Mulla on ollut oikea kylki kipeä jo viikkoja, ja mukana on myös alaselän ja alavatsan kipua.
Viime yön valvotti kova kipu oikealla puolella alaselässä.
Lääkäri ei ota todesta. Verikokeet sain, niissä maksa-arvot normaalit eikä muutakaan isompaa häikkää.
Eivätkös munuaiset ole alaselässä? Mulla on myös pissaaminen ollut hankalaa kuukausia, kaikki ei tule. Pissanäyte oli kuitenkin puhdas, eikä veressäkään olleet tulehdusarvot koholla.
Kohdunsuulla on polyyppi, olen menossa gynekologille.
Tässä pelkää jo kaikenlaista kun on niin kipeä.
Kova kipu alaselässä oikealla jne.
4
2041
Vastaukset
- olla selkärangasta
johtuva kipu? Röntgenkuva tms. kannattaisi ottaa. Selän kivut voivat säteillä laajalle alueelle kun hermot puristuksessa. Selkäsivut löytyvät netistä, sain niiden kautta apua.
- o0o
Hei! Olen itse kärsinyt kauan selkäkivuista kunnes tänä syksynä meni niin pahaksi että muutaman kerran jouduin ambulanssilla sairaalaan.. Noh, asiaan! Röntgenkuvista ei selviä läheskään kaikkea- magneettiin vaan. Itsekin kävin yksityisesti kun karvalakkipuolen pompotus alkoi *ituttamaan. Vika löytyi ja nyt on oikeaa hoitoa!
- oireilee myös noin
vaikuttas klamydian oireilta.
- Nimetön
Hei! Minulla on myös samanlaisia oireita ollut pitkään....Tämä on ihan hirveää, kun tutkimukset ovat vasta tulossa ja kauhean määrän on jo joutunut syömään särkylääkkeitä, jopa huumereseptillä saatavia. Olen siis menossa enmg-tutkimukseen ja magneettikuvaukseen. Olisi kiva kuulla, jos vaivasi saadaan selville että mitä se oli...!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697