sanat pyrähtelevät eteeni
hahmottelen niitä mielessäni
syntyy ensimmäinen runo
rakkaudesta
ei koristeita
ei hellittelysanoja
siinä on suuri rakkaus
sinä
runo
4
208
Vastaukset
- Miekko
Vai noin sanat pyrähtelevät taas! Mutta onko tämä vasta ensimmäinen runo, olethan sinä jo jonkin aikaa kirjoittanut ;)
Ei tosiaan ollut mitään turhaa, vain oleellinen kiteytettynä. Hieno!runossa on kaikki mahdollista
runo voi olla aina ensimmäinen, jos itse niin haluaa. ja itseasiassa olen minä muutamia
kirjoitellut ;)
Sinähän olet niin pirtsakkaalla tuulella,
lyhyesti virsi kaunis...- Miekko
kuusitahtea kirjoitti:
runossa on kaikki mahdollista
runo voi olla aina ensimmäinen, jos itse niin haluaa. ja itseasiassa olen minä muutamia
kirjoitellut ;)
Sinähän olet niin pirtsakkaalla tuulella,
lyhyesti virsi kaunis...tänään on kyllä kummallinen mielentila.. varmaan tämä luminen miljöö laittaa pään sekaisin. Tänään kaikki on mahdollista.. voin valloittaa maailman tai ostaa keltaisia kiivejä..
Hmm.. hyvä asenne.. suhtautua jokaiseen runoon kuin se olisi ensimmäinen.. Ei hullumpi idea... Miekko kirjoitti:
tänään on kyllä kummallinen mielentila.. varmaan tämä luminen miljöö laittaa pään sekaisin. Tänään kaikki on mahdollista.. voin valloittaa maailman tai ostaa keltaisia kiivejä..
Hmm.. hyvä asenne.. suhtautua jokaiseen runoon kuin se olisi ensimmäinen.. Ei hullumpi idea...lumipyry sekoittaa ilman ja sen myötä mielen...
valloittaa maan runon maailmassa.. ja todellisuudessa ostaa kiivejä.
alku kaiken kauniin..Kirkan sanoin.
ja jne. siitä se lähtee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607594- 1314297
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313635- 212958
- 272533
- 232522
- 472100
- 252090
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732051- 321998