Lahjoittanut rahaa mamujen työllistymistä varten?
Riittää kun vastaa juu tai ei
ja pieni perustelu että miksi.
YHTEISVASTUUKERÄYS
11
434
Vastaukset
- osallistun
Osallistun ostamalla yhteisvastuu-tuotteita netin kautta. Muutenkin olen sitä mieltä, että kaikilla Suomessa olevilla pitää olla yhtäläinen mahdollisuus koulutukseen ja työhön. En edes kuulu evlut-kirkkoon, mutta tätä "kannanottoa" arvostan.
- Tomppak
Siis tuo on hieman vääräsana, koska en mielestäni työttömänä ole vastuussa mamujen työllistymisestä, vai olenko:P?
- Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih
- lahjoita
Minun rahat menee omiin ostoksiin, ei niistä vähistä euroista ole muille jakaa, sorry
- dgdfg
Mulle riittää se että saavat meidän verorahoista ison siivun jten en antanut senttiäkään.
- eiiiiiiiiiiiiiiiikä
hgfhf
- pitäis?
Kerro yksikin hyvä syy että miksi pitää ventovieraille kerätä rahaa, menkööt töihin, ei raha taivaasta tipu.
- Ent. Lahjoitus
ennen lahjoittanutkin, kuten myös spr keräyksiin silloin ennen, mutta nyt kaikki tarmoni kuluu mamujen kotouttamiseen vaadittavan rahan keräämiseen veroina, sekä ilmaston muutoksen, jonka olen itse kait aiheuttanut?, torjumiseen.
- nainnain
Ei tipu. Kotmualaiset ensi.
- HÖPÖ HÖPÖ
Meinataan maksattaa meillä kymmeniä vuosia jatkunut väärin hoidettu ja toteutettu humanitäärinen hyysäys kehitysmaissa. Olisi aikoja sitten pitänyt tajuta rahan ja ruuan holtittoman jakelun seuraukset. Kaikki oma aloitteisuus viljelyssä ja muussa toiminassa nollattiin. Kuka sitä mitään tekemään kun hölmöt tuovat ruokaa ja rahaa ilman mitään velvotteita sen saamiseksi. Nyt sitten käsissä on väestöräjähdys ja seurauksena "elintasopakolaisuus" hölmöjen johtamiin maihin joissa taas rahaa jaetaan ilmaiseksi ilman velvotteita ja vastinetta.
- GonzoFi
Luin aiheesta YLEn sivuilta ja kertakaikkiaan rupesi ottamaan päähän tämä keräys.
Suomi on tällä hetkellä lamassa ja omia työttömiä tulee koko ajan lisää huimalla vauhdilla.
Nyt kirkko kerääkin Maahanmuuttajille rahaa, joka on mielestäni aivan väärin. Oman mielipiteeni jätin jo ylen sivuille.
Milloin autetaan SUOMALAISIA KÖYHIÄ?
Herätkää poliitikot!
Tällä kannanotolla en halua leimautua rasistiksi..
Vielä linkki YLE'n keskusteluun:
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/02/yhteisvastuukerayksen_rasistinen_palaute_ei_yllata_tutkijaa_521436.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760