en jaksanut alkaa hakeen tälle omaa palstaa joten kirjoitetaan tänne.
Ihmisiä patistetaan urheilemaan mutta samalla sitä hankaloitetaan mm. jos loukkaantuu urheilua harrastaessaan niin vakuutus ei korvaa ja monet kaupungit nostavat liikuntapaikkojen vuokria.
Tää nyt oli vähän kärjistettynä mutta totta kuiteskin.
Harrasta liikuntaa mutta älä
18
284
Vastaukset
että harrastetaan sitä liikuntaa sillai pienimuotoisesti ja omassa pihassa. Ja omalla vastuulla.
- et vastuulla
millanen vastuu sullon?
- loukkaantuu
liikunnasta kuuluu saada hyvä mieli
- i-v atte
voi olla pahasta, koska se aiheuttaa luuntihentymää;)
kamala vaiva sellanen tihentymä... saako niistä edes kunnollisia röntgenkuvia sellasista tihentyneistä luista?
- i-v atte
a-v kirjoitti:
kamala vaiva sellanen tihentymä... saako niistä edes kunnollisia röntgenkuvia sellasista tihentyneistä luista?
tiiä... mut voi aiheuttaa häiriöitä mangneettikuvis.;)
- i-v atte
a-v kirjoitti:
homma.
luita pilkotessa oltava moottorisaha timattilaikalla varustetuna;)
i-v atte kirjoitti:
luita pilkotessa oltava moottorisaha timattilaikalla varustetuna;)
tota puolta asiasta mä en tullu edes ajatelleeksi... kyllä menis luidenpilkkominenkin vaikeeksi;)
- i-v atte
a-v kirjoitti:
tota puolta asiasta mä en tullu edes ajatelleeksi... kyllä menis luidenpilkkominenkin vaikeeksi;)
nykyään ohitusleikkaus tehdään lähes aina tähystämällä, ku ennehän ne sahas rintalastan halki..
i-v atte kirjoitti:
nykyään ohitusleikkaus tehdään lähes aina tähystämällä, ku ennehän ne sahas rintalastan halki..
Mä oon niin murehtinu sitä rumaa arpee... sitte ei ikinä enää kehtais kekkuloida julkisella paikalla bikineissä... mut tämä oli huojentava tieto;)
- i-v atte
a-v kirjoitti:
Mä oon niin murehtinu sitä rumaa arpee... sitte ei ikinä enää kehtais kekkuloida julkisella paikalla bikineissä... mut tämä oli huojentava tieto;)
sairaaloissa on lastiikkakirurgit ja ne korjaa arvet, jos ne haittaa mm. pikinissä oloa julkisesti..
i-v atte kirjoitti:
sairaaloissa on lastiikkakirurgit ja ne korjaa arvet, jos ne haittaa mm. pikinissä oloa julkisesti..
siinähän vois hoitaa rasvaimun ja silikoonitkin samalla reissulla...;) On se kätevää;)
- i-v atte
a-v kirjoitti:
siinähän vois hoitaa rasvaimun ja silikoonitkin samalla reissulla...;) On se kätevää;)
kiirettä sen infarktin kanssa!!, ku ne hoitas nuo "virapeli" hommat siellä omalla praktiikalla ja tuo Jyrki on puuttumassa niiren osinkoihin.;)
i-v atte kirjoitti:
kiirettä sen infarktin kanssa!!, ku ne hoitas nuo "virapeli" hommat siellä omalla praktiikalla ja tuo Jyrki on puuttumassa niiren osinkoihin.;)
kun linnottaudun viikoksi kuumaan saunaan ja otan korillisen kosaania evääksi;)
- MuisQuuuuuu
työntekijöilleen vapaa-ajan vakuutuksen..;o)...
- i-v atte
huijannu sua ja toivovat vaan, et liukastusit ja löisit pääs.;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750