Webasto ei käynnisty

Missä vika

Osaako joku auttaa ja kertoa näin tutkimatta miksi Webasto ei käynnisty? Ajastinkelloon tulee valot ja liekin kuva syttyy. Puhallin käynnistyy mutta lämmitin ei. Viime keväänä kun sitä viimeksi on käytetty, laite toimi OK. Auto ja Webasto vain 2,5 vuotta vanha. Tulee vilu kun autossani ei ole edes lohkolämmitintä...

8

10558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dohc 4x4
    • Viki

Lämppärin ulkomaankielisiä materiaaleja tutkimalla löytyi ratkaisu samanlaiseen ongelmaan:

Laite päälle (liekin kuvanäppylästä) ja sen jälkeen pääsulake irti (15 A) 10 s ajaksi ja sitten takaisin. Sen jälkeen pelitti...

On se kumma että vehjeksen suomenkielisissä materiaaleissa, mukaan lukien ns. vianetsintäkaavio, ohjetta ei löytynyt! Vianetsintäkaaviossa päästiin aina vaan selkeään huolto-ohjeeseen: "vaihdetaan lämmitysyksikkö" tai "vaihdetaan ajastinyksikkö" heh, heh...

• Missä vika

sijaitsee? Onko siinä Webaston päällä vai jossain muualla. Kiitos vinkeistä!

• Viki
        Missä vika kirjoitti:

sijaitsee? Onko siinä Webaston päällä vai jossain muualla. Kiitos vinkeistä!

Minulla on erillinen sulakerasia Webastolle, siinä on 3 sulaketta ja se sijaitsee konehuoneen puolella ohjaamon "laipiota" vasten. Niin, auto ja 5 kW dieselwesiwepasto on vm. -97.

• Vika löytyi
        Viki kirjoitti:

Minulla on erillinen sulakerasia Webastolle, siinä on 3 sulaketta ja se sijaitsee konehuoneen puolella ohjaamon "laipiota" vasten. Niin, auto ja 5 kW dieselwesiwepasto on vm. -97.

kaikille vinkeistä! Autoliike ei saanut Webastoa toimimaan kun päivän sitä rassasivat. Minä löysin sulakkeen ja buuttaus tosiaan autoi! 10 sekuntia ei riittänyt mutta kun pidin tunnin sulaketta irti niin johan alkoi toimia!

• Anonyymi

Jännite webaston päässä, liian alhainen.

• Anonyymi

Alijännite, uusi piuha laitteelle, muista laittaa sulake. Mittaa webaston päästä paljon jännite, koita putsata akun navan liitokset. Jne.

• Anonyymi

Mulla Temppuili Webasto. Oire: yritti käynnistyä, mutta muutaman sekunnin kuluttua sammui.. vika: Wedaston kiertovesipumppu ei lähtenyt pyörimään. korjaus: uusi kiertovesipumppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5257
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2096
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1921
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      31
      1840
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1813
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1653
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19