tähän muotoon nyky kielelle heitin puheensa voisi tulkata
"Herra ja jeesus rakastaa sua, mut VITTU JOS SUL ON JOKU TOINEN JUMALA TAI SÄÄ JÄTÄT SEN NIIN VITTU SATTUU NIIN VITUSTU PERKELE!!!!"
ps. saa poistaa jos rikkoo palstan sääntöjä liikaa
uskovaisten sanoma tiivistettynä
5
228
Vastaukset
- ukdoesntwork
lempeä jumalanrakkaus.
- quo
Vaikuttaa siltä että ihmisen luoma jumala on yllättävän samankaltainen kun ihminen itse.
Näyttää siltä että sanaa 'rakkaus' käytetään melko huolettomasti viitaten millon mihin tunteeseen. Rakkaus lienee kuitenkin asia josta puhumme vasta silloin kun se puuttu emmekä huomaa sen läsnäoloa koska sitä silloin pidetään itsestään selvyytenä.- jumala johon
kaikkien uskontojen sanat viittaavat sanojen itsensä ollessa vain sanoja, ei se jumala.
Kuitenkin ihmiset typeryydessään kiistelevät juuri näistä sanoista keskenään, ymmärtämättä itse asiaa, näkemättä itse asiaa. Ja kun he eivät näe, he luovat mielikuvan siitä mitä palvovat ja joutuvat todella USKOMAAN siihen, silti koskaan kohtaamatta itse asiaa, joka on sanojen tuollapuolen oleva kokonaisuus.
Sanat pirstovat todellisuuden mielissämme pieniksi paloiksi ja käsitteiksi, mielikuviksi, emmekä enää näe kokonaisuutta, näemme vain pirstaleet jotka mielemme meille kertoo joka on meidän todellisuutemme, koska mielemme kautta tätä kaikkea katsomme.
Kovinkaan moni ei ole kyennyt saamaan ajatuksiaan todellisuuden edestä pois, ja näin ollen kyennyt käsittämään, mistä tässä oikein on kyse. ... voisi oikeastaan puhua pakkomielteisenä kiintymyksenä, jos verrataan parisuhteeseen
mut tosiaan moni jeesuksesta saarnaaja antaa kyl jos tuon vaikutelman..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun284463- 663147
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813091Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3052534- 412212
- 542161
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211361Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo111318- 451255
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui261177