Hei!
Olisin menossa naimisiin syyriassa ja pitäis tietää mitä papereita tarvitaan sinne...
Tietääkö kukaan onko olemassa mitään hyvää sivusto missä ois kyseisestä asiasta tietoo??
syyriassa naimisiin
6
577
Vastaukset
- mutta älä kuitenkaan
ole menossa naimisiin Syyriassa.
Toivottavasti katsoit tänään 45 min ohjelman kolmoselta.
Varo vaan, ettei sinunkin kohdalla ole kysymys lumeliitosta. - Zusu
Ota yhteytta maistraattiin, he kertovat mita asiakirjoja Suomen viranomaiset voivat omasta puolestaan antaa. Kaanna ne virallisella kielenkaantajalla arabiaksi.
Naimisiin mennessa Syyria vaatii puhtaan HIV todistuksen.
Kysy mieheltasi mita papereita Syyria edellyttaa.
Merkitysta on myos silla onko naimisiinmeno ns. virallinen ja, tai imaamin suorittama.- tietämään
millä sivutolla näkee mitä papereita tarvii just tuonne syyriaan...olen joskus löytänyt jonkun englannin kielisen sivun niistä " paperi vaatimusista"... siinä oli just noista hiv-todistuksista jne.
- AP...
Mites nyt kun minulla on jo todettu HIV virus.
En siis voi mennä naimisiin Syyriassa?
Pääseekö mies Suomeen naimisiinmenoa varten? - hyvä.....
AP... kirjoitti:
Mites nyt kun minulla on jo todettu HIV virus.
En siis voi mennä naimisiin Syyriassa?
Pääseekö mies Suomeen naimisiinmenoa varten?vitsi AP..!!! osaat olla aikamoinen Peee!!!
Ihan sama missä maassa kukin aikoo naimisiin mennä, niin AINUT oikea paikka selvittää mitä dokumentteja tarvitaan, on kysyä tuolta virkailijalta joka vihkimisen suorittaa!
Kun tuossa asiassa on, ei pelkästään maa- ja kaupunkikohtaisia eroja, vaan joskus jopa eri virkailijatkin vaativat erilaisia dokumentteja.
Tuntuukin järjettömältä miksi tuota asiaa pitäisi selvittää jonkin muun, kuin tuon toimiston vieressä asuvan henkilön.
Hänhän voi omalla äidinkielellään helposti kysyä mitä dokumentteja vihkimisen suorittaja vaatii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211944
- 921519
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221200Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381052