Eli silikonit olen päättänyt hankkia pitkän mietinnän jälkeen mutta paikka arvelluttaa. Eli uskaltaako mennä viroon leikkaukseen vai maksaako kaksinkertainen hinta jotta pääsisi Suomeen?
Kaikki asiaan liitynyt tieto tervetullutta.
laatukirurgiaanko vai muualle?
8
1024
Vastaukset
- niin se on
Serkkuni on juristi eikä hänkään anna vaimoaan leikattavan kuin Suomessa. Katsos, jos jokin menee vikaan, niin sen reklamaation teko ja madollinen oikeustoimi on helpompi toteuttaa Suomessa. Virolainen firma on täältä katsottuna aika "koskematon" elu untouchable.
Oma vinkkini on: Älä mene Viroon. Jos ei raha riitä Suomessa operoimiseen, niin anna olla. Oikeesti. - sattua jotain
Mutta itse luotin Laatukirurgiaan ja heidän lääkäreihinsä. Tulos on hyvä ja paranin nopeasti.
Ongelmia voi tulla Suomessakin, eikä vakuutukset korvaan kuin pieniä kipurahoja (mikäli korvaavat niitäkään).- Nimetön
Valitsin huolella leikkauspaikkani suomalaiselta lääkäriasemalta. Lääkäri oli mukava ja asiallinen. Leikkaus ei kuitenkaan onnistunut, ja kuulin sen jälkeen, ettei kirurgi ollut pitkään aikaan tehnyt vastaavaa leikkausta. Leikkaushaavat ja ylimääräiset haavat (!) vuotivat pitkään. Tulos näyttää neljän kk:n kuluttua huonolta. Edessä on epämiellyttävä korvauksenhakuprosessi, jonka tulos on epävarma. Parempi olisi ollut sijoittaa pörssiin tai pelata uhkapeliä kuin omaan ulkonäköön: nyt olen menettänyt kaiken, ja muistona leikkauksesta ovat vain rumat arvet ja leikkauskammo.
- missä näin voi käydä?
Nimetön kirjoitti:
Valitsin huolella leikkauspaikkani suomalaiselta lääkäriasemalta. Lääkäri oli mukava ja asiallinen. Leikkaus ei kuitenkaan onnistunut, ja kuulin sen jälkeen, ettei kirurgi ollut pitkään aikaan tehnyt vastaavaa leikkausta. Leikkaushaavat ja ylimääräiset haavat (!) vuotivat pitkään. Tulos näyttää neljän kk:n kuluttua huonolta. Edessä on epämiellyttävä korvauksenhakuprosessi, jonka tulos on epävarma. Parempi olisi ollut sijoittaa pörssiin tai pelata uhkapeliä kuin omaan ulkonäköön: nyt olen menettänyt kaiken, ja muistona leikkauksesta ovat vain rumat arvet ja leikkauskammo.
Missä päin Suomea näin kävi? Voiko Hesassa käydä näin? Luulisi, että juuri pääkaupunkiseudulla on paljon leikkauksia ja kirurgeilla homma hanskassa.
Sitten taas jossain Jyväskylässä tai pikkupaikkakunnalla taidot pääsevät ruostumaan, kun leikkauksia on lukumääräisesti PALJON vähemmän! - ei ihan noin selkeää
missä näin voi käydä? kirjoitti:
Missä päin Suomea näin kävi? Voiko Hesassa käydä näin? Luulisi, että juuri pääkaupunkiseudulla on paljon leikkauksia ja kirurgeilla homma hanskassa.
Sitten taas jossain Jyväskylässä tai pikkupaikkakunnalla taidot pääsevät ruostumaan, kun leikkauksia on lukumääräisesti PALJON vähemmän!Kyllähän siellä pääkaupunkiseudulla on niitä leikkauksia paljon , en kiellä. Mutta ajattele miten paljon siellä on kirurgeja, joka korttelissa. Kova on kilpailu. Välillä vaihtavat "putiikkia", josko saisivat enemmän potilaita. Välillä menevät jopa savoon,ouluun tai viroon leikkaamaan kun muuten ei riitä asiakkaita. Että silleen.
- anonyymi
missä näin voi käydä? kirjoitti:
Sitten taas jossain Jyväskylässä tai pikkupaikkakunnalla taidot pääsevät ruostumaan, kun leikkauksia on lukumääräisesti PALJON vähemmän!jyväskylässä niin potilaita on silti paljon
- Alunloppu
Mä kävin Laatukirurgian kautta rintojen suurennusleikkauksessa vuosi sitten ja tulos on todella hyvä! Haavat parani nopeasti ja rinnat ovat kauniit. Kaikki järjestelyt oli hoidettu hienosti, ei tarvinnut kuin huolehtia ittensä laivaan. Tallinnan satamassa oli odottamassa citymaasturi, joka vei sairaalaan ja leikkaus suoritettiin parin tunnin kuluttua. Eivät ymmärtäneet antaa rauhoittavaa esilääkettä, jouduin itse pyytämään. Sitten, ainoa huono homma asiassa oli kivunhoito. Herätessäni nukutuksesta kipu oli kova (silarit lihaksen alla eli rintalihakset irroitettiin sivuilta, argh). Yöpöydällä oli kupissa Panadolia eikä mulla ollu edes iv-yhteyttä. Riideltyäni, oikeasti, sairaanhoitajan kanssa, hän kutsui lääkärin ja sain pari kipupiikkiä. Seuraavana päivänä vaan taas Panadolia ja sairaalan apteekista mukaan Arkoxiaa, mikä oli yhtä tyhjän kanssa. Matka kotiin alkoi, ensin 3 tuntia laivalla ja sit 3 tuntia autossa ja suoraan kotikaupungin ensiapuun lähes kipushokissa. Joutuivat pistään 3 kipupiikkiä ja antoivat vahvaa kipulääkettä kotiin. Näillä eväillä aloin viikon kuluttua olla suht kunnossa ja työkykyinen ja turvotus oli laskenut. Tein kivunhoidosta ja siitä sairaanhoitajasta valituksen ja Helsingin toimistossa muutama kuukausi sitten tehdyssä jälkitarkastuksessa sanoivat kivunhoidon nyt parantuneen huomattavasti. Jättävät kuulemma iv-yhteydenkin leikkauksen jälkeen! Suomessa tämä on normaalia väh.3 päivää riippuen leikkauksesta. Suosittelen Laatukirurgiaa, mutta jos pystyt jotenkin hankkimaan matkalle jotain vahvaa kipulääkettä turvaksi, niin ota. Unilääkkeen sain sairaalasta kanssa pyydettyäni, sekin tuli vähän nihkeesti.
Mä en oo katunut päivääkään et otin silarit, tosta traumaattisesta kivunhoidosta huolimatta.- kertomus:
Olin vajaa kaksi vuotta sitten Laatukirurgian kautta rintojen suurennoksessa. Todellakin järjestelyt oli hyvät, hoito ja lopputulos hyvä. En pyytänyt esilääkitystä enkä sitä saanutkaan (en kokenut tarpeelliseksi). Kivunhoito oli ainakin minulla riittävä. Implantit laitettiin minullakin rintalihaksen alle ja tottahan kipua oli mutta ei sentään aivan mahdotonta. Sain kipupiikin kun sitä pyysin. Itse pystyin menemään jo illalla vessaankin ilman apua. Suoniyhteyttä ei ollut jätetty, mutta en sitä tarvinnutkaan. Ennen kotiin lähtöä pyysin vielä kipupiikin. Laivalta taksilla kotiin mennessä kuoppien täräykset vihlaisivat rinnoissa, mutta kestin ne hyvin. Sairaalasta olivat antaneet mukaan aspiriinipohjaista kipulääkettä (aiheutti mahtavat mustelmat). Niiden loputtua jatkoin pari päivää Panadolilla, sitten ei tarvittu enää mitään.
Taitaa hoito poiketa jonkin verran ajankohdasta ja hoitajista riippuen. Myös Viron käytännöt ovat erilaisia kuin Suomessa (ainakaan hoitajat eivät ravaa jatkuvasti sängyn vieressä, pitää kutsua napilla).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837