"Irrallaan juossut koira hyökkäsi koulumatkalla olleen 7-vuotiaan pojan kimppuun Salpakankaalla Hollolassa viime perjantaina. Koira puri poikaa käteen.
Poliisin mukaan poika selvisi hyökkäyksestä ilmeisesti vähäisin vammoin. Koiran omistaja on poliisin tiedossa, mutta häntä ei ole vielä kuulusteltu.
Päijät-Hämeen poliisilaitokselle tuli ilmoitus myös toisesta koirasta, joka puri aikuista jalkaan Lahdessa. Poliisin mukaan koira oli remmissä. Lahden tapauksessa koiran omistajan henkilöllisyyttä ei tiedetä".
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1640761
VARO KOIRIA !
Koira puri pikkupoikaa
4
123
Vastaukset
- alko hakkaamaan
koiraa kepillä keskellä katua jonka jälkeen kapiainen teki rikosilmoituksen että koira on hyökännyt kimppuun vaikka koira yritti karkuun, kapiainen 40 vuotias eläkeläinen on myös olevinaan pitänyt päiväkirjaa koirasta 2 vuotta vaikka asuu kilometrien päässä paikasta jossa koi
ra on. Kapiaisten eläkeikää on nostettava että eivät rupea kiusaamaan tavallisia ihmisiä kun turhautuvat siihen että eivät pääse kiusaamaan ketään. - Tyhmiä koiria
Pitäkään ne pötkökoneenne kiinni prk.
- puremistapauksessa
älä päästä omistajaa karkuun ja pidä huoli, että koira lopetetaan.
Ainoa oikea menetelmä.- kaikki muutkin
jotka lyö , hakkaa , yms. niin saatais paljon rauhallisemman SUOMEN eikö joo !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057