaa tältäkään reissulta täältä löytänyt. Tosin te, kaikki TE uudestisyntyneet Uskovat, olette minulle kovin Rakkaita.
Siunausta myös Marko sinulle ja teille muillekin!
Jeesus Kristus tule pian!
-jarmo- - Ylkä tulee
Elisa R kirjoitti:
...voi paljon kun se on harras! Kun uskovat Jumalan Hengessä ja totuudessa rukoilevat Jeesuksen Kristuksen nimessä (mm. sopivat keskenään), niin sillä on valtava merkitys! Meidän ei pidäkään ruveta menemään kiistelyihin ja panetteluihin mukaan(joihin olisi joskus suuri kiusaus), ne kun eivät johda mihinkään, niissä joutuu vain "liekaan". Hyvän mielen saa kun voi näin netinkin kautta olla yhteydessä uskoviin ympäri Suomen. Jeesus teitä kaikkia siunatkoon (myös vastustajia)!
Olen kiitollinen teidänlaisistanne ihmisistä, joiden sydän on Jeesusken omaisuutta.
Te tuotte meille muille Kristityille iloa ja lohtua.
Ole siunattu.
-jarmo- - Marko P
Ylkä tulee kirjoitti:
En yleensä kommentoi täällä mitään. Minulla on on ollut pari sellaista kautta, kun olen hieman kirjoitellut ja sitten pettynyt ja häipynyt.
Noiden pilkkaajien keinot ovat niin kierot koska niillä ei ole sääntöjä ollenkaan. He sallivat itselleen valehdella ja kieroilla, käännellä kaikki sanat väärin päin, olematta millään tavalla rehellinen, edes itselleen. Mahdoton on säännöillä pelata rikollisia vastaan.
Nyt jostain syystä taas kirjoittelin, enkä ole taaskaan montaa aitoa Uskovaa tältäkään reissulta täältä löytänyt. Tosin te, kaikki TE uudestisyntyneet Uskovat, olette minulle kovin Rakkaita.
-jarmo-totuutta palstalle vain. haluan rohkaista sinua Jarmo
monesti olen ilahtunut sinun kirjoitteluistasi Herra antaa uusia asioita tuoda totuutta palstalle. olen iloinnut että sinä uskallat tuoda rohkeasti esille sitä mitä Jeesus sinun sydämellesi on puhunut. jatka palstalla ihmeessä sinuakin tarvitaan.
siunausta
T.Marko P - näkymätön ninni
Hei Jarmo!
Siunausta sinulle rakas veljeni!
Psalmi 141 sopii aika hyvin tähän kokemaasi. Kannattaa lukaista.
Ja pieni pyyntö: älä katoa täältä palstoilta. Sinulla on paljon hyvää sanottavaa meille uskon veljille ja sisarille. - Ylkä tulee
näkymätön ninni kirjoitti:
Hei Jarmo!
Siunausta sinulle rakas veljeni!
Psalmi 141 sopii aika hyvin tähän kokemaasi. Kannattaa lukaista.
Ja pieni pyyntö: älä katoa täältä palstoilta. Sinulla on paljon hyvää sanottavaa meille uskon veljille ja sisarille.Snasi ovat kuin voidetta haavalle. Joskus tunnen itseni täydeksi idiootiksi kun alennun noiden kanssa juttusille. Kuten sanoin, taustastani johtuen, koen joskus kykeneväni vaikuttamaan heihin, mutta on se toivotonta.
En katoa, Rakas Ninni!
Katson taas mitä täällä puhutaan ja kommentoin joskus taas.
Elämme niitä aikoja, joissa ihmiset alkavat herätä odottamaan ylkää toden teolla. Israel kertoo aikamme merkit selvänä.
Ole Rakas Ninni siunattu ja muista minua taas rukouksin, tiedät kyllä, niin minäkin sinua.
-jarmo- - Totinen oikea kristitty
Ylkä tulee kirjoitti:
En yleensä kommentoi täällä mitään. Minulla on on ollut pari sellaista kautta, kun olen hieman kirjoitellut ja sitten pettynyt ja häipynyt.
-jarmo-Juuri niin! Jeesuskin sanoi, että pitää vihata kovasti pilkkaajia ja muita epämieluisia lähimmäisiä!
- Ylkä tulee
Totinen oikea kristitty kirjoitti:
Juuri niin! Jeesuskin sanoi, että pitää vihata kovasti pilkkaajia ja muita epämieluisia lähimmäisiä!
...vaan kyllä Jeesus sanoi juuri päin vastoin, että Rakasta lähimmäistäsi ja anna anteeksi vihamiehellesi.
Se mitä Jeesus tarkoitti sillä mitä sinä ilmeisesti tarkoitat, on vihata syntiä ja pilkkaa, eikä niinkään synnin tekijää ja pilkkaajaa.
Paavali käski karttaa heitä. Vähän samasta syystä kuin minäkin, että pilkkajan pilkkaa vastaan laittava ja siihen mukaan lähtevä saa lopulta häpeän. Niinhän se on, eli just niinkuin Marko sanoi.
Siunausta sinulle
-jarmo-
- janoinen
Kiitos teille ja Jumalan siunausta kaikille.Tulkoon pakanain luku täyteen ja herran tulemus pian
- sanat, jotka saan
lukea täältä auttaa arjessa. Täytyy tunnustaa, että olen ollut huono kulkija viime aikoina, on tapahtunut sellaista, mitä en osaa edes arvata, mutta kun jatkuvasti sua yritetään viedä pois siitä, minkä on kokenut omaksi ja vähätellään sitä, mikä on ollut tärkeää, tulee kysyneeksi, minkä vuoksi tässä kaikessa on mukana. Kysyn jatkuvasti itseltäni, mitä olen tehnyt, mutta vastausta vain ei saa, pitäis kai kysyä oikeasta suunnasta. Merja
- Marko P
monesti judumme moneen tulen läpi menemään
minuakin on paljon lyöty
täydellinen en ole mutta tiedän kuka on täydellinen hänen nimensä on Jeesus(Jeshua) Hän auttaa eikä ole kaukana yhdestäkään joka häneltä apua pyytää.
Pyydä Jeesusta tuoda ne asiat valoon(rukouksessa) jotka painaa
tunnustaa syntisi hylkää ne niin silloin
Jeesus voi tulla puhdistettuun sydämmeen antaa ilon rauhan joka on ymmärrystä ylempi. en anna niinkuin maailma antaa älköönkä peljätkö. jos haluat minulle kirjoittaa nii laita mailia
siunausta
T.marko P
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626057Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813566Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242721- 212199
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261127