Osaako joku auttaa ja kertoa näin tutkimatta miksi Webasto ei käynnisty? Ajastinkelloon tulee valot ja liekin kuva syttyy. Puhallin käynnistyy mutta lämmitin ei. Viime keväänä kun sitä viimeksi on käytetty, laite toimi OK. Auto ja Webasto vain 2,5 vuotta vanha. Tulee vilu kun autossani ei ole edes lohkolämmitintä...
Webasto ei käynnisty
8
10558
Vastaukset
- Dohc 4x4
Vikkejä löytyy osoitteesta :
http://www.webasto-thermo.com/pdfs/63378A.pdf - Viki
Lämppärin ulkomaankielisiä materiaaleja tutkimalla löytyi ratkaisu samanlaiseen ongelmaan:
Laite päälle (liekin kuvanäppylästä) ja sen jälkeen pääsulake irti (15 A) 10 s ajaksi ja sitten takaisin. Sen jälkeen pelitti...
On se kumma että vehjeksen suomenkielisissä materiaaleissa, mukaan lukien ns. vianetsintäkaavio, ohjetta ei löytynyt! Vianetsintäkaaviossa päästiin aina vaan selkeään huolto-ohjeeseen: "vaihdetaan lämmitysyksikkö" tai "vaihdetaan ajastinyksikkö" heh, heh...- Missä vika
sijaitsee? Onko siinä Webaston päällä vai jossain muualla. Kiitos vinkeistä!
- Viki
Missä vika kirjoitti:
sijaitsee? Onko siinä Webaston päällä vai jossain muualla. Kiitos vinkeistä!
Minulla on erillinen sulakerasia Webastolle, siinä on 3 sulaketta ja se sijaitsee konehuoneen puolella ohjaamon "laipiota" vasten. Niin, auto ja 5 kW dieselwesiwepasto on vm. -97.
- Vika löytyi
Viki kirjoitti:
Minulla on erillinen sulakerasia Webastolle, siinä on 3 sulaketta ja se sijaitsee konehuoneen puolella ohjaamon "laipiota" vasten. Niin, auto ja 5 kW dieselwesiwepasto on vm. -97.
kaikille vinkeistä! Autoliike ei saanut Webastoa toimimaan kun päivän sitä rassasivat. Minä löysin sulakkeen ja buuttaus tosiaan autoi! 10 sekuntia ei riittänyt mutta kun pidin tunnin sulaketta irti niin johan alkoi toimia!
- Anonyymi
Jännite webaston päässä, liian alhainen.
- Anonyymi
Alijännite, uusi piuha laitteelle, muista laittaa sulake. Mittaa webaston päästä paljon jännite, koita putsata akun navan liitokset. Jne.
- Anonyymi
Mulla Temppuili Webasto. Oire: yritti käynnistyä, mutta muutaman sekunnin kuluttua sammui.. vika: Wedaston kiertovesipumppu ei lähtenyt pyörimään. korjaus: uusi kiertovesipumppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627