Hei!
Olisin menossa naimisiin syyriassa ja pitäis tietää mitä papereita tarvitaan sinne...
Tietääkö kukaan onko olemassa mitään hyvää sivusto missä ois kyseisestä asiasta tietoo??
syyriassa naimisiin
6
592
Vastaukset
- mutta älä kuitenkaan
ole menossa naimisiin Syyriassa.
Toivottavasti katsoit tänään 45 min ohjelman kolmoselta.
Varo vaan, ettei sinunkin kohdalla ole kysymys lumeliitosta. - Zusu
Ota yhteytta maistraattiin, he kertovat mita asiakirjoja Suomen viranomaiset voivat omasta puolestaan antaa. Kaanna ne virallisella kielenkaantajalla arabiaksi.
Naimisiin mennessa Syyria vaatii puhtaan HIV todistuksen.
Kysy mieheltasi mita papereita Syyria edellyttaa.
Merkitysta on myos silla onko naimisiinmeno ns. virallinen ja, tai imaamin suorittama.- tietämään
millä sivutolla näkee mitä papereita tarvii just tuonne syyriaan...olen joskus löytänyt jonkun englannin kielisen sivun niistä " paperi vaatimusista"... siinä oli just noista hiv-todistuksista jne.
- AP...
Mites nyt kun minulla on jo todettu HIV virus.
En siis voi mennä naimisiin Syyriassa?
Pääseekö mies Suomeen naimisiinmenoa varten? - hyvä.....
AP... kirjoitti:
Mites nyt kun minulla on jo todettu HIV virus.
En siis voi mennä naimisiin Syyriassa?
Pääseekö mies Suomeen naimisiinmenoa varten?vitsi AP..!!! osaat olla aikamoinen Peee!!!
Ihan sama missä maassa kukin aikoo naimisiin mennä, niin AINUT oikea paikka selvittää mitä dokumentteja tarvitaan, on kysyä tuolta virkailijalta joka vihkimisen suorittaa!
Kun tuossa asiassa on, ei pelkästään maa- ja kaupunkikohtaisia eroja, vaan joskus jopa eri virkailijatkin vaativat erilaisia dokumentteja.
Tuntuukin järjettömältä miksi tuota asiaa pitäisi selvittää jonkin muun, kuin tuon toimiston vieressä asuvan henkilön.
Hänhän voi omalla äidinkielellään helposti kysyä mitä dokumentteja vihkimisen suorittaja vaatii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n402540Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1232456Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk281547Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491277Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o431256Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o301026- 74979
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To13938- 37810
- 53805