tähän muotoon nyky kielelle heitin puheensa voisi tulkata
"Herra ja jeesus rakastaa sua, mut VITTU JOS SUL ON JOKU TOINEN JUMALA TAI SÄÄ JÄTÄT SEN NIIN VITTU SATTUU NIIN VITUSTU PERKELE!!!!"
ps. saa poistaa jos rikkoo palstan sääntöjä liikaa
uskovaisten sanoma tiivistettynä
5
257
Vastaukset
- ukdoesntwork
lempeä jumalanrakkaus.
- quo
Vaikuttaa siltä että ihmisen luoma jumala on yllättävän samankaltainen kun ihminen itse.
Näyttää siltä että sanaa 'rakkaus' käytetään melko huolettomasti viitaten millon mihin tunteeseen. Rakkaus lienee kuitenkin asia josta puhumme vasta silloin kun se puuttu emmekä huomaa sen läsnäoloa koska sitä silloin pidetään itsestään selvyytenä.- jumala johon
kaikkien uskontojen sanat viittaavat sanojen itsensä ollessa vain sanoja, ei se jumala.
Kuitenkin ihmiset typeryydessään kiistelevät juuri näistä sanoista keskenään, ymmärtämättä itse asiaa, näkemättä itse asiaa. Ja kun he eivät näe, he luovat mielikuvan siitä mitä palvovat ja joutuvat todella USKOMAAN siihen, silti koskaan kohtaamatta itse asiaa, joka on sanojen tuollapuolen oleva kokonaisuus.
Sanat pirstovat todellisuuden mielissämme pieniksi paloiksi ja käsitteiksi, mielikuviksi, emmekä enää näe kokonaisuutta, näemme vain pirstaleet jotka mielemme meille kertoo joka on meidän todellisuutemme, koska mielemme kautta tätä kaikkea katsomme.
Kovinkaan moni ei ole kyennyt saamaan ajatuksiaan todellisuuden edestä pois, ja näin ollen kyennyt käsittämään, mistä tässä oikein on kyse. ... voisi oikeastaan puhua pakkomielteisenä kiintymyksenä, jos verrataan parisuhteeseen
mut tosiaan moni jeesuksesta saarnaaja antaa kyl jos tuon vaikutelman..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961240Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371225Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2821070- 104976
- 71972
- 18926
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13898- 49876
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162788