Kävin syksyllä kyseisessä liikkeessä ja sain erittäin huonoa palvelua. Olin ostamassa autoa tositarkoituksella ja minulla oli rahoitukskin valmiina. Löysin liikkeestä mieleiseni auton ja tutkin sen liikkeessä mahdollisimman tarkkaan myyjän kytätessä vieressä tuppisuuna. Kyn kysyin myyjältä jotain vastauksena oli tyyliiin: "no siinähän se on silmien alla", "kyllä se pitäisi autosta nähdä", "sinä taidat olla vaan renkaita potkimassa täällä" jne. No ajattelin että myyjällä on paha päivä ja ajattelin että kyllähän auton kunto nyt katsomalla selviää. Tutkittuani auton ja havaittuani sen mieleisekseni pyysin mahdollisuutta koeajoon myyjän mukana ollessa. Myyjä totesi siihen että: "ei nämä autot ole koeajoa varten täällä vaan myymistä varten ja auto on varmasti kunnossa, ei sitä tarvitse koeajaa". Silloin minullekin (kieltämättä hyvähermoiselle) kävi selväksi millaisen liikkeen kanssa olin tekemisissä. Auto jäi siis ostamatta.
Miten ko liike voi pysyä toiminnassa jos palvelu on tuota luokkaa?
Onko muilla ko liikkeestä kokemuksia? Muutama kaverini on ko liikkeessä käynyt ja todennut että eipä tarvitse mennä sinne enää koskaan?
Minä kirjoitan tämän sillä että jos jostain syystä haluaisitte mennä kyseiseen Rinta-Juopon liikkeeseen niin tietäisitte ainakin etukäteen millaista kohtelua on tiedossa.
Rinta-Juopon liikkeen palvelu on ihan hanurista (anteeksi kaikille hanurin omistajille)!
Minä kierrän kyseisen liikkeen kaukaa!!
Rinta-Juopon autoliike Oulussa
16
3289
Vastaukset
- ekonomi
se tässä ihmetyttääkin kun automyyjät ovat useien provikka palkalla niin luulisi kaupan teko kiinnostavan varsinkin tänäpäivänä, mutta usein siellä on pomona vielä v....maisempi tyyppi kuin ne myyjän reppanat jotka ei kohta uskalla mennä kusellekaan ettei kysytä lupaa, niin ehkä se negatiivisuus lähtee jo talon ilmapiiristä
- Vanha rintajuoppo
Siinää ja miinää, siinää ja miinää. Rintajuoppoja äidin oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki, Sii-iis pieneenä, sii-iis pieneenä.
Rinta-Joupilla käymme nytten kaikki,käymme kaikki, käymme kaikki, Rinta-Joupilla käymme nytten kaikki, käymme kaikki, kaikki. Kuuseetettavaanaa, kuuseetettavaanaa.....OUJEEEEAAAH!!
- taantuman
aikana kiinnostavan kaupanteko. Kyseisen liikkeen hinnoittelukin on yläkanttiin. Mutta kun kerran saa huonoa kohtelua liikkeessä ei sinne enää halua palata.
- hei hetki
palvelua. Kyllähän myyjä on viimeistään nyt vaihtanut alaa tai kuollut nälkään. Liikehän on kuitenkin myynyt muutaman tuhatta autoa käyntisi jälkeen niin etteivät menneet nurin vaikket autoasi heiltä ostanutkaan.
Kannattaa pitää heti suurta meteliä jos joutuu huonosti kohdelluksi. Jos ottaa heti yhteyttä autotalon johtajaan ja kertoo saamastaan palvelusta voi seuraavana päivänä käydä nöyryyttämässä myyjää. Ja kannattaa mainita ettei halua olla moukan kanssa missään tekemisissä vaan saavat järjestää toisen ammattitaitoisemman palvelemaan. Jos ei johtaja itse kerkeä. - yhtä
hei hetki kirjoitti:
palvelua. Kyllähän myyjä on viimeistään nyt vaihtanut alaa tai kuollut nälkään. Liikehän on kuitenkin myynyt muutaman tuhatta autoa käyntisi jälkeen niin etteivät menneet nurin vaikket autoasi heiltä ostanutkaan.
Kannattaa pitää heti suurta meteliä jos joutuu huonosti kohdelluksi. Jos ottaa heti yhteyttä autotalon johtajaan ja kertoo saamastaan palvelusta voi seuraavana päivänä käydä nöyryyttämässä myyjää. Ja kannattaa mainita ettei halua olla moukan kanssa missään tekemisissä vaan saavat järjestää toisen ammattitaitoisemman palvelemaan. Jos ei johtaja itse kerkeä.hidas päättäjä kuin tämän vuodatuksen kirjoittaja eli melkein puolivuotta käynnin jälkeen valittelet täällä asiaan, niin ei ihme ettei myyjää ole kiinnostanut. Kerroppa koko totuus asiasta!
- loppuun
kirjoituksesi otsikon? Ettei vaan täyttäisi herjauksen tuntomerkit??
- oik.kand
ei taida ihan riittää herjaus kanteen nostamiseksi!
- turpa uuno
eikö noita autoliikkeiden apinoita saa edes arvostella huonosta palvelusta niitähän on jo muutenkin suojeltu valtion ja tullien yms.taholta tarpeeksi. haetaan automme ulkomailta ja jätetään nää ruttu turvat pyörimään ylihintaisten paskojen kanssa tänne lama suomeen.
- loppuun
turpa uuno kirjoitti:
eikö noita autoliikkeiden apinoita saa edes arvostella huonosta palvelusta niitähän on jo muutenkin suojeltu valtion ja tullien yms.taholta tarpeeksi. haetaan automme ulkomailta ja jätetään nää ruttu turvat pyörimään ylihintaisten paskojen kanssa tänne lama suomeen.
toki voi arvostella, mutta juopoksi nimittely ei kuulu asiaan.
Ei ole varmaankaan epäselvää kenellekään mikä mahtaa olla yrityksen OIKEA NIMI. - jehuu
turpa uuno kirjoitti:
mäkin ostan kaiken minkä voin. Televisio tuli Ranskasta, samoin pleikkari ja kamera. Moottoripyörä Hollannista ja varusteita olen nyt ostanut briteistä kun punta on alhaalla. Auton hain Ruotsista kun Volvoja saa ihan ilmaiseksi.
Vielä kun sais päivittäiset ruokaostokset tehtyä Virossa, mutta kun matkaan menee liian kauan. Tosin jos nyt tulee yt neuvotteluissa kenkää jää aikaa ostosreissuille. Samalla vois tuoda vähän extrajuomia ja myydä niitä janosille. Sillä rahoittaisi ostosreissut. - rulaa
jehuu kirjoitti:
mäkin ostan kaiken minkä voin. Televisio tuli Ranskasta, samoin pleikkari ja kamera. Moottoripyörä Hollannista ja varusteita olen nyt ostanut briteistä kun punta on alhaalla. Auton hain Ruotsista kun Volvoja saa ihan ilmaiseksi.
Vielä kun sais päivittäiset ruokaostokset tehtyä Virossa, mutta kun matkaan menee liian kauan. Tosin jos nyt tulee yt neuvotteluissa kenkää jää aikaa ostosreissuille. Samalla vois tuoda vähän extrajuomia ja myydä niitä janosille. Sillä rahoittaisi ostosreissut.Elä sie niitä rahojasi Rinta-J:lle kanna, jos eivät kelpaa. Osta ennemmin Saksasta suoraan äläkä anna heidän ostaa. Olet tyytyväisempi ennen ja jälkeen, ja jää vähän remonttirahaa. Fordin tai Opelin saa kun käy noutamassa ja jättää vähän juomarahaa, niin kuin Ruotsista Saabin.
- auto123123
loppuun kirjoitti:
toki voi arvostella, mutta juopoksi nimittely ei kuulu asiaan.
Ei ole varmaankaan epäselvää kenellekään mikä mahtaa olla yrityksen OIKEA NIMI.liike voi olla juoppo?taidat olla tollo
- kommentoida
auto123123 kirjoitti:
liike voi olla juoppo?taidat olla tollo
väärälle henkilölle?
- sitten
menet rinta-juopolle,minä käyn joskus potkimassa
renkaita,mut en osta huijareilta mitään.
hinnat on korkeampia kuin vastaavat uudet autot- kannattaa..
käydä potkimassa renkaita ja tarkistamassa hintatason huippua. Sitten tekee kauppoja muualla oikealla hintatasolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529