Hei!
Olisin menossa naimisiin syyriassa ja pitäis tietää mitä papereita tarvitaan sinne...
Tietääkö kukaan onko olemassa mitään hyvää sivusto missä ois kyseisestä asiasta tietoo??
syyriassa naimisiin
6
595
Vastaukset
- mutta älä kuitenkaan
ole menossa naimisiin Syyriassa.
Toivottavasti katsoit tänään 45 min ohjelman kolmoselta.
Varo vaan, ettei sinunkin kohdalla ole kysymys lumeliitosta. - Zusu
Ota yhteytta maistraattiin, he kertovat mita asiakirjoja Suomen viranomaiset voivat omasta puolestaan antaa. Kaanna ne virallisella kielenkaantajalla arabiaksi.
Naimisiin mennessa Syyria vaatii puhtaan HIV todistuksen.
Kysy mieheltasi mita papereita Syyria edellyttaa.
Merkitysta on myos silla onko naimisiinmeno ns. virallinen ja, tai imaamin suorittama.- tietämään
millä sivutolla näkee mitä papereita tarvii just tuonne syyriaan...olen joskus löytänyt jonkun englannin kielisen sivun niistä " paperi vaatimusista"... siinä oli just noista hiv-todistuksista jne.
- AP...
Mites nyt kun minulla on jo todettu HIV virus.
En siis voi mennä naimisiin Syyriassa?
Pääseekö mies Suomeen naimisiinmenoa varten? - hyvä.....
AP... kirjoitti:
Mites nyt kun minulla on jo todettu HIV virus.
En siis voi mennä naimisiin Syyriassa?
Pääseekö mies Suomeen naimisiinmenoa varten?vitsi AP..!!! osaat olla aikamoinen Peee!!!
Ihan sama missä maassa kukin aikoo naimisiin mennä, niin AINUT oikea paikka selvittää mitä dokumentteja tarvitaan, on kysyä tuolta virkailijalta joka vihkimisen suorittaa!
Kun tuossa asiassa on, ei pelkästään maa- ja kaupunkikohtaisia eroja, vaan joskus jopa eri virkailijatkin vaativat erilaisia dokumentteja.
Tuntuukin järjettömältä miksi tuota asiaa pitäisi selvittää jonkin muun, kuin tuon toimiston vieressä asuvan henkilön.
Hänhän voi omalla äidinkielellään helposti kysyä mitä dokumentteja vihkimisen suorittaja vaatii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa883607Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292373Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412018Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34881- 44811
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30800Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen60744Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4734- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676