Kokoomusta kannattaa tällä hetkellä 25% suomalaisista. Lukema on vakuuttava. Mutta mitä Kokoomus ajaa? Minne se haluaa Suomen menevän?
Tietävätkö edes nämä 25% sitä?
Mitenkäs nämä 75%, jotka eivät kannata Kokoomusta? Haluavatko ne tätä suuntaa? Enkä tarkoita NATOa vaan ihan tällaista verojen keräämistä ja julkisten palvelujen ylläpitämistä.
Olen aika varma, että ainakin noi 75% haluaisi, että julkinen sektori pidetään vahvana, jotta Suomi säilyy edes näin tasa-arvoisena maana kuin mitä se nyt on.
Ja olen aika varma, että edes nykyisen tasoinen koululaitos halutaan säilyttää. Sama juttu terveydenhuollossa. Ja vanhustenhoidossa.
MUTTA HEI!
Olisiko parempi, että sittenkin maksettaisiin veroja vähemmän ja saataisiin itse päättää miten ja missä itseään hoidetaa? Itse on palkka ja pääomatulot ansaittu. Itse saa siis päättää miten ne käyttää. Valtio saisi kerätä veroja vain poliisin ja palokunnan tarpeisiin. Tai no. Ehkä palokunnat voisi sillä tavalla yksityistää, että sen alueen ihmiset maksaisi oman palolaitoksen.
Sillä tavalla ne saisi parempaa palvelua, jotka ovat tehneet enemmän töitä ja ansainneet enemmän rahaa. Niin se kuuluu olla.
Vai kuuluuko? Pitäisikö sittenkin pitää kaikista huolta, jotta voisimme olla ylpeästi suomalaisia ja myös kohtalaisen turvallisesti asua täällä. Yhteiskuntarauhan tiimoilta tarkoitan.
Nii-in... Provosointiahan tämä on ja selkeästi vasemmalla olevan kirjoittama...
Tarkoitan vaan sitä, että vaikka 25% kannattaakin Kokoomusta, niin on aika paljon niitä, jotka EIVÄT MISSÄÄN TAPAUKSESSA HYVÄKSY Kokoomuksen arvoja! Eikä ainakaan keinoja.
Totuus Kokoomuksesta
asiantuntija
1
85
Vastaukset
- jostain mitä kukaan ei näe
Ajattele, jos kaupan osa-aika kassa kanattaa heitä sen lisäksi hänellä on 2 muuta työpaikkaa.Pienipalkattuja osa-aika töitä.
Ostakaa lisää maripiippuja. Eihän tällä järjenkanssa ole mitään tekemistä.
Näin huonon perinön jätin jälkeeni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027