mikä tuossa Facebookissa porukkaa oikein viehättää? Itse en ole sen ihanuutta ja "sitä pointtia" tajunnut? Haetaan toisista kavereita, kerrotaan turhankin intiimejä asioita itsestään. Typerintä mitä sieltä olen lukenut, on että ilmoitetaan lähtevänsä matkoille pariksi viikoksi, että tervetuloa varkaat, tie on avoin. Vaikuttaa siltä, että älykkyysosamäärät on netinkäyttäjien keskuudessa kokeneet todellisen romahduksen, koska viitsivät rekkautua älyttömyyteen, nimeltä naamakirja? Eli, mikä on sen tarkoitus ?????
Selittäkää nyt ihmeessä,
"Quis menee"
4
167
Vastaukset
- Musta Ritari
että kaikki idiootit kirjautuu sinne ja sitten työnantajat tietää ketkä on idiootteja joita ei kannata palkata.
- "Quis menee"
mennään ;-D
- MuisQuuuuuu
ko mestaa...No..ehkäpä juuri siksi, etten ole tahtonut tutustua siihen;o)...
- "Quis menee"
tuollainen saitti on lähinnä hölmöläisen hommaa. Sitten tietenkin "isoveli" kerää sieltä tietoa käyttäjistä. Sitähän ei kyllä tunnusteta, mutta veikkaisin tuon perustajan takana olevan jenkkipohjainen tiedustelu organisaatio? Mikä onkaan helpompi tapa kerätä tietoa, kun käyttäjät antavat ne vapaaehtoisesti ,-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780