olen kannattanut aina SDP .tä puolueenani
mutta kyllä jo riittää!
Eräs Johtohahmomme kannattaa kaikessa mielipiteissään
Uskovaisia vastaan? Jumalanpalvelus/
Israelvastainen ja selkeästi.
SDP ssäkin paljon Uskovaisia!
Minun puolueeksi vaihtuu sellainen
jossa johtavat eivät käyttäydy sanoissaankaaa
jyrkästi niin.
Eräs Sdp.n johtohahmo
4
158
Vastaukset
- ...
no liity kristillisiin.
- kun uskovat ateismiin
Uskon höpöt on jokasen hemmon oma juttu ja fiksuna siitä kandeis pitää turpa kii. SDP on puolua, missä noudatetaan ns. puoluekuria, siis yhteistäpäätöstä tukee kaikki jotka haluavat jatkaa duuniaan. Ediskunnassa äänestykset on lähes aina avoimia, jolloin sieltä haelkkarin taulusta näkee kuka äänesti ja mitä. Jos tuo helkutin taabeli pistettäs pimeeks ja vain tulos näkyy, niin silloin joku uskonto voi vaikuttaa edustajan oman kannan mukaan, nyt ei voi. Demokratiaksi tuota systeemiä kutsutaan!!!!
- ertyu
Miten tämä liittyy Helsinkiin?
Politiikka aiheella on ihan oma palstansa.
(kuten lähes kaikella muullakin)- aloitua
Totta, Jopa polittisesti ei viisasta kannatuksiin.
Katsotaan Ameriikkaa
sieltä monet muutkin ihanteet.
Kun siellä ymmäretään politiikkaankin voimaa
niin suomessa yksi isompi puolue ei sitä tarvitsisi.
Ajattelen pohjimmiltaan toisin aloitteen, mutta
toin esiin toisenlaistakin viisauden katsomista
ei vain omaan, kuin puolueen (entisen minulle) Etuun.
Hiljaista on keskustelumme..lukioita varmaan niinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760