´Niin hiljasta...

MuisQuuuuuu

48

782

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p_dude

älähän nyt kivennapalaiseksi rupea,me ollaan vaan piilossa täällä...YLLÄTYYYS !!!!
      kuinkas olet kotiutunu sinne uusiin maisemiin

• MuisQuuuuuu

Entäs, jos joku vaikkas on niin hyvässä piilossa, ettei koskaan löydetä..:o/...

Paljon mukavampi ja turvallisempi on pelata vaikkas peukkuaasia;o)...

• p_dude
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

Entäs, jos joku vaikkas on niin hyvässä piilossa, ettei koskaan löydetä..:o/...

Paljon mukavampi ja turvallisempi on pelata vaikkas peukkuaasia;o)...

haluankoan tietää miten peukkuaasia pelataan,,,,
        tuli vaan siittä hännästä ja nastasta mieleen,että peukalolla,,,

• MuisQuuuuuu
        p_dude kirjoitti:

haluankoan tietää miten peukkuaasia pelataan,,,,
        tuli vaan siittä hännästä ja nastasta mieleen,että peukalolla,,,

Katsos...olenhan entinen korttihai;o)...

Lapsena pesin mennen ja tullen poja ko pelissä;o)...

• p_dude
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

Katsos...olenhan entinen korttihai;o)...

Lapsena pesin mennen ja tullen poja ko pelissä;o)...

huh,mä aattelin heti et peukulla pitää johonki tökkiä :) mielikuvitus teki tepposet :))

• MuisQuuuuuu
        p_dude kirjoitti:

huh,mä aattelin heti et peukulla pitää johonki tökkiä :) mielikuvitus teki tepposet :))

on vain rikkaus...;o)...

Ai niin...Kotiutunut olen hienosti uuteen kotiin.Talvikin täällä kaunis...sellainen oikia talvi:o)...

• sola
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

on vain rikkaus...;o)...

Ai niin...Kotiutunut olen hienosti uuteen kotiin.Talvikin täällä kaunis...sellainen oikia talvi:o)...

..se on totta..siellä on monesti puol metrii enempi lunta, ku etelässä :)

• MuisQuuuuuu
        sola kirjoitti:

..se on totta..siellä on monesti puol metrii enempi lunta, ku etelässä :)

rikotaan lämpöennätyksiä;o)...

• löytyyy))))mä tulin tulta sain kirjotettua viestin kun yhel oli kivoi harrikoita``((((

• MuisQuuuuuu

Mä keittelen joutessani munia...;o)...

• MuisQuuuuuu kirjoitti:

Mä keittelen joutessani munia...;o)...

tykkäätkös kovasta vai löysästä???

• MuisQuuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

tykkäätkös kovasta vai löysästä???

Mun alkoi tekee mieli pinaattikeittoa..sellaista omatekoista..kermaisen pehmiää..Ja tietysti sillä kovalla munalla:o)...

• MuisQuuuuuu kirjoitti:

Mun alkoi tekee mieli pinaattikeittoa..sellaista omatekoista..kermaisen pehmiää..Ja tietysti sillä kovalla munalla:o)...

kovalla munalla nam((((mutta myös muutenkin hyvää)))mä oon ihan raatona täällä kun oon juossu ton koiran kanssa huh

• MuisQuuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

kovalla munalla nam((((mutta myös muutenkin hyvää)))mä oon ihan raatona täällä kun oon juossu ton koiran kanssa huh

..ei liian usein.

Mä elvyin jo...Olin raato tossa hetken duunin jälkeen..Ja kohta keiton jälkeen haba taas kunnossa;o)...

• impi-lempi
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

Kiinnostavaa, todella kiinnostavaa ;O))

• MuisQuuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

Kiinnostavaa, todella kiinnostavaa ;O))

näin likkojen kesken supitellaan..Eikö olekkin mielenkiintoinen aihe...Kertakaikkisesti vedet kielelle herahtaa...;o)...

• impi-lempi
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

näin likkojen kesken supitellaan..Eikö olekkin mielenkiintoinen aihe...Kertakaikkisesti vedet kielelle herahtaa...;o)...

Tarkat silmäni heti hoksasivat, että tässähän tämä niin makoisa aihe...pinaattikeitto ;O))))

• MuisQuuuuuu kirjoitti:

..ei liian usein.

Mä elvyin jo...Olin raato tossa hetken duunin jälkeen..Ja kohta keiton jälkeen haba taas kunnossa;o)...

nautittuna)))))no jos otan kahvia niin piristyn huheijaa)))))

• MuisQuuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

Tarkat silmäni heti hoksasivat, että tässähän tämä niin makoisa aihe...pinaattikeitto ;O))))

välity tuoksu...:o)... Viel uuniin kolmioleipiä juustoraasteella..Kas ja kun muna ehdottomasti vaatii kolmioleivät keiton särpimiksi;o)...

• MuisQuuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

nautittuna)))))no jos otan kahvia niin piristyn huheijaa)))))

sanoa mitään, kun en ole varma kumpaa sä terkoitat..hmm..kerran viikossa..:o/...

• impi-lempi
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

välity tuoksu...:o)... Viel uuniin kolmioleipiä juustoraasteella..Kas ja kun muna ehdottomasti vaatii kolmioleivät keiton särpimiksi;o)...

Kuulostaa vallan herkulliselta...munineen päivineen ;O))

• MuisQuuuuuu kirjoitti:

sanoa mitään, kun en ole varma kumpaa sä terkoitat..hmm..kerran viikossa..:o/...

muisku höh pinaattikeittoo pyörittelen silmiäin ja virnotan hmm juuuuh(((((

• MuisQuuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

muisku höh pinaattikeittoo pyörittelen silmiäin ja virnotan hmm juuuuh(((((

on kerran viikossa:o)))))...

• MuisQuuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

Kuulostaa vallan herkulliselta...munineen päivineen ;O))

kohta einestämään...siis nauttimaan. Kunnon kotisafkaa ei peittoa mikään noutoherkku..;o)...

• impi-lempi
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

kohta einestämään...siis nauttimaan. Kunnon kotisafkaa ei peittoa mikään noutoherkku..;o)...

En lainkaan harrasta noita noutoruokia, vaan teen myös itse :) Ja nyt todella alkoi tekeen mieli tuota pinaattikeittoa, voin tuntea sen ihanan maun kielelläni sen munan kanssa...nam ;O)

• MuisQuuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

En lainkaan harrasta noita noutoruokia, vaan teen myös itse :) Ja nyt todella alkoi tekeen mieli tuota pinaattikeittoa, voin tuntea sen ihanan maun kielelläni sen munan kanssa...nam ;O)

kävi tänään...Vastustamaton halu pinaattikeittoon..Ja tässä sitä ollaan...Kohta on herkku nenun alla lautasella...Ja enkä edes ole rastaana...:o)))))))))))....

• impi-lempi
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

kävi tänään...Vastustamaton halu pinaattikeittoon..Ja tässä sitä ollaan...Kohta on herkku nenun alla lautasella...Ja enkä edes ole rastaana...:o)))))))))))....

Vastustamattomat mielihalut,hmmm ;O))) Eikä mitään, ne hommat jätetään jo jälkikasvuille, siis tarkoitan nyt vain ja ainoastaan siis lasten saamista ;O)))

Hyvää ruokahalua ! :)

Poistun telkun ääreen, moi :)

• impi-lempi

jokos on hiirimatto löytynyt ? ;O)

• MuisQuuuuuu

No eipäs olekkaan..Tässä olenkin kassellut noita kolmea kissaa hitusen syyttävällä silmällä, joskos he kimpassa olisivat tehneet siitä selvää jälkeä:o/...

• impi-lempi
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

No eipäs olekkaan..Tässä olenkin kassellut noita kolmea kissaa hitusen syyttävällä silmällä, joskos he kimpassa olisivat tehneet siitä selvää jälkeä:o/...

Oiskos kisut olla tuhmina? Varmaan katselevat sua hyvinkin viattoman näköisinä..."emme me mitään ole tehneet " ;O))

• MuisQuuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

Oiskos kisut olla tuhmina? Varmaan katselevat sua hyvinkin viattoman näköisinä..."emme me mitään ole tehneet " ;O))

Eilenkin löytyi kukkaruukku lattialta tuhansina siruina...Ja nämä pienet viattomat mirrit...aikas muikeina...hehehe:o)...Hyvä etten alkanu epäilee itseäni..ruukun rikkojaksi;o)...

• impi-lempi
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

Eilenkin löytyi kukkaruukku lattialta tuhansina siruina...Ja nämä pienet viattomat mirrit...aikas muikeina...hehehe:o)...Hyvä etten alkanu epäilee itseäni..ruukun rikkojaksi;o)...

Ettet vaan olisi ollutkin? ;O)) Mutta ajattele positiivisesti, kisut vain tahtoo pitää emäntänsä vetreänä ja nivelet liikkuvina, kun järjestävät tuollaista hyötyliikuntaa ;O)))

• MuisQuuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

Ettet vaan olisi ollutkin? ;O)) Mutta ajattele positiivisesti, kisut vain tahtoo pitää emäntänsä vetreänä ja nivelet liikkuvina, kun järjestävät tuollaista hyötyliikuntaa ;O)))

Ihanat karvapallukat vaan ajattelee mun hyvinvointiani...Voehan..Täytyykin palkita heidät hetimmiten herkkupaloilla;o)...

• impi-lempi
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

Ihanat karvapallukat vaan ajattelee mun hyvinvointiani...Voehan..Täytyykin palkita heidät hetimmiten herkkupaloilla;o)...

Terveisiä minulta, niin ymmärtävät, että herkkupalat on mun ansiotani...sain avattua emännän silmät tajuamaan heitä ;o))

• MuisQuuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

Terveisiä minulta, niin ymmärtävät, että herkkupalat on mun ansiotani...sain avattua emännän silmät tajuamaan heitä ;o))

Mut on oma vikasi, jos ne tulee evakkoon Sun luokse...:o/...

• impi-lempi
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

Mut on oma vikasi, jos ne tulee evakkoon Sun luokse...:o/...

Kyllä niillä on hyvä emäntä siellä, paras !! :)

• MuisQuuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

Kyllä niillä on hyvä emäntä siellä, paras !! :)

Tuus se kertoo noille kolmelle...Vahinko pääsi jo käymään..Tuolla nuo näyttävät pakkailevan kapsäkkejään..Tulee olemaan outoa ilman noita riiv..ööh suloisia;o):..

• Alien-8

aikas hiljaista..mutta live-elämässä sattuu ja tapahtuu.Ensin aamukuudelta hälytetään töihin,hammaslääkäriin klo12.30,ja sen jälkeen taas poski puutuneena muutamaksi tunniks lunta kuormaamaan.Tälaista se pätkätyöläisen elämä on*huokaus*..

No löytyikö se hiirimatto jo:)?

• MuisQuuuuuu

pätkätyöläinen:o)...

Ei se löytynyt..Pakko kai turvautua Laardin antamaan vinkkiin..lastulevyyn ja sukkahousuihin...:o/...

• Alien-8
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

pätkätyöläinen:o)...

Ei se löytynyt..Pakko kai turvautua Laardin antamaan vinkkiin..lastulevyyn ja sukkahousuihin...:o/...

jonkinlainen rangaistus..ensin nuorenapoikana kasvatuslaitoksessa venymässä pituutta,ja nyt vanhempana pätkitään siivu kerrallaan lyhemmäs;)

• MuisQuuuuuu
        Alien-8 kirjoitti:

jonkinlainen rangaistus..ensin nuorenapoikana kasvatuslaitoksessa venymässä pituutta,ja nyt vanhempana pätkitään siivu kerrallaan lyhemmäs;)

Mut henkisesti me kuitenkin kasvetaan uusiin sfääreihin...näin vanhempana;o)..

• pujottelija

ihmettelemään

• MuisQuuuuuu

kuulee ja näkee selkeämmin..Aistii kaiken aivan uudella tavalla...Eli hiljaisuus ei olekkaan hiljaisuutta, jos vain oppii sitä kuuntelemaan:o)...

• pujottelija
        MuisQuuuuuu kirjoitti:

kuulee ja näkee selkeämmin..Aistii kaiken aivan uudella tavalla...Eli hiljaisuus ei olekkaan hiljaisuutta, jos vain oppii sitä kuuntelemaan:o)...

http://www.youtube.com/watch?v=9hUy9ePyo6Q

• eroa kirkosta

Että, saatanallisen kauniit sanat. Voisipa kirkkohörhöt ottaa sanomasta vaarin.

• MuisQuuuuuu

antaa kyytiä valittajoille..kaiken negatiivisena näkeville. Laulu on yltuöoptimistinen..täysin vastainen suomen kansan mollivoittoiselle mouruamiselle.

Tykkään..Tulee hyvä fiilis:o)...

• mikhaildenisov

saa kaikki v****ilijat aivan tarpeeks?!

• MuisQuuuuuu

HYvä esimerkki hyvästä huumorista..itseironiasta:o)...

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5505
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2436
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1900
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1635
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1622
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1418
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1098
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1089
    Aihe