Palstan eräs kirjoittaja kekkasi ihan itse tällaisen kukkasen.
"Saatana palveli Paavalia
Kirjoittanut: rusikoi 4.2.2009 klo 17.18
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Pakostahan tuon Saatanan enkelin sanomia on mukana Paavalin kirjallisessa tuotannossa? "
Tuolla perusteella ei Jeesuksen sanoihin voi millään luottaa, sillä hänhän oli saatanan kiusattavana alusta loppuun, hamaan ristin voittoon asti. HUH HUH!
Onko nämä Teuvon kukkasia nämä tällaiset?
Aikamoinen "oivallus"!
16
367
Vastaukset
- huomaa.
Jeesus ei kumartanut Saatanaa eikä antanut siten Saatanan tulla sisälle "rusikoimaan" itseään.
- Et siis tajua mielettömyytt...
Mistä päättelet, että saatana pääsi sisälle Paavaliin?
Missä niin kerrotaan? - Raamatussa
Et siis tajua mielettömyytt... kirjoitti:
Mistä päättelet, että saatana pääsi sisälle Paavaliin?
Missä niin kerrotaan?Paavalihan vihasi naisia ja hyväksyi esim. orjuuden. Sellaine oppihan ei voi olla muuta kuin peräisin Paavalin sisällä asuneesta demonihengestä, eli saatanan hengestä, jonka hän itse myöntää, mutta sinä kiellät, miksi?
"Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi." - Etkö todella tajua?
Raamatussa kirjoitti:
Paavalihan vihasi naisia ja hyväksyi esim. orjuuden. Sellaine oppihan ei voi olla muuta kuin peräisin Paavalin sisällä asuneesta demonihengestä, eli saatanan hengestä, jonka hän itse myöntää, mutta sinä kiellät, miksi?
"Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi."Näin naurettavia väitteitä en ole ennen kuullut.
Liha on liha, mutta se, mikä on sisällä, henki, siihen ei saatana pääse sorkkimaan.
Oletko Teuvon lakeija? Oletko tuon hänen seli-kirjastaan oppinut? - mieti vielä
Etkö todella tajua? kirjoitti:
Näin naurettavia väitteitä en ole ennen kuullut.
Liha on liha, mutta se, mikä on sisällä, henki, siihen ei saatana pääse sorkkimaan.
Oletko Teuvon lakeija? Oletko tuon hänen seli-kirjastaan oppinut?Mietihän vielä mitä liha Raamatussa tarkoittaa?
Esim. lahkoihin meneminen on lihan himon tyydyttämiseksi. "Mutta lihan himot ovat ilmeiset...lahkot...että ne jotka sellaista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa." Gal.5:20-21
Liha ei tarkoita pelkkää proteiinia Raamatussa. - Konteksti huom!
mieti vielä kirjoitti:
Mietihän vielä mitä liha Raamatussa tarkoittaa?
Esim. lahkoihin meneminen on lihan himon tyydyttämiseksi. "Mutta lihan himot ovat ilmeiset...lahkot...että ne jotka sellaista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa." Gal.5:20-21
Liha ei tarkoita pelkkää proteiinia Raamatussa.Jospa se sinulle vielä kirkastuu.
- Raamatussa.
Konteksti huom! kirjoitti:
Jospa se sinulle vielä kirkastuu.
Raamatussa liha tarkoittaa ihmisen mieltä haluineen ja himoineen.
19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Paavali tunnustaa Korinttolaisille (2.Kor.kirje), että häntä on ohjannut Saatana noissa lihan asioissa. (pitäisikö hylätä koko Korinttolaiskirjeet?)
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi. - Mieti edes hiukan, ennenkui...
Raamatussa. kirjoitti:
Raamatussa liha tarkoittaa ihmisen mieltä haluineen ja himoineen.
19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Paavali tunnustaa Korinttolaisille (2.Kor.kirje), että häntä on ohjannut Saatana noissa lihan asioissa. (pitäisikö hylätä koko Korinttolaiskirjeet?)
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.Lahko, jota sinä niin mieluusti esittelet on vihamielisyyttä ja pahuutta toisia kohtaan ja sinussa näyttää tätä lahkolaisuutta riittävän.
En jaksa tuhlata enempää aikaani sinuun, sori.
Jumalan lahko on eri juttu, siihen kuuluivat myös Jeesus (nasaretin lahko, Paavalin lahko)
Läski ja liha ovat eri asia, lue anatomiaa niin viisastut. Hyvät jatkot sulle! - Raamatun mukaan.
Mieti edes hiukan, ennenkui... kirjoitti:
Lahko, jota sinä niin mieluusti esittelet on vihamielisyyttä ja pahuutta toisia kohtaan ja sinussa näyttää tätä lahkolaisuutta riittävän.
En jaksa tuhlata enempää aikaani sinuun, sori.
Jumalan lahko on eri juttu, siihen kuuluivat myös Jeesus (nasaretin lahko, Paavalin lahko)
Läski ja liha ovat eri asia, lue anatomiaa niin viisastut. Hyvät jatkot sulle!Lopun ajan uudestikastavat uskonlahkot on suoraan pimeydestä. Niillä ei ole mitään tekemistä alkuseurakunnan kanssa.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Jeesus pelastaa
Raamatun mukaan. kirjoitti:
Lopun ajan uudestikastavat uskonlahkot on suoraan pimeydestä. Niillä ei ole mitään tekemistä alkuseurakunnan kanssa.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Jos vain tahdot.
- keskusteli
Mutta ei Jumala siitä muuttunut Saatanaksi. Koska Herra tiesi Saatanan Saatanaksi. Sentähden on arvokasta opetusta kun joku opettaa Saatanan toimintavoista.
Job 1:7
"Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".- huhupuhetta
Tarua kaikki tyynni. Kukahan tuonkin keskustelun oli paikan päällä ylös kirjoittamassa?
- neuvo.
huhupuhetta kirjoitti:
Tarua kaikki tyynni. Kukahan tuonkin keskustelun oli paikan päällä ylös kirjoittamassa?
Vain uskon kautta on tie iankaikkiseen elämään?
Ilman uskoa on mahdotonta olla otollinen Jumalalalle.
Ja uskon lahjoittaa Jumala. Valitut ja kutsutut on merkitty pelastuneiden luettoloon jo maailman luomisessa. - huhupuhetta
neuvo. kirjoitti:
Vain uskon kautta on tie iankaikkiseen elämään?
Ilman uskoa on mahdotonta olla otollinen Jumalalalle.
Ja uskon lahjoittaa Jumala. Valitut ja kutsutut on merkitty pelastuneiden luettoloon jo maailman luomisessa.Koska jos kaikkia huhujuttuja uskoisin, olisi se melkoinen sekamelska. Ja miksi uskoisin juuri TUOHON jobinkirjan huhuun? Usko on uskomusasia, totuus onkin enimmäkseen ihan toisenlainen.
- ja sitä teidän
saatanaanne. jokaista ihmistä rusikoi saatana tavalla tai toisella. yleensä nuo sunilaisten jutut ovat samanlaisia asia pyörii eneimmäkseen saatanan ympärillä. tuntuu kuin Jumala on heille pehmoa ja he haluavat KOVIA OTTEITA.
SUNILAISTEN PUHEISIIN EI VOI MILLÄÄN LUOTTAA :)- Jepulis jeps.
jeps, jeps jepulis jeps.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889