Huonekaluketju Koti-idean ympärillä kiehuu, uutisoi Kauppalehti.
Maanantaina omistajaa vaihtaneen Koti-idean huhutaan joutuneen vakaviin talousvaikeuksiin.
Tänään ongelmille saatiin vahvistusta, kun Mustasaaren käräjäoikeus määräsi Koti-idean omaisuutta hukkaamiskieltoon. Kauppalehden mukaan taustalla on 20 000 euron vuokravelat.
Keskiviikkona Kauppalehti kertoi, että Koti-Idea on lakkauttamassa ainakin seitsemää liikettä. Lakkautukset on tehty salassa kiinteistönomistajilta, eikä henkilökunnallekaan ole kerrotti lakkautusten syitä.
Koti-Idean entinen yhteistyöyhtiö Vepsäläinen tiedotti tiistaina, että ketju oli myyty kansainvälisille pääomasijoittajille ja entiselle ketjunjohtajalle Niko Romanaiselle.
36 myymälää ja verkkokaupan käsittävä Koti-Idea ei ole kommentoinut asiaa millään tavalla.
http://www.iltalehti.fi/talous/200902069037175_ta.shtml
Mitähän koti-ideassa tapahtuu
11
1641
Vastaukset
- Tervemenoa!
KotiMatossa on parempia mattoja ja parempi palvelu. Sinne siis ostoksille.
- hyvää ja edullista
muodikkaita ja kestäviä huonekaluja olen löytänyt nimenomaan Koti-ideasta. Kiertelin rengastien viidessä huonekaluliikkeessä ja kotini kalustin Koti-idean nuorekkailla huonekaluilla ja matot olivat edullisia.
- Koti-Idea?
sehän on nykyään Suomen sohvatehdas.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/02/18824- ...
Taitaa olla koko Koti-Idean porukoilla mennu vellit jaa puurot pahasti sekaisin!!
On sellainen soppa keittetty, ettei tästä kärsi kun tavaraa toimittavat tehtailijat.
Kaikki jää loppujen lopuksi nuolemaan näppejään
ja johto pesee kätensaä. Kerrannais vaikutukset tulee olemaan vielä suuret uskokaa pois!
Kauppalehti kyselee minne tämä mies on kadonnut. Kaupat on tehty ja sitten haihtunut kuin tuhkatuuleen, pistää tämäkin vähän mietityttämään että minne?? - Ideanikkari_epltä
... kirjoitti:
Taitaa olla koko Koti-Idean porukoilla mennu vellit jaa puurot pahasti sekaisin!!
On sellainen soppa keittetty, ettei tästä kärsi kun tavaraa toimittavat tehtailijat.
Kaikki jää loppujen lopuksi nuolemaan näppejään
ja johto pesee kätensaä. Kerrannais vaikutukset tulee olemaan vielä suuret uskokaa pois!
Kauppalehti kyselee minne tämä mies on kadonnut. Kaupat on tehty ja sitten haihtunut kuin tuhkatuuleen, pistää tämäkin vähän mietityttämään että minne??Jos joku asianomainen tätä lukee, olen valmis ostamaan kaikki valomainokset HALVALLA mitä jää ...
Mulla on idea.... (myös)
- tarkkana
Täällä pohjanmaalla Vepsäläisen rekka teki
turhan matkan,epäluottamus taitaa olla suuri.
Huonommin menee Koti-idealla,Eestissä velkojat
käyvät kuumana.- ikolan tyyli
Kyllähän Ikola romutti heti Vepsäläiselle tullessaan vanhan talon periaatteet.
jos edes jotain hyvää oli niin pistettiin kaikki romukoppaan ja otettiin uudet niljakkeet tilalle. - tarkkanaKO!
Mistä tiedät rekkojen tyhjänä ajelun? vai oliko ajamassa noutamaan tavaraa? Oiskohan siellä joku ahne maskulainen heittämässä löylyä keskusteluun? :)
- samaa
tarkkanaKO! kirjoitti:
Mistä tiedät rekkojen tyhjänä ajelun? vai oliko ajamassa noutamaan tavaraa? Oiskohan siellä joku ahne maskulainen heittämässä löylyä keskusteluun? :)
olen kuullut tutulta kalustekauppiaalta
että tämä Vepsäläinen huonossa huudossa tavaran-
tekijöiden keskuudessa,kait se johtuu
koti-ideasta,tiedä häntä - MMMMMMMMMMMMMMMM
samaa kirjoitti:
olen kuullut tutulta kalustekauppiaalta
että tämä Vepsäläinen huonossa huudossa tavaran-
tekijöiden keskuudessa,kait se johtuu
koti-ideasta,tiedä häntäNo huonossa huudossa kait!
Jos yleensä toimii perheyrityksen tavoin eli pistää peliin kaiken tai ainakin yrittää kovin - on hyvässähuudossa!!!!!
Ikola on toisin....... - no joo
MMMMMMMMMMMMMMMM kirjoitti:
No huonossa huudossa kait!
Jos yleensä toimii perheyrityksen tavoin eli pistää peliin kaiken tai ainakin yrittää kovin - on hyvässähuudossa!!!!!
Ikola on toisin.......Mitähän tohon vastais?
Todistakoot ikola jos on rehellinen mies?
Odotellaan vastausta!
Ikola selvittäkööt aikeensa ja onko rehelliset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944