Miksi jotkin aatteelliset tahot vastustavat eri ihmisrotujen ja jopa kulttuurien olemassaoloa. On hienoa, että maailmassa on eri rotuja, kansoja, poliittisia järjestelmiä ja uskontoja. Se on aina ollut ihmiskunnan eteenpäin vievää polttoainetta. Olisi surkeeta, jos kaikki ihmiset maapallolla näyttäisivät joltain obamajustiinoilta!
http://www.suomalaiset.org/cgi-bin/kieligenetiikka/sivu.pl?nayta=viikinkiaika&linkit=muinaishistorialinkit
Rodut luonnolinen asia
9
237
Vastaukset
- SS-Nordland
rotuoppia jotta kaikki rodut lopulta sekoittuisivat keskenäsnsä ja näin ollen jäisi jäljelle vain kasa sekasikiö mutantteja siis täydellisiä orjia juutalaisille.
Juutalaiset uskovat mm. että kaikki kansat ovat luotu palvelemaan juutalaisia ja vain se joka vuodattaa kristityn veren tulee saamaan jumalan hyväksynnän.
Juutalaisten mielestä myös kaikki kansanmielisyys ei-juutalaisilta on kielletty.- BB-Nikoland
Hienosti orjuuttanut kaikki kristityt ja Suomalaisetkin!
- SS-Nordland
BB-Nikoland kirjoitti:
Hienosti orjuuttanut kaikki kristityt ja Suomalaisetkin!
vielä jotain pystytään tekemään.
Suomi nousee ja siitä olen varma.
Toivottavasti saamme saatettua loppuun sen minkä eräs itävaltalainen herrasmies aloitti ;) - Äsh Äash Nördland
SS-Nordland kirjoitti:
vielä jotain pystytään tekemään.
Suomi nousee ja siitä olen varma.
Toivottavasti saamme saatettua loppuun sen minkä eräs itävaltalainen herrasmies aloitti ;)..Ei-Saksalaisten tappaminen ja orjuuttaminen?
onko sinulla joku halu oikeasti ryhtyä orjaksi tai kuolla?
lueppas vähän historiaa miten saksa piti Suomalaisia alempirotusina!
sinun asioista tietämättömyys on häpeä tälle palstalle! - SS-Nordland
Äsh Äash Nördland kirjoitti:
..Ei-Saksalaisten tappaminen ja orjuuttaminen?
onko sinulla joku halu oikeasti ryhtyä orjaksi tai kuolla?
lueppas vähän historiaa miten saksa piti Suomalaisia alempirotusina!
sinun asioista tietämättömyys on häpeä tälle palstalle!mm. Heinrich Himmler piti suomalaisia arjalaisina ja sanoi muuttavansa sodan jälkeen suomeen.
Himmler luki myös Kalevalan ja hän kuunteli mielellään karjalaista musiikkia ja epäili suomalaisten ja saksalaisten polveutuvan samoista esi-isistä.
Adolf Hitler luonnehti suomea eräässä puheessaan jotakuinkin näin:
Pohjoisessa taistelee Suomi-todellinen sankarien kansakunta.Eli olimme Hitlerin mielstä pohjoisten sankarien kansakunta.Hitlerin arvostuksesta suomea kohtaan kertoo myös hänen vieralilunsa Mannerheimin syntymäpäivillä.
Ja Viimeiseksi Hinerich Himmlerin sanat suomalaisista SS-miehistä
"Sielä missä suomalainen SS-mies seisoi vihollinen aina lyötiin".
Eli noin "alhaisina" Hitler piti suomalaisia. - Äsh Äsh Nördland
SS-Nordland kirjoitti:
mm. Heinrich Himmler piti suomalaisia arjalaisina ja sanoi muuttavansa sodan jälkeen suomeen.
Himmler luki myös Kalevalan ja hän kuunteli mielellään karjalaista musiikkia ja epäili suomalaisten ja saksalaisten polveutuvan samoista esi-isistä.
Adolf Hitler luonnehti suomea eräässä puheessaan jotakuinkin näin:
Pohjoisessa taistelee Suomi-todellinen sankarien kansakunta.Eli olimme Hitlerin mielstä pohjoisten sankarien kansakunta.Hitlerin arvostuksesta suomea kohtaan kertoo myös hänen vieralilunsa Mannerheimin syntymäpäivillä.
Ja Viimeiseksi Hinerich Himmlerin sanat suomalaisista SS-miehistä
"Sielä missä suomalainen SS-mies seisoi vihollinen aina lyötiin".
Eli noin "alhaisina" Hitler piti suomalaisia.Ihan Sama mitä Himler sanoi! Saksa piti ennen sotaa Suomalaisia alempirotusina! sodan alussa jopa antoivat sopimuksella Suomen venäjän vallattavaksi!(molotov ribbentropp sopimus)
sodanaluksi oli varmaan kiva saada sotaliittolaisia mutta sodanjälkeisen saksalaisen maailmanherruuteen orjia!
sodanaikana kun saksa rupesi häviämään niin alempirotuiset olivatkin yhtäkkiä samanarvoisia! piti siittää lisää lapsia ja saada lisää sakkia rintamalle!
mitä ihmeen sunnuntaihistoriaakin sinä olet lukenut? propagandaa!
sinä olet pahin naiivi historiantuntija jonka minä olen ikinä tavannut!!!!!!!
tässä sulle rotukartta, opi siitä!
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Passing_of_the_Great_Race_-_Map_4.jpg
ei kovin maritteleva suomen kohdalla! - SS-Nordland
Äsh Äsh Nördland kirjoitti:
Ihan Sama mitä Himler sanoi! Saksa piti ennen sotaa Suomalaisia alempirotusina! sodan alussa jopa antoivat sopimuksella Suomen venäjän vallattavaksi!(molotov ribbentropp sopimus)
sodanaluksi oli varmaan kiva saada sotaliittolaisia mutta sodanjälkeisen saksalaisen maailmanherruuteen orjia!
sodanaikana kun saksa rupesi häviämään niin alempirotuiset olivatkin yhtäkkiä samanarvoisia! piti siittää lisää lapsia ja saada lisää sakkia rintamalle!
mitä ihmeen sunnuntaihistoriaakin sinä olet lukenut? propagandaa!
sinä olet pahin naiivi historiantuntija jonka minä olen ikinä tavannut!!!!!!!
tässä sulle rotukartta, opi siitä!
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Passing_of_the_Great_Race_-_Map_4.jpg
ei kovin maritteleva suomen kohdalla!kansallissosialistisen Saksan johtohenkilöistä ei ollut käynyt suomessa.Alhalinen luokittelu sodan alussa johtui siitä.
Ja mitenniin on sama mitä Himmler sanoi??
Himmler kuulu saksan vaikutusvaltaisimpiin henkilöihin, eikä hänen mielipiteensä ollut mikään vähäpätöinen asia.
Ja pitihän Hitlerkin suomalaisista ja suomesta hyvin paljon ja osoitti sen lukuisiin kertoihin kehumalla suomea puheissaan ja pitipä Hitler suomenvierailullaan myös puheen pelkästään suomalaisille jossa hän kehui suomalaisia pohjoisiksi sankareiksi ja pahoitteli suuresti ettei Saksa ehtinyt suomen apuun talvisodassa.
Osaatko kenties tulkita tuota linkittämääsi karttaa?
Siinä merkitään puolet suomesta punaisella ja punaisella tuossa merkitään pohjoista eli arjalaista rotua.
Voisin kyllä linkittää sinulle oikean sodanaikaisen rotukartan missä suurin osa suomesta luokitellaan arjalaiseksi alueeksi, mutta en usko että se sinun mielipiteeseesi vaikuttaa.
Ja minä olen nimenomaan lukenut sitä oikeaa historiaa enkä mitään liittoutuneiden propagandapaskaa. - Ari Arjalainen
SS-Nordland kirjoitti:
kansallissosialistisen Saksan johtohenkilöistä ei ollut käynyt suomessa.Alhalinen luokittelu sodan alussa johtui siitä.
Himmler kuulu saksan vaikutusvaltaisimpiin henkilöihin, eikä hänen mielipiteensä ollut mikään vähäpätöinen asia.
Ja pitihän Hitlerkin suomalaisista ja suomesta hyvin paljon ja osoitti sen lukuisiin kertoihin kehumalla suomea puheissaan ja pitipä Hitler suomenvierailullaan myös puheen pelkästään suomalaisille jossa hän kehui suomalaisia pohjoisiksi sankareiksi ja pahoitteli suuresti ettei Saksa ehtinyt suomen apuun talvisodassa.
Siinä merkitään puolet suomesta punaisella ja punaisella tuossa merkitään pohjoista eli arjalaista rotua.
Voisin kyllä linkittää sinulle oikean sodanaikaisen rotukartan missä suurin osa suomesta luokitellaan arjalaiseksi alueeksi, mutta en usko että se sinun mielipiteeseesi vaikuttaa.
Ja minä olen nimenomaan lukenut sitä oikeaa historiaa enkä mitään liittoutuneiden propagandapaskaa.Sinä olet joku teininahkapää joka ei ole kouluja käyny ja natsikallofaijasi täyttää nuppisi paskalla kun ei ole rahaa ryypätä!
- Äsh Äsh Nördland
SS-Nordland kirjoitti:
kansallissosialistisen Saksan johtohenkilöistä ei ollut käynyt suomessa.Alhalinen luokittelu sodan alussa johtui siitä.
Ja minä olen nimenomaan lukenut sitä oikeaa historiaa enkä mitään liittoutuneiden propagandapaskaa.Natsejen propagandako?
mikä?
Jos palvot niin paljon tätä omaa historiaasi niin muuta sitten vaikka saksaan!
mutta älä rupea suomessa höpöttämään mistään Arjalaisista sillä kuullostat vaan hölmöltä!
Suomalaiset eivät ikinä olleet eikä tule ikinä olemaan Arjalaisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760