Kuntouttava työtoiminta tarkoitettu pitkäaikaistyöttömille

kunnat saa rahaa

Kun työttömälle tulee 500 päivää maksettua työmarkkinatukea, eikä sen jälkeen saa työsuhdetta niin viimeinen oljen korsi on kunnan pakko työllistää kuntouttavalla työtoiminnalla, josta kunta saa rahaa työllistämiseen.Työttömällä on vaikeaa työllistyä oikeisiin työsuhteisiin, näitä ovat mielenvikaisuus, korkea ikä, kansakoulu oppimisvaikeudet työssä, myös vähäinen rikos vaikuttaa työpaikan saantiin kuin tavan palkan saajalla, rikesakot jotka ovat pieniä voi estää työpaikan saannin samoin myymälävarkaudet.Työnantaja saa viestiä hyvin helposti työnhakijasta voidaako se työllistää heidän työpaikkaa, minullekin on ilmoitettu työttömästä työnhakijasta kaikki taustat jos joku tietää työttömän taustat perusteellisesti, että on hakemassa työtä, työvoimatoimisto ei tiedä mitään työnhakijasta mitä tietoja kysytään.Sen takia työvoimatoimistoissa roikkuu pilvin pimein pitkäaikaistyöttömiä saadakseen työttömyysturvaa.En kyllä ottaisi edes kuntouttavalla työtoiminalla pitkäaikaistyötöntä sotkemaan hommia.

14

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanat

voivat ja myöskin paljastavat kirjoittajansa, niin kuin tässäkin tapauksessa, sata varmalla olet paljastunut.

• Hohhoijaakkaa

Johan tuo mollaajapötterö tajusi sen että pisteen jälkeen aloitetaan aina isolla, tosin ei vielä ole tajunnut että pisteen jälkeen tulee myös välilyönti!

Jaksotus päin persettä ja iänkuinen saman aiheen vatvominen paljatstaa kirjoittajan myös samaksi!

• kaekki on iha hyvin

ruppee nukkummaa eläkä mieti tuommossii,anna hevosen miettii ,sillon isompi piä.

• Nimetön

Kunnat saa rahaa työvoimatoimiston kautta 2008 maksettu 4802,54e ja 5115,63e sekä 4298,34 viime vuoden aikana tämä käy ilmi saamastani raportista
      Yhteistyön sopijaosapuolet ovat Lieksan kaupunki.Pielisen Karjalan elinkeinotoimisto sekä Kela Toimiston toimipaikka rantalantie 8 Lieksa
      Toimintaa johtaa operatiivisesti sosiaalityöntekijä ja toiminnalla on ohjaustyöryhmä.
      Toiminnan tavoitteena on kehittää julkisen sektorin ja kolmannen sektorin toimijoiden yhteistyömuotoja.
      Toiminnalla halutaan purkaa rakennetyöttömyyttä ja kohentaa asiakkaiden taloudellista tilannetta ja siten lähtökohtana asiakaslähtöinen moniammatillinen tiimin palvelut lähelle kuntalaisia.
      Vuosittain palvelukeskuksessa asioi noin 150 asiakasta.
      Tällainen asiakirja sopimusteksti osittain lainaten terveisin markku korpinen

• on täällä

varsin helppoa, jota et ole vielä oivaltanut, voit tarkistaa kirjoittamasi tekstin välittömästi. Olennaista on kuitenkin selkeä kirjoittaminen ja, että sanoman saisi tajuttavaksi. Niinpä en pidä jokaista tekstiä niin tavattoman tärkeänä, piste, tai pilkkuvirheiden vuoksi ja muutaman kirjaimen puuttuminen tekstistä, se on lukijan hölmöyttä jos ei tule asia selvitettyä. Sinulle sanoisin että olet todella typerä mollatessasi, avaus kirjoituksessasi työtä hakevia ja samalla palveluksessasi olevia, sillä niittasitkin itsesi yrittäjäksi, joka ei ole osannut olla arvostelematta rumasti myöskin asiakkaitaan, tämä näkyy myös niukkuutena, menneissä ja tulevissa vuosi tuloksissasi. Verottajan kannattakin olla tarkkana näpistelijöiden tilin saldosta, onko se kohtuuttoman suuri ja kuka tiliä todella rasittaa?

• kokkinen

työpaikkakiusaaja ja rasisti. Hyökkäät työttömän kimppuun kuin nälkäinen susi. Jos olet kunnan palveluksessa, ehdotan että työsuojelupiiri tekee tarkastuksen työpaikallasi. Tuollaiset selkäänpuukottajat on pantava kuriin pitkällä lomautuksella.

• Lieksan kaupunki saihuomautuksen Tietosuojavaltuutetulta ja oikeuskanslerilta siitä mitä tietoja voidaan kysyä työnhakijalta,ohjeistusta tuli siten kaupungille kanteluun jonka tei koska tunsin lainsäädäntöä siltäkin osin.
      Huvittaa tuo sana MIELENVIKAISUUS Tietysti huono kello kauas kuuluu joten ihmistä leimataan.
      Kuka sitten antaa mitäkin tietoa ihmisestä niihin on säädökset olemassa ja yleensä ihminen voi tarkistaa tiedot ja oikaista ne.
      Miksi sitten on pitkäaikaistyöttömyyttä sitä on ja tulee olemaan joka puolella ei ainoastaan Lieksassa.
      Ihminen hyvä entä jos tarvitset itse kuntouttavaa toimintaa? Minulla on kyllä kokemusta siitäkin että,tällaisessa työtoiminnassa tehtiin varsin laadukasta työtä johon henkilö kykeni vaikka renkaiden nastoitukseen ja oli siinä jopa nopeampi kuin ns normaali ja moni on työssään myös huolellisempi joten vaikka koneilla työskennellen aina työsuojelulaki sinunkin tulee huomioida.Terveisin Markku Korpinen työkeskuksen entinen johtava ohjaaja

• pieni paikkakunta tietää ka...

Jos työtön asuu pienellä paikkakunnalla, kylläpä asiat tiedetään paremmin kuin työtön itse mitä hänestä kerrotaan,kyttääjiä löytyy joka paikasta vaikka ruokakassia on hakemassa, kuka on työtön, ei onnistu tekemään työsuhteista työtä, työtön on periaatteessa ihan julkinen hänen työn pärjäämistä seurataan. kyllä työpaikan saanti on vaikeaa jos kerrotaan perättömiä lausuntoja, ei kaikki työttömät ole mitään myymälävarkaita vaikka syyllistetään. työttömän ainoa vaihtoehto on muuttaa toiselle paikkakunnalle ja etsiä työharjoittelupaikka muuten menee työttömyyskorvaukset nämä kateelliset ovat muutenkin sumuttamassa työttömyysturvaa,sillä työvoimaviranomaisen sana painaa vaaka kupissa työtön ei voi näille asioille mitään

• pieni paikkakunta tietää ka... kirjoitti:

Jos työtön asuu pienellä paikkakunnalla, kylläpä asiat tiedetään paremmin kuin työtön itse mitä hänestä kerrotaan,kyttääjiä löytyy joka paikasta vaikka ruokakassia on hakemassa, kuka on työtön, ei onnistu tekemään työsuhteista työtä, työtön on periaatteessa ihan julkinen hänen työn pärjäämistä seurataan. kyllä työpaikan saanti on vaikeaa jos kerrotaan perättömiä lausuntoja, ei kaikki työttömät ole mitään myymälävarkaita vaikka syyllistetään. työttömän ainoa vaihtoehto on muuttaa toiselle paikkakunnalle ja etsiä työharjoittelupaikka muuten menee työttömyyskorvaukset nämä kateelliset ovat muutenkin sumuttamassa työttömyysturvaa,sillä työvoimaviranomaisen sana painaa vaaka kupissa työtön ei voi näille asioille mitään

On aivan selvää että olit missä vaan,aina on ihmisiä joitka ovat kuin käärmeitä joista Enon pappi puhu kirkossa te kyykäärmeitten sikiöt tällainen vitsi.Kyllä jokaisen työntekijän työtä seurataan,jo Raamatun alkuajoista tulee mieleen vertaus kun jokaiselle annettiin tontti tai asia hoidettavaksi.Perättömät jutut voidaan viedä vaikka raastupaan jos asia voidaan todentaa perättömäksi.
        Tietysti sitä voidaan vauhkona hypätä pakoon kavalaa maailmaa mutta onnistuuko se, lähdet sutta pakoon niin karhu tulee vastaan.Itsetunto ja itsensä inho tuhoaa sisältäpäin.
        Mitä tulee työvoimaviranomaisiin kyllä heilläkin on herra ja työtään nekin tekee.Minä olen näpäyttänyt yhtä johtajaa aika tavalla aikanaan, hän ei ollut halukas yhteistyöhön vaan haukkui jopa minua julkisesti kansalaisverkossa vuoden kuluttua oli nolo nokassa ja vastaan tullessa etsi eri reitin.katsos kun oli huonosti lukenut läksynsä ohjeistukset jotka sain haltuuni oli selvää "pässinlihaa" Jotka sitten isonpi instassi vahvisti yksimielisesti.Markku Korpinen

• 100% tarkka

Esim.Kaupan ala,siivoojat, pankit ja muut alat jossa rahaa käsitellään ja varastaminen, esim kysytään luottotiedot oikeaan työsuhteeseen,eihän pankkikaan anna pankkikorttia jos rahat asiat on remalla omassa elämässä työttömällä,myös muut rikkeet saadaan selville muita teitä joita en julkaise tässä. Sitä varten on työttömille kuntouttava työtoiminta kolmas sektori eli ilopuronen apaja jne. sieltäkin ovat työttömät varastaneet omaa sottiinsa.nykyaikana on oltava 100 % tekemään työtä ja olla rehellinen säilyttää työsuhde näin pätee työttömille työvoimatoimistolla on paljon petraamista miksi ei kaikille työttömille tule työsuhdetta minäpä tiedän uset Lieksan työttömät

• 100% tarkka kirjoitti:

Esim.Kaupan ala,siivoojat, pankit ja muut alat jossa rahaa käsitellään ja varastaminen, esim kysytään luottotiedot oikeaan työsuhteeseen,eihän pankkikaan anna pankkikorttia jos rahat asiat on remalla omassa elämässä työttömällä,myös muut rikkeet saadaan selville muita teitä joita en julkaise tässä. Sitä varten on työttömille kuntouttava työtoiminta kolmas sektori eli ilopuronen apaja jne. sieltäkin ovat työttömät varastaneet omaa sottiinsa.nykyaikana on oltava 100 % tekemään työtä ja olla rehellinen säilyttää työsuhde näin pätee työttömille työvoimatoimistolla on paljon petraamista miksi ei kaikille työttömille tule työsuhdetta minäpä tiedän uset Lieksan työttömät

Ei ole karvoihin katsomista kuka varastaa suurimmat varkaat ovat muualla kuin Lieksassa.
        Mitä tulee yleensä työpaikan saantiin on totta ettei joka ammattiin pääse noin vain,esim lasten kanssa työskentelemään

• markkukorpinen kirjoitti:

Ei ole karvoihin katsomista kuka varastaa suurimmat varkaat ovat muualla kuin Lieksassa.
        Mitä tulee yleensä työpaikan saantiin on totta ettei joka ammattiin pääse noin vain,esim lasten kanssa työskentelemään

Jostain syystä viesti katkesi.joten jatkan
        On aivan selvää että selvitetään tietyissä ammateissa luottokelpoisuus esim minulle tarjottiin aikanaan pakin kautta luottokorttia ja sitten luottokunta vaati todistusta miksi olen eläkkeellä,mitään luottohäiriötä ei ollut joten marssin pankin johtajan juttusille mitä tämä on.sitten minulle välähti olisiko virkailija joka löi minua joskus pläsiin ollut näpit pelissä?
        Luottokunnasa tuli anteeksipyyntö ja visakortti.
        On aivan selvää jos on tehnyt konkurssin ei saa edes pankkikorttia näin eräs ystäväni sanoi.MK

• paikkaansa
        100% tarkka kirjoitti:

Maailmassa työntekijät ovat suurimpia rosvoja, osa tekee sitä jopa työkseen, he pitävät vielä kulissia peittääkseen rötöstelynsä. En suinkaan tarkoita, että kaikki työtätekevät olisivat epärehellisiä, sillä he eivät sitä ole, ainoastaan ne, jotka katsovat ylhäältä alaspäin ja samalla halveksien sitä näkemäänsä työtä mitä alainen tekee, sillä hän ei itse siihen sormellaankaan koskisi. Oletko se juuri sinä?

• paikkaansa kirjoitti:

Maailmassa työntekijät ovat suurimpia rosvoja, osa tekee sitä jopa työkseen, he pitävät vielä kulissia peittääkseen rötöstelynsä. En suinkaan tarkoita, että kaikki työtätekevät olisivat epärehellisiä, sillä he eivät sitä ole, ainoastaan ne, jotka katsovat ylhäältä alaspäin ja samalla halveksien sitä näkemäänsä työtä mitä alainen tekee, sillä hän ei itse siihen sormellaankaan koskisi. Oletko se juuri sinä?

Jos minua nimität epäsuorasti rosvoksi.Joskus joulun katsomaan ylhäältä alaspäin koska olen pitkä mutta jos tiedät mitä työtä olen tehnyt, mielestäni olen pyrkinyt opastamaan ja ohjaamaan ja ohjaus täytyy tapahtua samalta tasolta ja portaittain "näytä opasta" siitä olen joskus kirjoittanut muualla. On hyvä että jokaisella olisi hyvä itsetunto ja ammattitaito niin ettei esimiehen eikä työkaverien tarvitse töitä paikata.
        Mitä sitten tulee likaiseen työhön sitäkin olen tehnyt käsi hyvään ja käsi paskaan joita olen jopa taidetta seinistä pesten ja lämpöpatterin välistä sekä vaihtaen märkiviä kääreitä jotta ei tarvitse ainakaan siinä minua opastaa. Juuri minä sen homman olen tehnyt kun toiset oksensi jopa. Markku Korpinen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5888
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      498
      2641
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      16
      2364
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1643
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1169
    6. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      30
      1087
    7. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      26
      1059
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      16
      1028
    9. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      1024
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      957
    Aihe