Kesäksi on kuulema tulossa vauva.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1640721
Tanja Karpela odottaa vauvaa
161
37981
Vastaukset
- aika paljon
siihen?
- mummu-mamma
Sain ensimmäiseni saman ikäisenä ja kaikki meni erinomaisesti. Onnea vain Tanjalle, on häntä täällä riepoteltu, vaan nainen on nainen ja osaa tehdä lapsiakin!
- SAMAA
Mieltä. Kyllä lasta käy sääliksi.
- kun toiset
mummu-mamma kirjoitti:
Sain ensimmäiseni saman ikäisenä ja kaikki meni erinomaisesti. Onnea vain Tanjalle, on häntä täällä riepoteltu, vaan nainen on nainen ja osaa tehdä lapsiakin!
jotka sinne lapsiaan vievät voisivat olla kyseisen henkilön lapsia. Tanja on itse syyllinen siihen että häntä riepotellaan joten kantakoot nyt sitä poliittista vastuuta josta se korkeaa palkkaakin nauttii.
- itseensä
kun toiset kirjoitti:
jotka sinne lapsiaan vievät voisivat olla kyseisen henkilön lapsia. Tanja on itse syyllinen siihen että häntä riepotellaan joten kantakoot nyt sitä poliittista vastuuta josta se korkeaa palkkaakin nauttii.
No Tanjalla on rahaa ja valtaa niinkuin tuonikäisellä tulee ollakin! Tehkööt lapsia kaikki fiksut naiset vaan.
- sinäkin
kun toiset kirjoitti:
olet??? Kai sitä lapsia voi tehdä vanhempanakin. Ei tuo nyt vielä mikään mummo ole.
Ei sekään mitään hienoa ole, jos lapsi saa lapsen. Ja sitä nuo melko pitkälti vielä ovat, nuo nippa nappa 20-vuotiaat äidit. - nainen Tampere
kun toiset kirjoitti:
Naurettavaa tuollanen, jos nainen tulee raskaaksi vanhempana niin eiköhän se ole myös äidiksi vielä sopiva ei kai luonto muuten antaisi tulla raskaaksi? Myöhemminhän menkat lakkaa ja raskaaksi ei voi tulla ja se on mielestäni vasta äidiksi tulon este. Kypsempänä vasta jaksaa paremmin lasten kanssa. Itse sain vähän alle 40 vuotiaana viimeisen ja vasta silloin nautin täysin siemauksin sekä raskaudesta että äitiydestä :)
- menee
itseensä kirjoitti:
No Tanjalla on rahaa ja valtaa niinkuin tuonikäisellä tulee ollakin! Tehkööt lapsia kaikki fiksut naiset vaan.
taitaa tanjalla olla enemmän tota velkaa ja valtakin on viimeaikoina ollut aika vähissä.
- nainen Tampere
SAMAA kirjoitti:
Mieltä. Kyllä lasta käy sääliksi.
SUA TÄSSÄ SÄÄLIKSI KÄY
- sua, kun
nainen Tampere kirjoitti:
SUA TÄSSÄ SÄÄLIKSI KÄY
et elämästä vielä tiedä mitään. Luulet vain.
- voi kiesus
mummu-mamma kirjoitti:
vitun jakorasia koko akka !
- enää
voi kiesus kirjoitti:
noi jakarit niitä yhden illan juttujen viettäjiä? Parisuhteessa elävää on aika erikoista nimittää jakorasiaksi.
- nyt taas itseäsi
kun toiset kirjoitti:
Tanja on sen verran hyvän näköinen nainen ja itsestään huolta pitävä että luulenpa että siellä monet parikymmentä vuotta nuoremmat näyttää paljon vanhemmilta.. Näin se vain on!!
- on vähän suppea
voi kiesus kirjoitti:
vai oletko niin kateellinen ettet löydä sanoja enempää , hahhahhah??
Täällä on kyllä sellaista ruikuttajaa nyt keskusteluissa, että ihan hirvittää.. Huomaa että täällä kirjoittelee miehet joiden unelma olisi saada sellainen fiksu ja kaunis nainen kuin Tanja.. Mutta tietävät ettei se ole koskaan mahdollista niin eikös vaan hirveetä tekstiä sitten pahan olon karkoittamiseksi.. Sitten täällä on valitettavasti myös naisia, jotka myös kärsivät siitä että jollain on näköä, hyvä asema yms... ja jollain siihen ei koskaan ole mahdollisuutta. Mutta uskokaa hyvät ihmiset, että jos osaatte iloita jonkun puolesta niin oma olonnekin paranee aivan varmasti kuin jos se on noin myrkytetty mieli niin kuin täällä näyttää paljon sellaisia olevan. Ihan sääliksi käy. - hulmahteli
Naurettavaa tuollanen, jos nainen tulee raskaaksi vanhempana niin eiköhän se ole myös äidiksi vielä sopiva ei kai luonto muuten antaisi tulla raskaaksi? Myöhemminhän menkat lakkaa ja raskaaksi ei voi tulla ja se on mielestäni vasta äidiksi tulon este. Kypsempänä vasta jaksaa paremmin lasten kanssa. Itse sain vähän alle 40 vuotiaana viimeisen ja vasta silloin nautin täysin siemauksin sekä raskaudesta että äitiydestä :)
Eikö joku aika sitten 70-vuotias nainen pyöräyttänyt lapsen Karpelalla, tai mikä se sukunimi nykyään onkaan (?), on siis hyvää aikaa hankkia vielä kesävauvalleen veljiä ja siskoja!
- kalikkaa
mitä vanhempi uuni sen kovemmat löylyt,kyllä tuossa ropassa vielä muksu kehittyy, onnee vaan kovasti ja kateelliset olokaa hissun kissun.
- kannustimet käyttöön
Ihanaa, että kypsän kaunis Tanja vielä jaksaa tuoda Suomeen toiveita antavaa keskustanuorisoa ja uutta keskustasukupolvea. Olkoon tämä esimerkkinä kaikille Keskustan valtakunnan kannattajille!
- p---
kun toiset kirjoitti:
Tuohon ikäasiaan: ensisynnyttäjien keski-ikä hipoo vähitellen kolmeakymmentä joten 38v äiti, jolla on ennestään lapsia, ei todella ole harvinaisuus! Ei olisi harvinaisuus edes ekakertalaisena.
Mun äiti sai lapsensa 27, 39 sekä 42 vuotiaana. Mä olen siis se vanhin. 29v eikä mullakaan vielä lapsia:) - mutta
nyt taas itseäsi kirjoitti:
Tanja on sen verran hyvän näköinen nainen ja itsestään huolta pitävä että luulenpa että siellä monet parikymmentä vuotta nuoremmat näyttää paljon vanhemmilta.. Näin se vain on!!
asia onkin toinen viimeistään kymmenen vuoden päästä. Silloin tanja-mummu kiikuttaa lasta harrastuksiin ja lasta hävettää.
Lapset pitää tehdä alle nelikymppisinä tai sitten ei ollenkaan. Jälkiunkkareista tulee poikkeuksetta huonoja yksilöitä. - alle
mutta kirjoitti:
asia onkin toinen viimeistään kymmenen vuoden päästä. Silloin tanja-mummu kiikuttaa lasta harrastuksiin ja lasta hävettää.
Lapset pitää tehdä alle nelikymppisinä tai sitten ei ollenkaan. Jälkiunkkareista tulee poikkeuksetta huonoja yksilöitä.nelikymppinen.
- Kotitalousvähennys
kun toiset kirjoitti:
Me veronmaksajat maksamme ministereiden kotiapulaiset. Korkeatuloiset saavat kotitalousvähennystä.
- Tosi kyllästynyt
Ei kait tuo nyt ensimmäinen akka ole eduskunnassa joka on paksuna? Mikä helvetti tuossa valtakunnan jakorasiassa on niin erikoista että siitä pitää jauhaa lehdissä niinkuin ei maailmassa olis tärkeämpiäkin uutisia. Kun Suomi juhli 90-vuotis-itsenäisyyttä, niin eiköhän vain tämä ämmä varastanut senkin "shown" juuri eronneena ja "surusilmäisenä"..voi jessus että alkaa jo v.........!!n
- Paljastettu
menee kirjoitti:
taitaa tanjalla olla enemmän tota velkaa ja valtakin on viimeaikoina ollut aika vähissä.
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,2780.0.html
- tuo..
sinäkin kirjoitti:
olet??? Kai sitä lapsia voi tehdä vanhempanakin. Ei tuo nyt vielä mikään mummo ole.
Ei sekään mitään hienoa ole, jos lapsi saa lapsen. Ja sitä nuo melko pitkälti vielä ovat, nuo nippa nappa 20-vuotiaat äidit.kommentoija! Kyllä alle 40 vuotiaana voi hyvin lapsia vielä tehdä, jos niitä saa.
Ja kaikilla kun ei aiemmin ole elämäntilanne sellainen, että niitä olisi mahdollista edes yrittää, esim. ei ole miestä. Tai kokee nuorena olevansa kykenemätön äidiksi. Tai on tullut keskenmenoja jne. on vaikka mitä syitä.
Tosi idiootti, joka tuon kommentin heitti. - mr&mrsx
tuo.. kirjoitti:
kommentoija! Kyllä alle 40 vuotiaana voi hyvin lapsia vielä tehdä, jos niitä saa.
Ja kaikilla kun ei aiemmin ole elämäntilanne sellainen, että niitä olisi mahdollista edes yrittää, esim. ei ole miestä. Tai kokee nuorena olevansa kykenemätön äidiksi. Tai on tullut keskenmenoja jne. on vaikka mitä syitä.
Tosi idiootti, joka tuon kommentin heitti."Ja kaikilla kun ei aiemmin ole elämäntilanne sellainen, että niitä olisi mahdollista edes yrittää, esim. ei ole miestä."
Tanjaa ei ainakaan tässä mies-asiassa voi syyttää yrityksen puutteesta! Nyt on löytynyt mies jostä tulee vihdoin isä - vai oisko tää sittenkin vaan vahinko? Kun eivät ole naimisissakaan...
- ukko 59
tää on just tätä.ensiksi vaihdetaan miestä kun mustalainen hevosta ja kun se vouhotus loppuu niin hommataan eturessu täyteen.kyllä suomalaiset julkkis naiset on viisaita.
- mikään
julkkisnainen tarvitse olla. Kyllä taviksetkin siihen pystyy.
- vanha akka
Ihan samaa voi sanoa Saulista! Äläs nyt kuule löpise pehmoja. Ukot ajattelevat juuri noin.
- W68
Tanja on onnensa ansainnut. Fiksu ja kaunis nainen joka toivottavasti on nyt löytänyt rinnalleen arvoisensa miehen!
- PuuPääPekka
Kesästä seurustellut, ja nyt jo raskaana!
Ai sekö on fixua??? - onhan
PuuPääPekka kirjoitti:
Ai sekö on fixua???noita kymmenenkin vuotta yhdessä olleita ja kun vauva syntyy, niin erotaan.
Taitaa tuon ikäisellä naisella olla jo vähän kiirekin, jos haluaa vielä lapsia tehdä. - kateellinen
PuuPääPekka kirjoitti:
Ai sekö on fixua???olla lapsosia, joiden äidin kanssa et lainkaan seurustellut, etkä tiedä, montako on. Äläpä ole kade.
- miki
Ei aamu-uutisia ilman etteikö siellä olisi Karpelasta jotakin!
- pidä paikkaansa
Ei ole aikoihin ollut Rouva Karpelasta juttuja.
- hyvää esimerkkiä
nuorisolle?
- ihme ennustaja
Tanja menee naimisiin ja on niin onnellinen.
- 2000-luvulle
hyvä ihminen!
Väkisin yritätte täällä kateellisina vääntää jotain solvauksia toisen onnelle. Hyvin säälittävää! - ole aviossa,
ihme ennustaja kirjoitti:
Tanja menee naimisiin ja on niin onnellinen.
silloin se on avioton lapsi, jutussa sanotaan, että he ovat vaan kihloissa, ja se ei ole vielä mitään, ei muuta kuin sormus pois sormesta, niin taas ollaan yksin.
- aviossa vai
2000-luvulle kirjoitti:
hyvä ihminen!
Väkisin yritätte täällä kateellisina vääntää jotain solvauksia toisen onnelle. Hyvin säälittävää!ei, missä asiassa solvaan?
- näitä
aviossa vai kirjoitti:
ei, missä asiassa solvaan?
juttuja täällä, niin tiedät mitä solvaaminen tarkoittaa.
- tiedän, mutta
näitä kirjoitti:
juttuja täällä, niin tiedät mitä solvaaminen tarkoittaa.
nyt olikin kysymys tekstistäni, että he eivät ole aviossa, siinä ei ole mitään solvaamista vaan toteaminen.
- omat asiat tärkeitä
ole aviossa, kirjoitti:
silloin se on avioton lapsi, jutussa sanotaan, että he ovat vaan kihloissa, ja se ei ole vielä mitään, ei muuta kuin sormus pois sormesta, niin taas ollaan yksin.
...toisten asioihin sekaantuminen on outoa !
- sitten pidä
omat asiat tärkeitä kirjoitti:
...toisten asioihin sekaantuminen on outoa !
asiaa omana tietonaan, se se varsin outoa on kun tyrkytetään julkisuuteen.
- ennen kuin
sitten pidä kirjoitti:
asiaa omana tietonaan, se se varsin outoa on kun tyrkytetään julkisuuteen.
tulet omia totuuksiasi laukomaan. Karpela ei ole tuonut vauva asiaa julkisuuteen, vaan media. Karpela ei itse asiaa myöntänyt, eikä kiistänyt.
- on todistettava
ennen kuin kirjoitti:
tulet omia totuuksiasi laukomaan. Karpela ei ole tuonut vauva asiaa julkisuuteen, vaan media. Karpela ei itse asiaa myöntänyt, eikä kiistänyt.
juttu vääräksi ei minun, esim. lääkärin lausunnolla ym..
- ihminen siis
on todistettava kirjoitti:
juttu vääräksi ei minun, esim. lääkärin lausunnolla ym..
on hakeutunut itse julkisuuteen, jos lehti väittää hänen olevan raskaana ja asianomainen itse ei asiaa ole edes kommentoinut?
Haloo, hän on kansanedustaja ja media seuraa hänen vyötäröään ihan niin kuin muidenkin kansanedustajien vyötäröä tuntuvat kyttäävän.
- =?=
Mitä tiura edellä niin Karpela perässä. Miksi kansalaiset äänestää tämän akan eduskuntaan? Ei mitään poliittista saavutusta. Tunnetaan roskalehtien sivuilta. HALOO IHMISET!
- tehän niitä
varsinaisia roskakasoja olette! Täällä haukutte ihmistä toisen selän takana.
- vaan
Eduskuntaan ne jotka lehdissä esiintyy, koska ME Suomen kansa ollaan niin fiksuja!
- Aikoinaan naimattomille
kakaroille oli oma nimikin mutta ei muistu mieleen että miksi niitä kutsuttiin.
- olisi mielenkiintoista
tietää kun nuo omat lapsenikin ovat syntyneet avoliitossa.
- Olen itsekin sellaisen äiti
olisi mielenkiintoista kirjoitti:
tietää kun nuo omat lapsenikin ovat syntyneet avoliitossa.
ÄPÄRÄ!
- lapsiasi
Olen itsekin sellaisen äiti kirjoitti:
ÄPÄRÄ!
äpäräksi, vai?
Äpärä nimeä ei käytä enää muuta kuin häiriintyneet ihmiset.
- rakopylly tulee
on tulossa,
veikkaan että tulee tytöntyllerö Pikku-Tanja! - BATx
EVVK
- ja ihanaa
kun jollakin menee hyvin.
Täälläkin monien ihmisten kirjoituksista huomaa, kuinka paha olo heillä on. Eihän kukaan perusonnellinen kirjoita kaikenmaailman solvauksia itselleen tuntemattomasta ihmisestä.- oikein Paljon Onnea
ja menestystä!! Toivon Tanja että et koskaan erehdy lukemaan näitä kirjoituksia tai ainakaan välittämään niistä idiooteista joiden oma elämä on kaikkee muuta kuin onnellista!! Mutta suomalainen luonne on valitettavan usein perin kateellinen!! Sinä olet kaunis nainen, pidät itsestäsi hyvää huolta ja nautit elämästä ja olet myös saavuttanut hyvin paljon elämässäsi!! Se jos mikä saa monen luuserin tässä maassa perin vihreäksi kateudesta. Tsemppiä elämässäsi ja nauti ja muista että moni on oikeasti onnellinenkin sinun puolestasi. Tämä vauvauutinen oli kyllä aivan upeeta! oikein paljon onnea ja jaksamista!! Terv. hiukan sinua vanhempi nainen
- seniorinanny
oikein Paljon Onnea kirjoitti:
ja menestystä!! Toivon Tanja että et koskaan erehdy lukemaan näitä kirjoituksia tai ainakaan välittämään niistä idiooteista joiden oma elämä on kaikkee muuta kuin onnellista!! Mutta suomalainen luonne on valitettavan usein perin kateellinen!! Sinä olet kaunis nainen, pidät itsestäsi hyvää huolta ja nautit elämästä ja olet myös saavuttanut hyvin paljon elämässäsi!! Se jos mikä saa monen luuserin tässä maassa perin vihreäksi kateudesta. Tsemppiä elämässäsi ja nauti ja muista että moni on oikeasti onnellinenkin sinun puolestasi. Tämä vauvauutinen oli kyllä aivan upeeta! oikein paljon onnea ja jaksamista!! Terv. hiukan sinua vanhempi nainen
että eduskunnassa on saatu taas jotain aikaan...
Voi jos saataisiin aikaan järjestelmä,että meillä olisi aikuisten oikea eduskunta ja sitten tämä hömppälööppieduskunta
Pääsee Tanjakin taas pitkään hyville rahoille eikä tarvitse eduskunnassa pakoilla asioita.Senkun lehtijutuista ja onnestaan ottaa taskurahoja ja sensuroi kaikki epäedulliset kuvakulmat.Onnea vaan sitä tarvitaan.Toivottavasti lasten kanssa on pidempi pinna kuin miesten kanssa. - järkyttää
oikein Paljon Onnea kirjoitti:
lukea näitä haukkumisia täällä. Itse en edes provona kehtaisi kirjoittella moisia.
Mielestäni osa kirjoituksista on määriteltävissä kunnianloukkaukseksi.
Jos ei pidä ihmisen tekemistä ratkaisuista elämässään ja syyttää löyhästä moraalista, niin on hyvin outoa, että sitten itse sortuu kunnianloukkaukseen ja muuhun perättömään kirjoitteluun. Ei tunnuta näkevän metsää puilta. - Kyllä
järkyttää kirjoitti:
lukea näitä haukkumisia täällä. Itse en edes provona kehtaisi kirjoittella moisia.
Mielestäni osa kirjoituksista on määriteltävissä kunnianloukkaukseksi.
Jos ei pidä ihmisen tekemistä ratkaisuista elämässään ja syyttää löyhästä moraalista, niin on hyvin outoa, että sitten itse sortuu kunnianloukkaukseen ja muuhun perättömään kirjoitteluun. Ei tunnuta näkevän metsää puilta.sitä voi arvostella ihmistä sivistyneestikin.
Törkeyksiä latelevat kirjoittajat paljastavat vain oman alhaisen sivistystasonsa.
- äiti minäkin
Kyllä minä tajuan, että kun ikää alkaa olla, pitää lapsi tehdä nopealla aikataululla, jos sen sitten oikeasti haluaa.
Sitä vaan en tajua, että jos seurusteltu on vasta puoli vuotta, on uskallusta lähteä näinkin vakavaan ja vastuulliseen projektiin. Täytyy realistisesti kelata aikaa taaksepäin ja muistaa, kuinka monta kertaa Karpelakin on seurustellut "vakavasti" ja ollut kihloissakin! Mitäpä jos tämä liitto Erjolan kanssa purkautuu yhtä nopeasti kuin muutkin? Taas on yksi lapsi vailla kokonaista perhettä.
Luulisi kansanedustajan ajattelevan hieman nenäänsä (vai pitäisikö sanoa p****aan) pidemmälle!- tämänkaltaisia
ratkaisuja tänä päivänä.
En näe tässä taas mitään muuta kuin pelkkää jeesustelua eräiltä kansalaisilta.
Joka on viaton, heittäköön ensimmäisen kiven. - oikein ymmärrä
katsos, kun keväämmällä saamme lukea
mahdollisista avio/avoliiton ongelmista
ja lapsikin tulossa, joten 7päivää-lehti
maksaa heille hyvät korvaukset artikkelista.
Pää-asia on, että tämä mitään tekemätön
akka saa julkisuutta.
Sitten vaalien alla kaikki typerät tanjaa
säälivät äänestävät tämän mitään
tekemättömän/tekemiset liittyvät valheisiin
olevan akan takaisin eduskuntaan, jossa
hän on vain eläke-etuuksien takia.
Avatkaa jo silmänne.
- naapuriin.
syntyy myös vauva. Onhan se Tanjalle kivaa kun vauva syntyy,voi sitten keskittyä täysin rinnoin antamaan haastatteluja eri lehdille,eikä työ ole esteenä.Saamme sitten lukea jännittäviä vaiheita synnytyksestä ja kuinka nyt vaavilla oli masu sekaisin ja näppyjä löytyi pepusta ja miten isäkin vaihtaa vaippoja. Siis aivan mahtavaa,etten sanoisi spektaakkelimaista!
- haastatteluja antaa
tekeväthän sitä muutkin julkimot.
- antaa.
haastatteluja antaa kirjoitti:
tekeväthän sitä muutkin julkimot.
vaan ketä se enään oikeasti kiinnostaa?Joka sekuntti syntyy maailmaan satoja lapsia,joten keksisi suomi 24 ja Karpela jotain hieman mielenkiintoisempia uutisia.
- kiinnostavan
antaa. kirjoitti:
vaan ketä se enään oikeasti kiinnostaa?Joka sekuntti syntyy maailmaan satoja lapsia,joten keksisi suomi 24 ja Karpela jotain hieman mielenkiintoisempia uutisia.
täälläkin siitä tunnutaan kommentoitavan oikein kiitettävästi.
- vauhtikampela
Eipä ole montaa kuukautta edellisestä erosta ja nyt jo paksuna. Saa nähdä kenen kans asuu sitten kun lapsi tulee ulos, tuskin enää tuon saman kans.
- nähtäisiin
tämä asia niin, että onneksi ei ole tehnyt lapsia kaikkien kumppaneittensa kanssa. Niitäkin naisia on.
- jätä rauhaan
Anna ihmisten henkilökohtaisten asioitten olla rauhassa, mitä sulle kuuluu jos joku tekee vauvan, maailman luonnollisin asia.
- sitä sitten
toitottaa julkisuudessa, ei niin tee normaalit ihmiset?
- tämä lapsen
tekijä ei halua olla rauhassa:(
- Eihän tuo
sitä sitten kirjoitti:
toitottaa julkisuudessa, ei niin tee normaalit ihmiset?
ole kommentoinut koko asiaa.
- Ärsyyntynyt
Kukapa sitä muuten tietäis tarkkaa ajankohtaa syntymälle jos siitä ei itse tiedota.
- lapsia ei tehdä - niitä saa...
Eiköhän nämä kirjoitukset ole asiattomia ja mauttomia kaikki.
Sallittakoon jokaisen taaplata tyylillään ja suotakoon onni heillekin.
Lieneekö kateus joka kuiskuttelee korvaan...??
- lapsia ei tehdä - heitä saadaan jos saadaan!!- lasta voisi
tehdä yksityisesti?
- ja ennenkaikkea
lasta voisi kirjoitti:
tehdä yksityisesti?
suomalaisille. Karpela itse ei ole edes suostunut kommentoimaan raskaushuhua.
- jos vain sallitaan
lasta voisi kirjoitti:
tehdä yksityisesti?
Kyllä toki. Niinhän olen tehnyt itsekin, mutta kas kun se ei välttämättä ole aina kiinni itsestä vaan siitä mitä media haluaa. Näkeehän tämän nytkin minkälainen "mainosarvo" tällä uutisella on lehdelle??!!! Jos ei ketään kiinnostaisi milloin kenelläkin haikara vierailee, niin ei niistä tarvitsisi kirjoittakaan! Vai mitä?
- GSHDFGFG
...TÄÄ TOSIAAN JONKU MIELESTÄ NIIN KIINOSTAVAA ETTÄ SITÄ PITÄÄ PUIDA TÄÄLLÄKI??!!! EIKÖHÄN SE RIITÄ ETTÄ LEHDET JUORUAA ASIASTA TARPEEKS?
- sitten
porataan lehdissä että on raskasta ja mieskin sitten lähti lätkimään. Nyt sitten olisi aika jättää edustushommat pois kokonaan ja keskittyä lapseen. ei tuossa iässä jaksa enään, niin kuin 20vuotiaana.
- töttöntöö
Että jaksavat!Mikä on vialla, kun pitää pysyä lööpeissä keinolla tai toisella?Pikkuisen mietin, että miten tää kaikki vaikuttaa hänen jo olemassa oleviin lapsiinsa?Ei voi olla vaikuttamatta!Tässä taas olisi peiliin katsomisen paikka näille lööppikuningattarille....
- tiedoksi
ettei Karpela itse ole tuonut asiaa julkisuuteen.
- töttöntöö
tiedoksi kirjoitti:
ettei Karpela itse ole tuonut asiaa julkisuuteen.
No eipä ehkä juuri tätä kyseessä olevaa asiaa, mutta, mutta...jonkinlainen tyrkky kuitenkin.Niinistö on tunnettu, mutta pitipä seurustelunsa omanaan.
- Toisinaan täällä
Ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle.
- Tällä palstalla
kiinnostavimpia näyttävät olevan täysin turhat jutut. Kun ei ole kykyä ja alyä kiinnostua mistään tärkeämmästä, on kiva pyöritellä tällaista.
- haluavat
Tätä, nykyään tuijotellaan mtv3:sen "laatuohjelmia" eikä viitsitä enään aqjatella omilla aivoilla, tästä taas seuraa se että eduskunta voi hääräillä mitä haluaa, kun kansalaiset keskittyvät tällaisiin "tärkeisiin" juttuihin ja unohtavat mistä TODELLA pitäisi päättää.....ne vaalit, suomen kansan poliittinen muisti on 3kk
- äerrör81
joo niin ne ihmiset lisääntyy, mikä tässä nyt sitten on niin ihmeellistä. antais porukan olla rauhas vai nauttiikohan noi jostain shittijulkisuudesta =)
- Liina
Viitsitte arvostella kun kaiken maailman narkkarit ja holistitkin lisääntyy kuin kanit. Tanja on varmasti hyvä ja huolehtiva äiti lapsilleen ja se lienee tässä tärkeintä. Kauhee haloo jos on menekkiä miesmarkkinoilla. Jokainen teistä arvostelevista miehistä kusis hunajaa jos Tanja edes vilkaisis teihin päin. Tanja elää omaa elämäänsä mediasta ja arvosteluista huolimatta, rohkea kaunis nainen!
- peräänkuulutan
Eikö tässä maassa ole mitään tähdellisempää kirjoittamisen aihetta?
löytyi taas todelle herkullinen tilaisuus vihan purkamiseen. Perustana tällaiselle törkytekstin tuottamiselle lienee heikko itsetunto ja itsensä vihaaminen. Sille kannattaisi tehdä jotakin ennen tuhoisia seurauksia.
- Nallekarhun tassu
No, kaikkea tänne suomi24 edes laitetaan ja tämän olisi voinut tosiaan jättää väliin, koska monia todella ärsyttää Karpela ja hänen mies seikkailunsa kautta vuosien. Täällä sitten vapaasti saa ensin arvostella ja jälkeenpäin saa sitten varoa, jospa saakin vielä kunnianloukkaus syytteen. Minusta suomi24 on näillä aiheillaan virittänyt tavallaan lähes "ansan" sivuilla kävijöilleen tällä tapaa.
Vaan oma mielipide tuosta vauva asiasta on, että huh, huh. Tenava parka! En itse olisi kovin ylpeä tuommoisesta äidistä, päinvastoin. - ylpeä
Nallekarhun tassu kirjoitti:
No, kaikkea tänne suomi24 edes laitetaan ja tämän olisi voinut tosiaan jättää väliin, koska monia todella ärsyttää Karpela ja hänen mies seikkailunsa kautta vuosien. Täällä sitten vapaasti saa ensin arvostella ja jälkeenpäin saa sitten varoa, jospa saakin vielä kunnianloukkaus syytteen. Minusta suomi24 on näillä aiheillaan virittänyt tavallaan lähes "ansan" sivuilla kävijöilleen tällä tapaa.
Vaan oma mielipide tuosta vauva asiasta on, että huh, huh. Tenava parka! En itse olisi kovin ylpeä tuommoisesta äidistä, päinvastoin.sellaisesta äidistä, joka haukkuu toisia selän takana. En yhtään.
- Osmo vaan
ylpeä kirjoitti:
sellaisesta äidistä, joka haukkuu toisia selän takana. En yhtään.
Kuka nyt on haukkunut ketä? Uteliaisuuttani kysyn, kun en itse ymmärtänyt tätä pointtia.
- tason näkee siitä,
millaiset aiheet kiinnostavat.
- Karpelan puolesta
Miten surullista että fiksu kaunis nainen saa tällaista tekstiä osakseen. Ei voi olla totta!
Eikö toi yks kirjoittaja pitäisi hakea äkkiä pakkohoitoon. Eiköhän sen IP-osoitteen pysty viranomaiset selvittämään. Jos oma äiti hylkäsi jo lapsena, ei oo itselle ketään saanut, edes rumaa naista ja on tollanen naisviha kauniita naisia kohtaan, niin toiminta ei taida jäädä kirjoittelun asteelle. Lukkojen taa tollaset. - valvoja
Karpelan puolesta kirjoitti:
Miten surullista että fiksu kaunis nainen saa tällaista tekstiä osakseen. Ei voi olla totta!
Eikö toi yks kirjoittaja pitäisi hakea äkkiä pakkohoitoon. Eiköhän sen IP-osoitteen pysty viranomaiset selvittämään. Jos oma äiti hylkäsi jo lapsena, ei oo itselle ketään saanut, edes rumaa naista ja on tollanen naisviha kauniita naisia kohtaan, niin toiminta ei taida jäädä kirjoittelun asteelle. Lukkojen taa tollaset.antaa katsos tilaa eriävillekin mielipiteille.minunkaan mielestäni t. korpela ei ole mitenkään kaunis eikä varsinkaan fiksu ihminen. suorastaan aina pelottaa kun lukee näitä palvojien viestejä, ymmärrän kuinka moinen kumipää on päätynyt eduskuntaan. ilmeisesti faneja löytyy tämmösellekin päättäjälle?
- kuin se
valvoja kirjoitti:
antaa katsos tilaa eriävillekin mielipiteille.minunkaan mielestäni t. korpela ei ole mitenkään kaunis eikä varsinkaan fiksu ihminen. suorastaan aina pelottaa kun lukee näitä palvojien viestejä, ymmärrän kuinka moinen kumipää on päätynyt eduskuntaan. ilmeisesti faneja löytyy tämmösellekin päättäjälle?
että hyväksyy sen, että ihmisestä voidaan puhua ihan mitä sylki suuhun tuo. Se, että Karpela on valittu eduskuntaan ihmetyttää minuakin. Mutta kyllä minä ihmettelen myös sitä, että sanavapauden nimissä panetellaan ja juorutaan todella ilkeitä ihmisestä, JOTA KUKAAN MEISTÄ EI OIKEASTI EDES TUNNE.
- vähissä
Kyllä on Iltasanomien uutiskynnys matalalla. Ketä se kiinnostaa saako joku "tanjakarpela" lapsen vai ei. Niitä nyt osaa tehdä vaikka kuka.
- Nimetön
Onnea vauvan johdosta Tanjalle ja miehelleen,joka ainakin tuntuu kivan oloiselta mieheltä!Toivottavasti menokin rauhoittuu ja lapset saa hoitaa sitten pikkusiskoa tai-veikkaa!
- Muu_uutinen
Kun tänään kaupassä näin tuon lehden kannen niin ihmettelin että eikö nyt ole muka suurempia uutis aiheita enää olemassa. Ja iltapäivälehtien nettiversioissakin on tuo uutinen näkyvissä. Kyllä kiinnostais ihan muut aiheet tällä hetkellä.
- matami53v
jo on aikohin eletty.eikö teil ole muuta pohdittavaa kuin moittia, olisitta onnellisia tanjan puolesta, hienoa tulla vielä äidiksi.. toivoo isoäiti 53 v
Karpela on paksuna.hahahaaa. Vanhaouva on saanut
mynaa- saamisesta
ylipäätään vielä mitään tiedäkään :D
- saamisesta
saamisesta kirjoitti:
ylipäätään vielä mitään tiedäkään :D
tule ikinä tietämäänkään...hahaha
- jo ja
saamisesta kirjoitti:
tule ikinä tietämäänkään...hahaha
20 vuotta avioo takana, kuis sulla?
- Ihan aikuinen
Onko tää joku alaikäisten ääliöiden palsta. Voiko niin idiootti osata edes kirjoittaa, jonka mielestä 38 vuotias on seksuaalisesti vanha rouva. Kirjoittaja taitaa olla 15v tai peräti 17 ja opettelee vasta pornolehdistä, mitä se seksi on ja mitä naisen kans voi tehdä. Sulle ei taida tämän elämän aikana avautua aikuisen naisen seksuaalisuus. Kato seksuaalisuuskin on voimakkaampaa, kun tietää elämästä enemmän. Kun on rakastanut ja kokenut myös rakkauden loppumisen tai arkipäiväistymisen, synnyttänyt elämää, saanut rakastaa omaa lasta ja saatellut esim. vanhempansa hautaan. Siksi aikuisen naisen tunne-elämä ja myös seksuaalisuus on jotain paljon enemmän.
Nuorilla on usein vain panoja ja hoitoja. Mut se on varmaan sulle riittävä juttu se. - oikeassa!
Ihan aikuinen kirjoitti:
Onko tää joku alaikäisten ääliöiden palsta. Voiko niin idiootti osata edes kirjoittaa, jonka mielestä 38 vuotias on seksuaalisesti vanha rouva. Kirjoittaja taitaa olla 15v tai peräti 17 ja opettelee vasta pornolehdistä, mitä se seksi on ja mitä naisen kans voi tehdä. Sulle ei taida tämän elämän aikana avautua aikuisen naisen seksuaalisuus. Kato seksuaalisuuskin on voimakkaampaa, kun tietää elämästä enemmän. Kun on rakastanut ja kokenut myös rakkauden loppumisen tai arkipäiväistymisen, synnyttänyt elämää, saanut rakastaa omaa lasta ja saatellut esim. vanhempansa hautaan. Siksi aikuisen naisen tunne-elämä ja myös seksuaalisuus on jotain paljon enemmän.
Nuorilla on usein vain panoja ja hoitoja. Mut se on varmaan sulle riittävä juttu se.Näin se on.
- ainakaan
Näetkö edes mitä sulla siellä läskimahan alla on HAHAHAHAHAHAA
- siellä
ainakaan kirjoitti:
Näetkö edes mitä sulla siellä läskimahan alla on HAHAHAHAHAHAA
on vissiin sellanen kolmen sentin kyhnytin :D
- hegulli
jo ja kirjoitti:
20 vuotta avioo takana, kuis sulla?
tanjan vakoa on aika moni mies kyntänyt.
Mitäs siitä sanot?
- hyvä,
että joku äijä sai senkin tiineeksi!
- töötituu
sentään.Jäisköhän se nyt kotirouvaksi?Toivottavasti lopullisesti ja kyllä me se kestetään.
- moni..
muukin. Missä kohtiin tuossa oli uutinen??? Eihän se ole edes ensimmäinen.
- Jaska MOralisti
Montakohan tällä näitä yritelmiä ( = ns. perhe ) on ja monenko kanssa...? Kohta taas eroaa kun keksii uuden vedätettävän. Lapset siinä kärsii kun äiti vaihtaa pokaa...
- siitä
ettei ittelles käy samoin. Tää on tätä, tää elämä. Se voi yllättää.
- ????
Ei sitten kiinnosta pätkääkään !!!!
- blondien blondi
No seuraava mahdollinen olisi sitten Erjola... Eihän se kyllä vielä ole kirkossa kuulutettu tuo seuraava nimijuttu... Vielä ehtii erota ja kaapata uuden...
Hassu juttu muuten, että samalle naiselle osuu noin monta la-loppuisen sukunimen omaavaa miestä (Karpela, Saarela, Erjola).
Nopea on kyllä noissa miesjutuissaan tuo Tanja-rouva; heti kihloihin uuden tyypin kanssa (tai jopa avioon), kun entisestä on päässyt eroon, ja saman katon alle asumaan, vaikka lapset eivät siitä varmasti tykkää, että heidän kodissaan asuvat miehet vaihtuvat noinkin usein.
Tanja se vaan porskuttaa ja siis välittää rahvaan naureskeluista... On sillä naisella todella vahva pokka! Minua hävettäisi suuresti moinen miesrumba, mutta minä en olekaan missi enkä kansanedustaja enkä Tanja... :-D)))
Mitä veikkaatte rikkoutuuko Gaborin enkka.
Jotenkin vaan haiskahtaa että lapsella yritetään nostaa pohjamutiin laskenutta omaa arvokkuutta.
Toivotaan nyt kuitenkin lapselle parasta.- mutta sen
lapsen nämä houkat täällä unohtaa, kun on niin kova kutka panetella lapsen äitiä.
Tulee mieleen noitavaino. mutta sen kirjoitti:
lapsen nämä houkat täällä unohtaa, kun on niin kova kutka panetella lapsen äitiä.
Tulee mieleen noitavaino.Ei noista mielipiteistä voi kiittää kuin omaa arvomaailmaa, joka menee useimpien muiden arvomaailmojen kanssa ristiin. Olisi vaan pysytellyt pois julkisuudesta ja ruvennut olemaan lapsille äiti, niin tuskin kukaan mitään pahaa kirjoittelisi.
Avioliiton arvo kun on muutenkin vedetty vessasta alas, eikä se enää tunnu luovan tavallistenkaan pulliaisten lapsille sitä turvallisuutta mikä sen on tarkoitus luoda, kun kesätyösopimuskin on vahvempi paperi kuin avioliittosopimus:
"kunnes ahneus ja himo meidät erottaa"
- jos on
Mitä sitte jos on tulossa, ketä kiinnostaa, koska sulle tulee?
- '''''espen'''''
Suomen ikioma Brooke! Tämä ei ole enää totta ollenkaan! Aikoinaan luulin että löytyi yksi missi joka rakentaa uran politiikassa, aidosti mutta en luule enää!
- bahapahasti
Urapolku, missipolku... kaikki polut joita ko nainen on tallonut on tallaantunut liiskaksi. Siinä jokaisen session myötä naisen uskottavuus on mennyt menojaan. Onhan se nähty. Laskelmoiva pyrkyri, etujensa tavoittelija ja vieläpä petollinen kun yritti käyttää asemaansa ja valtaa muiden suosimiseen yhteiskunnan tuella. Eikö kukaan muista mitä källejä Karpela yritti ministerivaltansa loppumetreillä puhumattakaan mitä pimeitä juttuja teki ministerinä ollessaan. Paha paha nainen.
- onko se jonkun kanssa vai
ihanko sinkkuna pistelee vinksin vonksin???? heh
- unbelievable
moni saa kesävauvan joten mitäs ihmeellistä tuossa on?
- vakai
Sääliksi käy lasta jo etukäteen.
- jooopajoo
kukakohan niistä monista on se isä:D
- hox hox
mix tämmöisen uutisen pitäs kiinnostaa... ainoastaan että kenelle se on ? onhan suossa jo kierretty koko eduskutaryhmä läpi. Onnea nyt kuitenkin niin kuin "tavallisillekkin" ihmisille ruukataan sanoa.
urpolauma tämä kansa.
- siiitä vaa sikiämään
kun ny kerran on selkä kangistunu eikä äijä oo ehtimy enää vetämään pois aijoos, ja siemen on alkanut itämään. Lex karpela saa vauvan. so?
- 123123123
Sääliksi käy lapsiparkaa, kun äippä luulee maapallon olevan 6000 vuotta vanha :/
- loppoloppo
Joku päästi sisälle eli terveiset perille.
- ISÄ ,SIITTÄJÄ TAI YHTYJÄ
VAI ONKOSEN VÄLIA
- omistasi tietäisi
niin ei se tarkoita, että kaikki muutkin tekee niin.
- niruliini
Muuten tietysti onnea kovasti, mutta rouvasta on ollut aika paljon juttua siltä kannalta, että ei hoida itse nykyisiäkään lapsiaan. Jossain oli juttua siitä, että isovanhemmat ovat kasvattaneet ja hoitaneet heidät lähes kokonaan.
Pahin oli mielestäni se, että jossain vaiheessa oli jopa etusivun juttuna, että Karpela on masentunut ja pälä pälä eikä tiedä mitä tekisi jouluna. Kiva lasten lukea näitä juttuja kaupan jonoissa.... - asiaaseurannut
...sitä silmällä pitäen on hyvä olla meediassa esillä. Ei kannata kansanedustajan Suomesta ostaaa äitiysvaatteita, ellei sitten tiedon "vuoto"mielessä:)
Missit tulee valituksi, nekin joilla kansanedustajaeläke jo 2 kaudella varmistettu:) Vauvelilomalla saa täyttää palkkaa (huom). Ei paha - Vähän Vitusti....
Hankkikaa elämä,ääliöt...
- dlpålåpdlpå
saulilla sentään pyyhkii hyvin!
- ei ole
vanha ja elähtänyt?
- Bella D´ora
ei ole kirjoitti:
vanha ja elähtänyt?
Rouva ei mielestäni täytä fiksun eikä kauniin ihmisen kriteerejä mutta makunsa kullakin. Ja mistä se löytää nämä kamalat miehet?
Taitaa mennä niin että nyt hehkutetaan vauva- ja perheonnea ja sitten kun uutudenviehätys on ohi niin sekä vauva että mies saa jäädä. Karpela itkee taas tabloidissa "kun suhde kariutuu" ja löytää uuden onnen taas parin viikon kuluttua.
What goes around, comes around.. - vituixmän
Bella D´ora kirjoitti:
Rouva ei mielestäni täytä fiksun eikä kauniin ihmisen kriteerejä mutta makunsa kullakin. Ja mistä se löytää nämä kamalat miehet?
Taitaa mennä niin että nyt hehkutetaan vauva- ja perheonnea ja sitten kun uutudenviehätys on ohi niin sekä vauva että mies saa jäädä. Karpela itkee taas tabloidissa "kun suhde kariutuu" ja löytää uuden onnen taas parin viikon kuluttua.
What goes around, comes around..Niin; sääliksi käy Karpelan lapsia. Kun äiti luo uraa, niin kukakohan niista nykyisistäkin on pitänyt huolta. Kotiapulainenko? Äiskää tuskin on kotona kovin paljon näkynyt? No, ehkä niin on ollut parempikin ja voivathan he silti menestyä elämässään, vaikka äidin läsnäolo on ollut kenties hyvinkin olematonta.
- --pelivaavi-
Mihin vaaleihin tähtää, bimboämmät antaa hyvin ääniä kun "säteilee" joka helevetin lehdessä vauvan kanssa. Laskelmointia.
- Taitaa olla
ainut saavutus edustajakaudella. Millä se raukka sen elättää...
- Ihmettelen vaan
Sitä vaan ihmettelen että mikä siinäki maksaa ettei se luovu tuosta Karpela-nimestä mistään hinnasta, eihän se enää mikään rouva Karpela ole kun on eronnut aikoja sitten...miehen sukunimestähän pitäis luopua kans eron myötä. Luulis Totillakin jo ärsyttävän tuollainen. Ja onneksi tuo ämmä ei ole enää kulttuuriministeri, sitähän sais hävetä silmät päästään ulkomaillakin!
- se...
varmaan, että haluaa että on sama sukunimi kun lapsilla. Kait se niille on parempi niin.
Mutta sitä Tottia saattaa ärsyttää kyllä....luulisin. - niin-
kauaa ole kun oli PAKKO ottaa miehen sukunimi, halusi nainen sitä tai ei. Ja sitten oli mikä rouva Kananen tai Kärpänen tai muu Mulkonen.
Ne nimet seuraavat sitten loppuelämän virallisissa papereissa.
En ihmettele jos ei halua vaihtaa enää. Oudompaa olisi jos olisi rouva Saarela eron jälkeen ja lapset Karpeloita.
Jos se parisuhde niin ongelmatonta olisi niin eihän tarvitsisi kenenkään erota. Että mieti sitä, sinä kaikkitietävä (omasta mielestäsi).
Enkä ihmettele enää jos naiset tekevät lapsia avioitumatta. Moni asia on niin paljon yksinkertiasempaa. - Ei jaksa perässä pysyä
niin- kirjoitti:
kauaa ole kun oli PAKKO ottaa miehen sukunimi, halusi nainen sitä tai ei. Ja sitten oli mikä rouva Kananen tai Kärpänen tai muu Mulkonen.
En ihmettele jos ei halua vaihtaa enää. Oudompaa olisi jos olisi rouva Saarela eron jälkeen ja lapset Karpeloita.
Jos se parisuhde niin ongelmatonta olisi niin eihän tarvitsisi kenenkään erota. Että mieti sitä, sinä kaikkitietävä (omasta mielestäsi).
Enkä ihmettele enää jos naiset tekevät lapsia avioitumatta. Moni asia on niin paljon yksinkertiasempaa.No mutta mites sitte kun menee Erjolan kans naimisiin ja tekee sille sen lapsen??? Lapsi on Erjola ja ittekö Karpela lopun ikäänsä kun on aikaisemmat lapset Karpelalle tehty? Entäpä sitte jos se ottaaki Erjolan nimen kun menee naimisiin ja sitte eroaa kuukauden päästä, niin siinäpä ollaanki mikä hänelle sukunimeksi kun kaikki penskat eri ukolle...
- yhä edelleen ihmettelen
niin- kirjoitti:
Enkä ihmettele enää jos naiset tekevät lapsia avioitumatta. Moni asia on niin paljon yksinkertiasempaa.En oo kaikkitietävä mutta sehän on ihan tosi asia että ei hän itse enää oo mikään Karpela, lapset ovat...Olkoon vaan Vienonen kun sen käytöskin on niin vienoa että. Eikä tässä mistään parisuhteista ole kukaan puhunut vaan sukunimestä ...taisit eksyä nyt aiheesta ja pahasti!!
- teoria naisista
Sauli vai saari?
vain ja ainoastaan sen johtopäätöksen, että Olli Saarela on tuhkamuna, eli Tanja ei kelpuuttanut häntä miehekseen kun vehkeistä pölähti vain lämmintä höyryä...
- heh...
Tuotetta saa käyttää ainoastaan sertifioidussa KarpelaX syöttötuolissa. Kaikki kopiointi kielletty mukaan lukien omaan käyttöön otettavat kopiot. Käyttöohjeiden vastaisesta käytöstä takuu ei raukea (koska sellaista ei koskaan ole ollutkaan), vaan haastamme teidät oikeuteen.
- rageeeeeeeeeeeeeee
http://tissit.kiinnostaa.org/index.htm
http://perse.kiinnostaa.org/index.htm
http://pillu.kiinnostaa.org/index.htm
yeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaah :D
- älä polta!
Iloinen asiahan odotus on :)
Nyt viimeistään täytyy malttaa jättää kilojen vahtiminen ettei tarvitse tupakalla hillitä näläntunnetta.
Tupakointi on todella vaarallista sikiölle:passiivinen tupakointi raskauden aikana aiheuttaa sikiön kasvun hidastumista ja matalaa syntymäpainoa ja on lisäksi merkittävä lapsuuden astman riskitekijä. Passiivisen tupakoinnin vaikutuksesta altistuminen astmalle kasvaa erityisen paljon, jos äiti polttaa raskauden aikana tai lapsen syntymän jälkeen. Lisäksi: Passiivinen tupakointi on syynä noin neljäsosaan tupakoimattomien keuhkosyövistä.
Jaksamista tupakkalakkoon!- lakkonsa 14 vuotta pitänyt
uskon että tupakka jää nyt pois, neuvolassa viimeistään tuetaan siinä asiassa.
vaikka ihmettelin kyllä suuresti karpelan lausahdusta tupakoinnista "kiinni jäätyään" joteski näin: "puhuttaisiin välillä vaikkapa ympäristöasioista karpela tylytti ..."
eikö karpela mieti miten tupakka sitten saastuttaa ympäristöä???
tietoa on kuitenkin saatavilla runsaasti, esim tupakkaverkon sivuilla: "Passiivinen tupakointi aiheuttaa merkittävän terveysriskin. Riski sairastua kuolemaan johtavaan keuhkosyöpään, krooniseen keuhkoahtaumatautiin, sepelvaltimotautiin tai aivoverisuonten sairauksiin on selvästi suurempi kuin savuttomassa ympäristössä työskentelevillä. Lisäksi passiivinen tupakointi aiheuttaa muun muassa rintasyöpää, rakkosyöpää sekä lisää leukemiaan sairastumisen riskiä. Sydänsairaudet ovat suurin ympäristön tupakansavusta johtuva kuoleman aiheuttaja."!!!!!!!!! - stumppaa!
uusi suomi:
"Tupakoitsijat ovat valmiimpia sammuttamaan savukkeensa, jos kyseessä on koiran tai kissan terveys, kertoo Sydsvenskan-lehti. Omasta terveydestä ei ole niin väliä.
Tämä käy ilmi tutkimuksesta, johon osallistui kolmisentuhatta eläimen omistajaa Michiganin osavaltiossa. Näistä vajaat 700 poltti kotona. Lähes joka kolmas (28 prosenttia) kertoi voivansa harkita lopettamista, jos kävisi ilmi, että kotieläimen terveys on vaakalaudalla.
Tutkimukset ovat osoittaneet, että tupakansavulle altistuvilla eläimillä on suurempi riski sairastua esimerkiksi syöpään tai ihosairauksiin sekä hengitysvaikeuksiin."
- sitten pitääs
viä oikeen pitkän äitiysloman, niin pysyys poissa vähemmän nerokkaine ideoineen.. Lex karpela..
- r.e.a.l.i.s.t.i.
ollin kanssa tuli hauva-vauva ja nyt ihmis-vauva. jos tanja jatkaa samalla tavalla on koti kohta ahdas... ja ent. niemt ei enää mahdu virallisiin papereihin.
mutta onnea nyt vaan ja toivotaan suhteelle kohtuullista kestoa eli edes siihen ekaan seitsemän vuoden kriisiin asti! - nahkaavenyyyyy
ne turpoo jättimäisiksi, siis viel jätimmiksi niiden 5 dl täytön jälkeen... sitten jää lopulta liiat venyneet nahat ja joutuu kipin kapin laittaan toiset 5 dl per tissi, jotta saadaan tilanne taas paikattua.
- hovdala
ei ole vielä yliajalla ilmoitti karpela. yllättävän aikaisessa vaiheessa hän tosiaan paljasti raskautensa. jos olisi vaikka mennyt kesken tai jotain... eikö olisi ihanaa pitää läheisten omana salaisuutena niin pitkään kuin mahdollista? vaikka eihän lehdet sitten seuraisi... eikä me.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136