ei siis kaikkki mutta valitettavasti suurinosa. Täällä ihmetellään maismi vaikka liikennevalot on palanu jo kauanvihreenä ,tai sit kun valo vaihtuu vihreeksi niin aletaan vasta laittaa sitä ykköstä silmään!
Onko se perkeleen vaikeeta lähtee heti valoista kun se vaihtuu?? Mä ainaki päätin että annan torven soida samantien kun on joku haaveilia joka ei osaa liikkuu sillon ku pitää.
Toinen mitä hyvinkääläiset EI OSAA on ryhmittäytyä kun kääntyy vaan tukitaan koko tie ja risteys alue kun pitää pysähtyy keskelle ajokaistaa , kun se on niin vaikeeta ryhmittyy siihnen laitaan minne kääntyy.....Liikenne sujuisi paljon paremmin täällä jos pikkasen kateltais mitä tehään eikä haavaltaisi.
Tohon valo asiaan vielä että miksi sitä ykköstä ei laiteta jo valmiiksi silmään kun pysähdytään valoihin? Kannattaa ostaa automaattivaihteinen auto jos kerran ei jaksa pitää sitä kytkintä pohjassa sen aikaa et valot vaihtuu, onhan se tietysti aika isourakka pitää jalkaa kytkimellä hetki yhtämittaisesti.
Mutta annetaan me torviemme soida näille jotka ei osaa liikkua!!
hyvinkään kuskit
37
2045
Vastaukset
- päivän viisaus
Tolla asenteella ei liikenteessä pärjää lainkaan. Kun pidät kaikkia muita urpoina ja itseäsi (kun et edes osaa kirjoittaa) loistavana kuskina, lopputuloksen voi vain arvata.
En kiellä, etteikö Hyvinkään, yhtä hyvin kuin Helsingin, Porin, Sotkamon ja niin edelleen, liikennekurissa olisi parantamista. Mutta ei se tapahdu sillä, että sinä ja kaltaisesi otatte oikeuden käteen. Kyllä se on liikennesuunnittelun ja viranomaisten asia.
Suosittelisin pientä kasvujaksoa asenteen ja vielä kerran sanottuna kirjoittamisen osalta.
Mitä tarkoittaa "maismi"?- toimisi
täällä paremmin jos täällä ajettais niinku pitää. mutta onhan se tietysti joillekkin vaikeeta ja varsinki niille joiden kytkin kuluu siitä että pitää hetken sitä pohjassa :)
- ajokortin
toimisi kirjoitti:
täällä paremmin jos täällä ajettais niinku pitää. mutta onhan se tietysti joillekkin vaikeeta ja varsinki niille joiden kytkin kuluu siitä että pitää hetken sitä pohjassa :)
omistavia nämä liikennesuunnittelijat?
- punainen aalto
ajokortin kirjoitti:
omistavia nämä liikennesuunnittelijat?
Hämeenkadulla kirkon kohdalta keskustaan päin.Nyt tosin osa remontissa.Muualla suunnitellaan ns. vihreät aallot,mutta jos siellä suunnittelijat omaavatkin ajokortin.
- ,,joo
Tommonen kuski kun sinä ei kauaa torvia soittele.Agressivinen ja hermostunut kuljettaja on liikennepommi,räjähtää minä hetkenä hyvänsä.Muuten,mihin sulla on kiire? Lähde matkaan muutama minutti ennen,ei tarvitse hampaita kiristellä.
- kjkjkj
ja itse en kyl ala kytkintä kuluttamaan tollaisten heikko hermoisten kuskien takia. 2min valoissa kytkin pohjassa kuluttaa sitä.
- vaihteen
pitää vapaallakin. Ei kai siinä sekuntia enempää mene, kun vihreän syttyessä livauttaa ykkösen silmään. Minulta ainakin onnistuu, mutta olenkin vasta 70v.
- vissiin
sulle iso kulutus kytkimessä pitää sitä 2min pohjassa, taitaa sun kytkin kuluu ihan jonku muun asian takia jos väität että kuluttaa niin paljon sitä... tai sit sun pitänee ostaa uudempaa vuosimallia oleva auto , ei meinaan mun kytkin ole kulunut sen enempää vaikka pidän sitä valoissa pohjassa ja sama auto että kytkin ilman mitään remppaa on on kestäny todella hyvin jo 6vuotta!! ja ei se ole vieläkään minkäänlaisen rempan tarpeessa....
- jkjkjkjhjh
vissiin kirjoitti:
sulle iso kulutus kytkimessä pitää sitä 2min pohjassa, taitaa sun kytkin kuluu ihan jonku muun asian takia jos väität että kuluttaa niin paljon sitä... tai sit sun pitänee ostaa uudempaa vuosimallia oleva auto , ei meinaan mun kytkin ole kulunut sen enempää vaikka pidän sitä valoissa pohjassa ja sama auto että kytkin ilman mitään remppaa on on kestäny todella hyvin jo 6vuotta!! ja ei se ole vieläkään minkäänlaisen rempan tarpeessa....
jos satut tietämään ja tietty riippuu missä ite ajat voihan se olla et kerran vuodessa joudut pysähtymään kaupungissa valoihin kun tulet hakemaan lehmillesi utarevoidetta=D
- on tummeli
jkjkjkjhjh kirjoitti:
jos satut tietämään ja tietty riippuu missä ite ajat voihan se olla et kerran vuodessa joudut pysähtymään kaupungissa valoihin kun tulet hakemaan lehmillesi utarevoidetta=D
kehno kuski taas tumpula.
- taittaa
jkjkjkjhjh kirjoitti:
ottaa päähän kun kytkin kuluu ja ilmeisesti aika paljon ku jostain keksit että olen maalta!!!! sun ikäväkses joudun sanoo että asun kuule ihan täällä hyvinkäällä ja keskustassa ja ajan autoo päivittäin suunnilleen n.300km. ja sekään ei kaikki ole maantieajoa! että pihi säästää kaikesta se on sääli, onneks on rahaa että ei sentään tartte auton kytkintäki säästellä että se kuluisi!
- akka-autoilija
jkjkjkjhjh kirjoitti:
Olen samalla, jo 19-vuotiaalla Nissanilla odotellut valon vaihtumista Hyvinkään risteyksissä ja aina kytkin pohjassa! Ei ole kulunut kuin ehkä polvi, mutta pohjelihas on hyvässä kunnossa. Ja ripeästi pääsee liikkeelle, kunhan kuhnurit alta ehtivät pois.
- jkjkjkkj
akka-autoilija kirjoitti:
Olen samalla, jo 19-vuotiaalla Nissanilla odotellut valon vaihtumista Hyvinkään risteyksissä ja aina kytkin pohjassa! Ei ole kulunut kuin ehkä polvi, mutta pohjelihas on hyvässä kunnossa. Ja ripeästi pääsee liikkeelle, kunhan kuhnurit alta ehtivät pois.
tottakai se kuluu kun se on pohjassa mutta ei sillä tavoin kun te nyt luulette. on se kun ei autokoulussa ole jääny päähän mitään. ei sitä tarvii valoissa pitää pohjassa,taitaa olla reaktio nopeudet niin hitaat ettei ehdi keltasen kohdalla laittaa pykälää ja ei niistä valoista tarvii lähteä kuin formula valoista kyllä sinne siwaan tai alkoon ehtii,itse olen aina ehtiny vaikka en ole kiirettä pitäny.tyttö voi mennö vaikka lähimmälle korjaamolle kyselee kuluuko kytkin kun auto on käynnissä,vapaalla ja kytkinpohjassa.
- O.Ontto
..aikanaan "pikkasen katella" ja mielellään myös kuunnella äidinkielenopettajaasi.
- taas puuttuu
keskusteluun.Jollet muutoin voi kommentoida ole hiljaa.
- O.Ontto
taas puuttuu kirjoitti:
keskusteluun.Jollet muutoin voi kommentoida ole hiljaa.
Tuostakin kirjoituksesta unohdit pilkun. Arvaapa mistä kohtaa?
- ei ole muuta
O.Ontto kirjoitti:
Tuostakin kirjoituksesta unohdit pilkun. Arvaapa mistä kohtaa?
kerrottavaa ku että jostain on nyt pilkut tai pisteet unohtunu, niin ei kato tartte kommentoida.... tietääkseni mä en aloittanu keskustelua aiheesta kirjoitus virheet tai unohdetut pilkut!
- O.Ontto
ei ole muuta kirjoitti:
kerrottavaa ku että jostain on nyt pilkut tai pisteet unohtunu, niin ei kato tartte kommentoida.... tietääkseni mä en aloittanu keskustelua aiheesta kirjoitus virheet tai unohdetut pilkut!
Kirjoitusvirhe on yhdyssana.
Etkö ymmärrä, että mielipiteen uskottavuutta lisää oikeinkirjoitustaito? - pilkunnussimista
O.Ontto kirjoitti:
Kirjoitusvirhe on yhdyssana.
Etkö ymmärrä, että mielipiteen uskottavuutta lisää oikeinkirjoitustaito?Kun ei osata ottaa kantaa varsinaiseen keskusteluaiheeseen niin pitää sortua kirjoitusvirheisiin.Mene kouluun takaisin rääkkäämään oppilaita (älä sentään).
- jälkeen
pilkunnussimista kirjoitti:
Kun ei osata ottaa kantaa varsinaiseen keskusteluaiheeseen niin pitää sortua kirjoitusvirheisiin.Mene kouluun takaisin rääkkäämään oppilaita (älä sentään).
virkkeiden väliin tulee tekstinkäsittelyssä yksi tyhjälyönti.
- hyvä täti
jälkeen kirjoitti:
nutturaasi.
- rauhassa
jälkeen kirjoitti:
mennä ja aloittaa ihan uuden keskustelun sun lempiaiheesta kirjoitusvirheet, tässä keskustelussa ku siitä ei kato puhuta tai sit sulla on paha luku vika.
- ras-ittaava
rauhassa kirjoitti:
mennä ja aloittaa ihan uuden keskustelun sun lempiaiheesta kirjoitusvirheet, tässä keskustelussa ku siitä ei kato puhuta tai sit sulla on paha luku vika.
luke sellane kirjo itusjossaon paljomasti virhe itä
- O.Ontto
rauhassa kirjoitti:
Lukuvika - mitä se sitten tarkoittaakaan - on myös yhdyssana.
- toinen puoli
Kun vertaa valoista lähtemistä Hesassa ja Hyvinkäällä niin kyllä täällä melkoista "nukkumatti" touhua on.Kun Hesassa vaihtuu vihreille niin koko jono lähtee heti. Täällä meinataan ja taas meinataan.Jos valot on asennettu sekuntipelillä niin siinä vaan pönötetään joukon jatkona.
- mahdotonta
että koko jono lähtee heti.
- ainakin
opin peruskoulussa edes jonkinlaisen oikeinkirjoituksen taidon. Nyky pennuilla ei tunnu olevan sekään hallussa.
Keskustelun aloittaja on ilmeisesti juuri saanut kortin ja kuvittelee itsestään hieman liikaa. Mihin ihmeeseen on niin kiire, että päivä on pilalla, jos joutuu liikennevaloissa hieman odottamaan? Tuskin se torven soitto paljon hyödyttää, päin vastoin. - Kyösti kysväri
kun vielä kolme autoa tulee päin punasia. Kohta alan nostamaan kytkintä...katotaan mahtuuko välistä vai ottaako joku puolitoista tonnia kylkeen.
- vihreä valo
Kaikillahan on hyvinkäällä jättiäis tetsoni päässä
- estää,,
Housuissasi sulla on tetsoni.
- mielipiteitä?
jatketaampa tätä keskustelua nyt sitten tällä tavalla...
mitäpä mieltä olette kun jostain sivutieltä koukataan eteen mutta jäädäänkin linja-autopysäkille, monesti ainakin itsellä tullut mieleen, että tuleeko se sieltä eteen vai ei???- näkyvyyden
Talvisillasta tultaessa sisääntulotielle ja käännyttäessä oikealle bussipysäkin levennys ulottuu risteykseen asti.Tätä käytetään "kiihdytyskaistana" liikennettä häiritsemättä juuri tuon kaidehaitan vuoksi sekä joustavan liikenteen aikaansaamiseksi.
- --jepjep--
Te Hyvinkääläiset sitte osaatte tehdä asiaa jopa auton kytkimestä!!Ei voi muuta kun nauraa tällekin jutulle :D
- älykkäämpää
tehdä juttua kytkimestä kirjoittajista???
- ainakin kuusi virhettä
noinkin lyhyessä lauseessa.
- Volvonainen
24v olen hyvinkäällä asunut eikä mulla ole koskaan valoissa ongelmaa ollut. Jos sulla noin pienestä nousee savu niin osta polkumopo. Enemmän minua inhottaa ne ratin takana vouhottajat jos on kiire miks lähteä niin viime tingassa. Ja mikään laki ei pakota sinua ajamaan vihreistä valoista jos et halua voit vaikka odottaa seuraaviin vihreisiin. Suurempi huoli minulla on niistä miehistä jotka joka risteyksessä heijaa autojaan vaikkei se peli oliskaan hansikkaassa. Jos jonakin päivänä tulisit minun perääni torveasi soittamaan tulet sen huomaamaan katsos mä sammutan auton tulen luoksesi kaikessa rauhassa ja kysyn mikä hätänä? torvihan on tarkoitettu vain ja ainoastaan vaaratilanteen torjumiseen! Ehkä sen autokoulun pitäisi olla viisivuotinen huh ja heijaa.
- nukkuvien herättämiseen
saa käyttää torvea.Ainakin vuosikymmeniä sitten autokouluissa näin opetettiin.Revontulia ihailevat herätetään tällöin jatkamaan ajoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780