Haluaisin tietää, onko muita rintojen kohotus suurennusleikkauksen lopputulokseen tyytymättömiä? Toisin sanoen: rinnat roikkuu edelleen melkeinpä yhtä paljon, kuin ennen leikkausta.Onko kukaan tästä syystä vaatinut uusintaleikkausta, saati sellaista saanut?
Itselleni tehtiin ns. lollipop-nosto, mutta lopputulos näyttää kuin pelkkiä nännejä olisi nostettu vain hieman ylöspäin ja implantit täyttää roikkuvia rinta"pusseja", aivan kuin ihoa ei olisi poistettu tarpeeksi.
Tuntuu myös, että implanttini eivät ole rinnan keskellä (jonne kuvittelisin niiden kuuluvan?), vaan rintojen sisäreunoissa, eli kainaloiden puolella täytettä ei tunne ollenkaan.
Onkohan leikkaukseni epäonnistunut, vai olikohan minulla liian suuret haaveet saada vihdoinkin kauniit rinnat...
Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia kyseiseen leikkaukseen liittyen, ja etenkin jos on pettynyt leikkaustulokseensa...
Tyytymätön
13
1500
Vastaukset
- ???
Missä kävit leikkauksessa?
- Tyytymätön
Kävin leikkauksessa Tallinnan puolella.
Olisi kiva tietää onko kukaan saanut ilmaista korjausleikkausta ja mistä syystä?
En kadu implanttien ottoa, ainoastaan harmittaa tuo roikkuvuus ja se, että maksoin sellaisesta mitä en saanut...
- :((
Kävin vuosi sitten laitatuttamassa rintaimplantit. Seurasi verenvuoto rinnat kovettu. Kävin korjausleikkauksessa, olivat jonkin aikaa ihan hyvät, mutta nyt taas kovettuneet.
Kerään nyt sitten rahaa, jotta voin mennä poistatuttamaan silikonit poi. Tosiasia on se, että komplikaatioita tapahtuu paljon enemmän kuin lääkärit kertoo/julkisuudessa puhutaan. Erään asian tuntijan arvio oli, että 30 prosenttia rintaleikkauksissa olleista ilmenee komplikaatiota jälkeen päin. Ja lääkärit aina vain sanoo, että komplikaation riski on, mutta aika harvinaista.
Määritelmä harvinaisuus jää vaan selvennettämättä.- ???
Missä sinä kävit?
Kaikki viime kädessä kiinni kirurgin taidoista.
Valitkaa hyvät ihmiset ammattitaitoinen kirurgi, niin säästytte monelta ongelmalta. - kerro SINÄ !
??? kirjoitti:
Missä sinä kävit?
Valitkaa hyvät ihmiset ammattitaitoinen kirurgi, niin säästytte monelta ongelmalta.Kuka on se ammattitaitoinen ? Ei asia ole noin yksiselitteinen , eli valinnasta kiinni.
Minäkin olen useita kertoja valinnut suomalaisen, kehutun, ammattitaitoisen kirurgin ja aina vaan mokia tapahtuu. Turha sanoa, että se tai se on hyvä, eivät näyttänet olevan.
terveisin kovia kokenut, Suomessa usein leikattu - Tyytymätön
kerro SINÄ ! kirjoitti:
Kuka on se ammattitaitoinen ? Ei asia ole noin yksiselitteinen , eli valinnasta kiinni.
Minäkin olen useita kertoja valinnut suomalaisen, kehutun, ammattitaitoisen kirurgin ja aina vaan mokia tapahtuu. Turha sanoa, että se tai se on hyvä, eivät näyttänet olevan.
terveisin kovia kokenut, Suomessa usein leikattuEiköhän jokainen mihin tahansa kauneusleikkaukseen mennyt ole asiaa puntaroinut tarpeeksi ja tutkinut vaihtoehtoja. Kirurgien tuloksiakin kun on nähtävillä.
Itse en epäillyt kirurgini ammattitaitoa, ja uskon muidenkin lopputuloksiinsa "tyytymättömien" luottaneen aivan samalla tavalla.
Uskon, että kyllä kokeneille ja ammattitaitoisillekin kirurgeille sattuu virheitä, ja mielestäni ammattitaitoisen kirurgin tulisi myös ottaa vastuu leikkausjäljestä, eli tarjota uusintaleikkaus jos lopputulos ei ole sovittu.
Kiinnostaisi van tietää kuinka paljon tällaista tapahtuu, siis että potilas ei ole tyytyväinen ja kirurgi on uusinut leikkauksen veloituksetta (sekä Suomessa että Virossa)? Vai vaikeneeko suurin osa pettyneistä potilaista jos tuntee häpeää siitä, että maksoi maltaita ei-tyydyttävästä lopputuloksesta? - Norströmillä
??? kirjoitti:
Missä sinä kävit?
Valitkaa hyvät ihmiset ammattitaitoinen kirurgi, niin säästytte monelta ongelmalta.:((
- -Kukka-
Minä itse kävin Botuliinin kautta Tallinnassa, Troost Kullanmaa leikkasi. Kohotus lihaksen kiinnityksellä ja proteesi(lollypop arvella). Itse olen tyytyväinen leikkauksen tulokseen vaikka ei siitä olekkaan vielä montaa päivää. Ilmeisesti sinun huonojen tapahtumien kulku on alkanut jo konsultaatiossa?
Minulla sanoivat suoraan kosultaatiossa että ei tule hyvää ilman lihaksen kiinnitystä, vaikka onkin kivuliaampi.
Itse ehdottivat proteesiksi tippa-muotoista mutta uskalsin pyytää sen pyöreän koska suvussa ilmeisesti liikkuu riippurintaisuus.(maalaisjärki sallittu)
Muistaakseni The Look-klinikalla takaavat tyytyväisyytesi eli siis kirurgin virheestä johtuen joudut uusintaleikkaukseen, menee heidän piikkiin. Kerro ihmeessä mitä kautta menit Tallinnaan ja kuka sinut leikkasi?- tietotoimisto immeinen
oletteko varma,että teidät leikkaa Kullamaa vaikka hän leikkauskartat piirtääkin ja tarkistaa lopputuloksen sillä kaikenlaisia tarinoita on kuultu
- -Kukka-
tietotoimisto immeinen kirjoitti:
oletteko varma,että teidät leikkaa Kullamaa vaikka hän leikkauskartat piirtääkin ja tarkistaa lopputuloksen sillä kaikenlaisia tarinoita on kuultu
En lähde tuota spekuloimaan että oliko Troost ja Kullanmaa molemmat leikkauksessani mukana vai ei, ihan samalla lailla pystyn epäilemään kaikkea mitä vaan siellä tapahtuu. (antavat oikeasti minulle reumalääkkeitä tipasta yms) Luulisi jo asian selvinneen ja toiminnan loppuuneen. Ko.herrat on kuitenkin tehnyt tissejä jo ainakin 10vuotta.
Trust on me. - Tyytymätön
-Kukka- kirjoitti:
En lähde tuota spekuloimaan että oliko Troost ja Kullanmaa molemmat leikkauksessani mukana vai ei, ihan samalla lailla pystyn epäilemään kaikkea mitä vaan siellä tapahtuu. (antavat oikeasti minulle reumalääkkeitä tipasta yms) Luulisi jo asian selvinneen ja toiminnan loppuuneen. Ko.herrat on kuitenkin tehnyt tissejä jo ainakin 10vuotta.
Trust on me.Leikkaukseni suoritti siis Kullamaa ja Laatukirurgian kautta.
Alkoi mietityttämään tuo nosto lihasten kiinnityksellä, sillä minulle ei tuollaisesta mainittukaan konsultaatiossa... En siis tiedä onko kohotukseni tehty kyseisellä menetelmällä, ilmeisesti ei.
Olin myös tyytyväinen tulokseeni noin kuukauden päivät leikkauksen jälkeen, mutta kun turvotukset laskivat, niin paljastui karu totuus, eli riippuvat entiseen malliinsa.
Harmittaa niin vietävästi... - -Kukka-
Tyytymätön kirjoitti:
Leikkaukseni suoritti siis Kullamaa ja Laatukirurgian kautta.
Alkoi mietityttämään tuo nosto lihasten kiinnityksellä, sillä minulle ei tuollaisesta mainittukaan konsultaatiossa... En siis tiedä onko kohotukseni tehty kyseisellä menetelmällä, ilmeisesti ei.
Olin myös tyytyväinen tulokseeni noin kuukauden päivät leikkauksen jälkeen, mutta kun turvotukset laskivat, niin paljastui karu totuus, eli riippuvat entiseen malliinsa.
Harmittaa niin vietävästi...Harmillinen tilanne sinulla..:( Minulla suoritettiin tuo lihaksen kiinnitys koska muuten ei tulos olisi ollut hyvä, tosin kivuliaampi toimenpide mutta ainaki toimii. (luultavasti)
Odotellaan nyt tuloksia omallakin kohdalla vielä ainakin 1-2kk niin toivotaan että pysyy ylhäällä...:D Käyppäs keskustelemassa Botuliiniklinikalla asiasta, ellet aio sitten turvautua suomalaisiin. - lollo-85
-Kukka- kirjoitti:
Harmillinen tilanne sinulla..:( Minulla suoritettiin tuo lihaksen kiinnitys koska muuten ei tulos olisi ollut hyvä, tosin kivuliaampi toimenpide mutta ainaki toimii. (luultavasti)
Odotellaan nyt tuloksia omallakin kohdalla vielä ainakin 1-2kk niin toivotaan että pysyy ylhäällä...:D Käyppäs keskustelemassa Botuliiniklinikalla asiasta, ellet aio sitten turvautua suomalaisiin.Kävin n. 1kk sitten laittamassa rinnat, 275cc(pyöreä)laitettiin ja A-kupista tuli ilmeisesti C.
Tosin paljon aikaa ei ole mennyt leikkauksesta, mutta nous hirveä pelko että ne jäisi tämännäköiseksi.. Kertokaa kokeneet saattaako ne olla kuukauden "turvoksissa" ja onko normaalia ku tuntuu siltä että silikonit lilluu/liukuu varsinkin silloin kuin nousen sängystä ylös. Minäkin otin Laatukirurgian kautta ja siellähän ne mainostaa että kullanmaa suorittaa suurennusleikkaukset, mutta kun haavaalueet on täysin eri näköiset, toinen selvästi alempana ikään kuin kaksi eri kirurgia olisi leikkauttanut ne. Kuitenkin, en ole tyytyväinen ainakaan vielä..Kävin jo kokeilee uusia liivejä ku noita tukiliivejäkään ei koht tartte pitää..kokeilin 75C...eihän ne istunu ollenkaan..puolet pursu ulos. kauheeta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314