ottamaan aurinkoa hangelta, siis tarkoitan hiihtelemään tonne auringonpaisteeseen? Nyt saa kauniin rusketuksen kasvoille, ei tarvi mennä solariumiin.
Kuka lähtee mun kanssa
26
531
Vastaukset
- Lumitaiga
tulkaa perässä, ootan tuolla pellon reunalla*
- gammalpiga
mielesi ja odota aivan pikku tovi niin tulen sinne...
*sitoo jo monoja jalkaan* - Lumitaiga
gammalpiga kirjoitti:
mielesi ja odota aivan pikku tovi niin tulen sinne...
*sitoo jo monoja jalkaan*oottelen tässä*
- gammalpiga
olisi yksi vapaaehtoinen kanssasi hiihtolenkille...
tosin on monot jääneet vähän pieniksi, mutta eihän se menoa haittaa kun on kaunis sää ja mukavaa seuraa...
Milloinkas me sitten lähdetään ja kuinkas pitkä reitti sivakoidaan?
http://www.youtube.com/watch?v=vmIE9i-nXFg
pakko oli taas linkittää :)- Lumitaiga
puolen tunnin kuluttua ja tuossahan tuo lähtöpaikka on naapurin pellon kulma, siinä oivaa aluetta, ei puskaa eikä puuta tekemässä auringolle varjoja. Kiva, kun lähdit, meen edeltä rasvaamaan suksiani.
- gammalpiga
Lumitaiga kirjoitti:
puolen tunnin kuluttua ja tuossahan tuo lähtöpaikka on naapurin pellon kulma, siinä oivaa aluetta, ei puskaa eikä puuta tekemässä auringolle varjoja. Kiva, kun lähdit, meen edeltä rasvaamaan suksiani.
sinnuu siellä pellon nurkalla....
Mutta sinähän taisitkin mennä sinne katolle ottamaan aurinkoa Silipan kanssa...
Minä turhaan sinnuu odottelin siellä....
täällä paistanut aurinko jo monia tunteja, *näkisitpä mun rusketusraitani...*
- Lumitaiga
tosissas, nyt oon kateudesta* ihan vihreä ja sit kun saan tohon vihreyteen aurunkoa, niin tietty oon sitten violetti iltapäivästä**
Lumitaiga kirjoitti:
tosissas, nyt oon kateudesta* ihan vihreä ja sit kun saan tohon vihreyteen aurunkoa, niin tietty oon sitten violetti iltapäivästä**
luikuria laske, liukurilla vaan...
Minä varauduin auringonpaisteeseen, ostin foliota vähän runsaammin, sen päällä mukavava köllötellä ja imee säteitä siihen malliin että minäkin niistä auringonsäteistä osani saan, *tää peltikatto vaan niin pirun kylmä...- Lumitaiga
Silipa-Tuuli kirjoitti:
luikuria laske, liukurilla vaan...
Minä varauduin auringonpaisteeseen, ostin foliota vähän runsaammin, sen päällä mukavava köllötellä ja imee säteitä siihen malliin että minäkin niistä auringonsäteistä osani saan, *tää peltikatto vaan niin pirun kylmä...hyvä, minäkin tässä foliokääreessä makailen kellarin maalaamattomalla peltikatolla, ei muuten kylmä, mutta naapuri tossa ajelee lumilingon kanssa edestakasin tietäpitkin ja lennättää lunta mun hipiälle.Tiä sitte, mitä se tossa nyt koko ajan ravaa edestakasin**
Lumitaiga kirjoitti:
hyvä, minäkin tässä foliokääreessä makailen kellarin maalaamattomalla peltikatolla, ei muuten kylmä, mutta naapuri tossa ajelee lumilingon kanssa edestakasin tietäpitkin ja lennättää lunta mun hipiälle.Tiä sitte, mitä se tossa nyt koko ajan ravaa edestakasin**
sitä naapuriasi, johon mä tutustuin silloin haravatalkoissasi, no se pitkä raamikas tumma, no hää jonka kanssa mä sitten sänkyyn päädyin, jos on, niin...
mä tuun sun kanssa ottaan aurinkoa, äkkiäkös mä tän folioni rullalle käärin.- Lumitaiga
Silipa-Tuuli kirjoitti:
sitä naapuriasi, johon mä tutustuin silloin haravatalkoissasi, no se pitkä raamikas tumma, no hää jonka kanssa mä sitten sänkyyn päädyin, jos on, niin...
mä tuun sun kanssa ottaan aurinkoa, äkkiäkös mä tän folioni rullalle käärin.sama komee tyyppi, nythän hän on muuttanut hiusmallia, joka eritoten hälle sopii. Juu, kääri nopeesti se folio rullalle ja tuu tänne. Mulla tossa vielä rullaa jäljellä, saat siitä, ettei tarvi sitä vanhaa enää käyttää, on kuitenkin menettäny hohtovoimansa, kun oot sen rutannu kasaan.
- p_dude
mä toisin pulkan ja joku vetäis mua siinä,osallistuisin niinku sillai hiihtoreissuun,kattokaas kun mun sukset on poikki viime mäenlaskun jäljiltä,kipsikin on jo poies mut suksille en rupea :)) http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/367611/2/istockphoto_367611-ski-vacation-gone-bad-vector-horizontal.jpg
- Lumitaiga
sopis toi auringon otto meidän kellarin katolla foliokääreessä? Me ton Silipan kanssa tässä jo otellaan aurinkoo.
- p_dude
Lumitaiga kirjoitti:
sopis toi auringon otto meidän kellarin katolla foliokääreessä? Me ton Silipan kanssa tässä jo otellaan aurinkoo.
kylmä purasee ja karkotan sen komian naapurin vielä,naattikaa te tytöt vaan.mä naatiskelen täällä elämästäni
- Lumitaiga
p_dude kirjoitti:
kylmä purasee ja karkotan sen komian naapurin vielä,naattikaa te tytöt vaan.mä naatiskelen täällä elämästäni
sitten saatu miesseuraa muuta kuin tosta naapurin hepusta ja sekin on varattu Silipalle.
- p_dude
Lumitaiga kirjoitti:
sitten saatu miesseuraa muuta kuin tosta naapurin hepusta ja sekin on varattu Silipalle.
mutta katotte yhdessä onko siinä oikeesti miestä vai kiiltokuvaa kahdelle naiselle :))
- Lumitaiga
p_dude kirjoitti:
mutta katotte yhdessä onko siinä oikeesti miestä vai kiiltokuvaa kahdelle naiselle :))
riittää, mutta sitä miestä ei ehkä kahdelle riitä..hysst, älä kerro tota vain Silipalle, jää niinkuin meidän kahdenväliseksi jutuksi, joohan*
- p_dude
Lumitaiga kirjoitti:
riittää, mutta sitä miestä ei ehkä kahdelle riitä..hysst, älä kerro tota vain Silipalle, jää niinkuin meidän kahdenväliseksi jutuksi, joohan*
"yllättyköön" itse,hih,hm,enhän mä nyt vahingonilonen... http://www.emofaces.com/en/smilies/d/devil-smile.gif
- Lumitaiga ihan itte
p_dude kirjoitti:
"yllättyköön" itse,hih,hm,enhän mä nyt vahingonilonen... http://www.emofaces.com/en/smilies/d/devil-smile.gif
kirjauduin jo ulos, mut enhän mäkään vahingoniloinen ole, pois se minusta*****
Lumitaiga kirjoitti:
siitä miehestä riittää vaiks koko kylälle, muttei tokikaan sen jäkeen ko mä oon "iloni" hänestä ottanut, hah...
kullä saa arkkaa ,mutta meillä pakkanen puree aika ikävästi
- Lumitaiga ihan itte
kirjauduin jo ulos, kun olen lähdössä arkiaskareisiin. Meillä pakkasta vaan 4 astetta, et ihan mukava päivä, paitsi nyt on alkanut pilvistellä.Hyvää päivän jatkoa sulle!*
Lumitaiga ihan itte kirjoitti:
kirjauduin jo ulos, kun olen lähdössä arkiaskareisiin. Meillä pakkasta vaan 4 astetta, et ihan mukava päivä, paitsi nyt on alkanut pilvistellä.Hyvää päivän jatkoa sulle!*
jatkoo sullekin,meillä arkka paistaa)))
- Jäbä´
Ai että Siperiassa ois aurinkoo nyt.
Tähän aikaan vuodesta paikalliset käyvät sikäläisessä kuivakäymälässä (Dry Taiga Closet). Laitos on kovin pelkistetty. Se on kaksi seivästä, toinen lyödään hankeen pystyyn ja siitä pidetään toimituksen ajan lujasti kiinni, ettei tuuli lähde kykkijää viemään. Toisella sitten hätistellään susia etäämmäksi. - norjalaiset?
kaivat pienen kuopan ja alumiini-foliolla sitte
suuntaat kaikki säteet naamalles?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057