ja mitä sais olla ja paljonko
Pannaako paketttiin?
62
1091
Vastaukset
- sola"
..mulle kylmäsavustettua poronpeffaa puol killoo siivuina ja toiseen pakettiin kaks litraa karpalomehuu... ;)
- Abra Capulet
se tekee sitten 20 euroo 50 senttiä.
- sola
Abra Capulet kirjoitti:
se tekee sitten 20 euroo 50 senttiä.
..niin halpaa, että epäilyttää laatu. Nooh, on mulla hiilitabletteja kaapissa, jotta tässä on.. ;)
varmaan mä jotain tartten. Saat itte päättää mitä se on.
Tarpeeksi paljon.- Abra Capulet
olis sika säkissä, joka kuulemmaa syä arvokelloja. Jos sulla on säkä, niin sen mahassa on jotain.
Hinta on on tommoset 210 e. Abra Capulet kirjoitti:
olis sika säkissä, joka kuulemmaa syä arvokelloja. Jos sulla on säkä, niin sen mahassa on jotain.
Hinta on on tommoset 210 e.olkoon menneeksi. Mites mä saan ne sieltä mahasta pois?
- Abra Capulet
a-v kirjoitti:
olkoon menneeksi. Mites mä saan ne sieltä mahasta pois?
sian. Ajatele sitä. Joko puukolla tai risiiniöljyllä. Jälkimmäisessä tapauksessa ei tarvii taappaaa sikaa, mutta miinuspuoli on, että asunto haisee sian paskalta.
Abra Capulet kirjoitti:
sian. Ajatele sitä. Joko puukolla tai risiiniöljyllä. Jälkimmäisessä tapauksessa ei tarvii taappaaa sikaa, mutta miinuspuoli on, että asunto haisee sian paskalta.
sianpaska kuin sikavainaa. Ok, risiiniöljyllä. Onks tässä minkäänlaista takuuta? Mitä jos sieltä lentääkin pelkkää shittiä ilman sattumia?
- Abra Capulet
a-v kirjoitti:
sianpaska kuin sikavainaa. Ok, risiiniöljyllä. Onks tässä minkäänlaista takuuta? Mitä jos sieltä lentääkin pelkkää shittiä ilman sattumia?
ottaa sika vaikka häihin tai firmna bileisiin mukaan ja se syö vieraiden kellot.
Abra Capulet kirjoitti:
ottaa sika vaikka häihin tai firmna bileisiin mukaan ja se syö vieraiden kellot.
ja todeksi muuttuu sanonta; sikako sen söi...
- Abra Capulet
a-v kirjoitti:
ja todeksi muuttuu sanonta; sikako sen söi...
on sitten sika joka munii kultakelloja. Ajattele sitä.
Abra Capulet kirjoitti:
on sitten sika joka munii kultakelloja. Ajattele sitä.
ei sen tartte edes munia... mä oon hellämielinen henkilö ja tykkään sioista muutenkin;)
- Abra Capulet
a-v kirjoitti:
ei sen tartte edes munia... mä oon hellämielinen henkilö ja tykkään sioista muutenkin;)
rouvan oma asia mitä siallaan tekee...
Abra Capulet kirjoitti:
rouvan oma asia mitä siallaan tekee...
sitä niinku kukkaa kämmenellä... se olis maailman onnellisin sika;)
- kbasa.
ja laineiden loiskehdintaa kolme metria?
- kbasa.
a-v kirjoitti:
kovin erähenkinen tänään... Erä-Jorma;)
mika jorma?! :-)
- kbasa.
a-v kirjoitti:
Noh noh;)))
taytyy yrittaa sisaistaa jormuus..:-)
- Abra Capulet
noki on sitten 1 centti, jonka voit hieroa itseesi niin haiset savulle ja laineenliplatus kasetti on 7 e. Kiitti
- kbasa.
Abra Capulet kirjoitti:
noki on sitten 1 centti, jonka voit hieroa itseesi niin haiset savulle ja laineenliplatus kasetti on 7 e. Kiitti
hiukan meinaan venyttaa c-kasetin nauhaa niin tulee paremmat mainingit.
kbasa. kirjoitti:
Ei se oo vaikeeta, mä voin näyttää ihan vaikka kädestäpitäen kuinka se tapahtuu;)
- Abra Capulet
kbasa. kirjoitti:
hiukan meinaan venyttaa c-kasetin nauhaa niin tulee paremmat mainingit.
tarpeeen vaatiessa voi säätää myös äänipäätä.
- kbasa.
a-v kirjoitti:
Ei se oo vaikeeta, mä voin näyttää ihan vaikka kädestäpitäen kuinka se tapahtuu;)
tassa olisi nyt kylla opetustuokion paikka :-)
kbasa. kirjoitti:
tassa olisi nyt kylla opetustuokion paikka :-)
Vaikka mun mielestä sä oot jo kyllä ihan pätevä;)
kbasa. kirjoitti:
Jorma is back!!!..sisäinen Jorma esiin!;))
http://kide.kuopio.fi/kuvat-2006/JormaUotinen.jpg/image_preview
niin kauratyynyt et sais viskattua mikroon vai mikä seoli?????
Jos kipee oot, niin höyhentyyny on parempi ja peiton alle lepäämään...
Älä vaan sitä höyhentyynyä mikroon... :•)- Abra Capulet
tarjouksessa tämmöinen kissanmallien malli 5 e. Kipeet saa 50 c alennusta jos ostaaa pullon pontikkaa samalla.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Jos kipee oot, niin höyhentyyny on parempi ja peiton alle lepäämään...
Älä vaan sitä höyhentyynyä mikroon... :•)heh just joo laitoin jo en vaiskaan mut aattelin kokeilla heh,mulla on jo haude ja burana ku et tiiä mä pelastin koiran avannosta
Abra Capulet kirjoitti:
tarjouksessa tämmöinen kissanmallien malli 5 e. Kipeet saa 50 c alennusta jos ostaaa pullon pontikkaa samalla.
juu ja pullo pontikkata aamulla ei ole kipee ennää hehh
- Abra Capulet
sammakko17 kirjoitti:
juu ja pullo pontikkata aamulla ei ole kipee ennää hehh
itsesi sitten vielä tervasaipuallaa ja samppoolla , niin kyllä pöpöt kuolee.
Abra Capulet kirjoitti:
itsesi sitten vielä tervasaipuallaa ja samppoolla , niin kyllä pöpöt kuolee.
ja saippualla wai miten se oli))))
sammakko17 kirjoitti:
heh just joo laitoin jo en vaiskaan mut aattelin kokeilla heh,mulla on jo haude ja burana ku et tiiä mä pelastin koiran avannosta
mörri luki äsken sun jutun siitä, kun pelastit koiran avannosta. Kyllä hienosti teit, pidä itses lämpimänä, ettet vilustu...
Rekultakin terkkuja... :•)Mörrimöykky11 kirjoitti:
mörri luki äsken sun jutun siitä, kun pelastit koiran avannosta. Kyllä hienosti teit, pidä itses lämpimänä, ettet vilustu...
Rekultakin terkkuja... :•)arvaas olinko kipee mut burana auttaa yes)))rekulle rapsutus
berliinimakkaraa siivuna 300 grammaa. Ennen mörri tykkäs siitä Länsi-Berliinin makkarasta, sitä ei taida saada enää???
- kbasa.
se kauhea jooti ei-luonnollisessa kuoressa?
- Abra Capulet
6 e. Ja tarjouksessa olisi aito Montagun makkaaraa 50 c 100 g. Vasta leikattu...
kbasa. kirjoitti:
se kauhea jooti ei-luonnollisessa kuoressa?
norsun... jalan paksuinen ja puoli metriä pitkä makkarajööti punaisessa muovikuoressa, josta kauppias leikkasi joko palan tai siivutti muutaman sata grammaa asiakkaille... :•)
Abra Capulet kirjoitti:
6 e. Ja tarjouksessa olisi aito Montagun makkaaraa 50 c 100 g. Vasta leikattu...
mörri syö kotona... Jos en nyt ottais sitä Montagun makkaraa, saa Montagu syödä sen ihan itse... :•)
- Abra Capulet
Mörrimöykky11 kirjoitti:
mörri syö kotona... Jos en nyt ottais sitä Montagun makkaraa, saa Montagu syödä sen ihan itse... :•)
vihataaan Montaaguja niin kuin helvettiä.
- kbasa.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
norsun... jalan paksuinen ja puoli metriä pitkä makkarajööti punaisessa muovikuoressa, josta kauppias leikkasi joko palan tai siivutti muutaman sata grammaa asiakkaille... :•)
siitakos se kenedikin puhui kun kansaa kohahdutti :-)
- mä muistan
kbasa. kirjoitti:
semmosen berliininmakkaran joka oli paksu ja luonnonsuolessa ja siitä tehtiin pannulla makkarakuppeja.
kbasa. kirjoitti:
se berliinin ilmasilta suljettu, tai makkaraahan kuljeteltiin senkin jälkeen... Ei kai ny Saksasta berliinimakkaraa Suomeen laivalla tai junalla? Mörri ei ole perehtynyt tarpeeksi Euroopan makkaraliikenteeseen, pitää tutkia asiaa... :•)
- Cassis-Alma
kovan kysynnän vuoksi unihiekka ei ole loppunu, niin jos vaikka 100g, ja ei tarvii laittaa pussia kiinni, hotkasen sen heti *_*,,,
- Abra Capulet
hyvälle ystävälleni Nukkumatille, joka varmaan vieraailee sitten pian luonasi hoitamassa homman. Mutta odotellessasi voit ottaa lääkärin määräämän yömyssyn. Ja jos lääkäri ei ole sellaista määrännyt niin kannattaa vaihtaaa lääkäriä. Täällä Veronassa on hyviä. Yyömyssyksi suosittelen jotain lämmintä juomaa.
- Cassis-Alma
Abra Capulet kirjoitti:
hyvälle ystävälleni Nukkumatille, joka varmaan vieraailee sitten pian luonasi hoitamassa homman. Mutta odotellessasi voit ottaa lääkärin määräämän yömyssyn. Ja jos lääkäri ei ole sellaista määrännyt niin kannattaa vaihtaaa lääkäriä. Täällä Veronassa on hyviä. Yyömyssyksi suosittelen jotain lämmintä juomaa.
vaan lämmintä maitoo ;>(((((, mut jos konjakkilorauksen, pikkulauantain kunniaks, joten god naid ;>D,,,
- Abra Capulet
Se on sillä lailla että nut laitetaan putiikki kiinni ja pilit ja muut vehkeet pussiin ja menään jahtaamaan Montaguja unteemaille.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mä haluun laukkamakkaraa, syönyt sitä viimoksi lapsena...
en mä enään haluakkaan, muisti teks tepposet...
Laukkamakkara.
Sitä tehdään luonnonsuoleen, kuten perinteistäkin makkaraa, mutta se säilytetään suolavedessä. Se oli kuin paksua lenkkimakkaraa, mutta paljon vaaleampaa, melkein valkoista. Liha, jos sitä yleensä käytetään, on yksinomaan sikaa. Makkaran tärkeimmät raaka-aineet ovat ryynit ja ryöpätty peruna. Tällainen makkara ei täyttäisi makkaralain vaatimuksia, mutta laissa onkin poikkeuspykälä, jonka mukaan laukkamakkara-nimitystä saadaan käyttää, vaikka tuote ei olekaan varsinainen lihatuote.Silipa-Tuuli kirjoitti:
en mä enään haluakkaan, muisti teks tepposet...
Laukkamakkara.
Sitä tehdään luonnonsuoleen, kuten perinteistäkin makkaraa, mutta se säilytetään suolavedessä. Se oli kuin paksua lenkkimakkaraa, mutta paljon vaaleampaa, melkein valkoista. Liha, jos sitä yleensä käytetään, on yksinomaan sikaa. Makkaran tärkeimmät raaka-aineet ovat ryynit ja ryöpätty peruna. Tällainen makkara ei täyttäisi makkaralain vaatimuksia, mutta laissa onkin poikkeuspykälä, jonka mukaan laukkamakkara-nimitystä saadaan käyttää, vaikka tuote ei olekaan varsinainen lihatuote.Täällä on makkaraa karhunkankahalla, lauantaita ja perjantaitakin. Joka viikonpäivälle omaansa... :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Täällä on makkaraa karhunkankahalla, lauantaita ja perjantaitakin. Joka viikonpäivälle omaansa... :•)
makkaravoileipiä tahdon, mutta jätä makkara pois...
- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mä haluun laukkamakkaraa, syönyt sitä viimoksi lapsena...
mitäs pani kii----asiakkaiden nenän edestä
mutta muista jos kiinni jäät niin sun on sormenjäljet Silipa-Tuuli kirjoitti:
makkaravoileipiä tahdon, mutta jätä makkara pois...
Joo, makkaravoileipää ilman makkaraa, selvästihän tuon kerroitkin... Täällä jo tarjotin täynnä leipiä sulle ja teetä kans... :•)
Vilma. kirjoitti:
mutta muista jos kiinni jäät niin sun on sormenjäljetmutta miks siinä mun sormenjälkeni ois jos sä kerran potkaset, heh...
Vilma. kirjoitti:
mutta muista jos kiinni jäät niin sun on sormenjäljetonko siellä koiranmakkaraa Rekulle. Älä syö kuormasta...
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
onko siellä koiranmakkaraa Rekulle. Älä syö kuormasta...
mä perun palvelukset kerta ette arvosta niitä
ovi pysyy kii---ja sillä hyvä Vilma. kirjoitti:
ovi pysyy kii---ja sillä hyväjos muutaman nakkimakkaran, mutta älä syö pimeessä, ettet pure sormias...
Vilma. kirjoitti:
ovi pysyy kii---ja sillä hyväet vain raaski luopua kengästäsi...
- Dark_Raven
appelsiinia ja paketti kananmunia ja hyvin ohuina siivuina!
Mörrimöykky11 kirjoitti:
vai syötkö kotona?
kuules kun kauppias oot niin ,koiralle jotain kun tirskuu ,tulikohan sille nyt nuha```???
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926