Sietämätön kipu alavatsassa

mitäh?

Auttakaa tietämätöntä ja tuskaista!

Eli siis, illalla olimme mieheni kanssa yhdynnässä, jonka jälkeen alkoi aivan sietämätön alavatsakipu ja alavatsa myös turposi. Yhdynnän aikana en tuntenut minkäänlaista kipua.

Tuntui kuin kohtu olisi "supistellut" voimakkaasti, ja aivan karmean kivuliasta vihlontaa tuntui myös.

En voinut kävellä tai liikkua muutenkaan, mikään asento ei ollut hyvä, ja jossain vaiheessa selälläni maaten, jalat hieman koukussa, kipu hieman hellitti ja tuntui kuin kohdussani olisi ollut joku pallo. Tunne hävisi, mutta alavatsaani, tarkemmin siis kohdun aluetta särki, ja pienikin liikahdus sai vihlonnan ja "suonenvedon tunnun" tulemaan.

Vieläkin alapäätä välillä vihlaisee ( varsinkin kun lähden kävelemään, tai teen jonkun äkkinäisen liikkeen), välillä kipu säteilee/ tuntuu peräaukossa.

Kuukautiseni ovat normaalit, siis vuodon ja säännöllisyyden suhteen, eikä pillereitä ei ole käytössä. Valkovuotoa ei ole, taikka se on normaalia. Sukupuolitauteja ei ole, eikä tämä myöskään ole virtsistä taikka hiivaa. Eikä omasta mielestäni oireeni oikein osu "endoonkaan"...

Mitähän tämä voi olla, taikka onko kenelläkään ollut vastaavaa? Apuja taikka tietoa kaipaisin!

3

2445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4.2008 leikattu

Tuli heti kysta mieleen, ystävälläni oli
      niitä nuorempana.
      Kystat aiheuttavat kovaa kipua, etenkin pirulliset munasarjakystat!!
      Itseltäni leikattiin viime vuonna niinikään
      kipua-aiheuttavat kohtu- polyypit;
      ne saavat aikaan paitsi kipua, myös karmean
      runsasta kuukautisvuotoa.
      Leikkauksen jälkeen ero oli dramaattinen:
      nykyään pari tippaa päivässä, ennen niagara.
      Kolmas vaihtoehto kohdunsuun haavauma eli
      kohdunsuun eroosio, joka hoituu minuutin
      pituisella laserpoltolla!
      Kohdunsuun haavauma aiheuttaa viiltävää kipua,
      ja varsinkin välivuotoa, "ylimääräistä
      kuukautisvuotoa", kuivunutta, ruskeaa
      verta aikana, jolloin menkkoja ei pitäisi
      olla. Haavauma on hyvin yleinen nuorilla
      naisilla.
      Ei muuta kuin yksityiselle gynelle (kunnallisiahan ei ole!) ja ladot nämä kolme
      vaihtoehtoa hänelle heti kättelyssä.

• tsar

Olen juuri kokenut täysin samanlaisen kokemuksen. Yhdynnän jälkeen kamala säteilevä, vihlova kipu joka tosiaan tuntu peräaukossa, alaselässä asti ja tuntu ikään kuin "supistukselta". Oksensin kivusta, mutta ei helpottanut. Otin särkylääkkeen ja kieriskelin tuskissani sängyssä toivoen helpotusta. Tämä kaikki siis sen jälkeen kun harrastime seksiä takaapäin ja ehkä jännitin tahallisesti emätintä/alavatsalihaksia...joka tapauksessa kipu oli helvetillinen ja kesti n. 15-20 minuuttia. Sen jälkeen vielä vihlovaa kipua mm.kävellessä alavatsalla, ja jossain tuolla sisällä.... Olen todella ihmeissäni!

• help!

Hei, mulla on ihan samantyylinen ongelma, ja alavatsalihakset ikäänkuin muodostaa kovan pallon! Tuntuu lihaskrampilta, ja välillä munasarjojen kohdille ja emättimeen sattuu/supistaa sisälle. mitä tää siis voi olla?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      122
      4592
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3900
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3290
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2982
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2452
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2196
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1849
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe