kun muut ovat nukkumassa. Katsoin ylisentimentaalisen leffan, jossa aina upea Gena Rowlands näytteli dementoitunutta naista ja hänen miestään näytteli James Garner, joka kävi lukemassa kirjaa vaimolleen hoitokodissa.
Kirja oli kertomus heistä, mutta nainen ei muistanut koko jutusta mitään. Se oli hänelle vain kertomus, jota hän kuitenkin halusi kuulla luettavan. "Lue lisää, mitä sitten tapahtui, miten heille kävi..."
Mutta muisti palasi kuitenkin pätkittäin ja sitten taas hänen miehensä oli hänelle vain tuttava, joka kävi lukemassa hänelle kirjaa.
Surullinen ja kuitenkin niin kaunis elokuva.
Nyt saa herkistellä
4
225
Vastaukset
- V.R.
Siinä oli samanlaista kaihoa kuin yhdessä leffassa, jossa mies lähti RUOHONLEIKKURILLA jonnekin Kanadan tai USAn Svappavappaan tapaamaan veljeään, jonka kanssa oli ollut vihoissa kymmenet vuodet...
- Kössönöm
mutta voisi olla katsottava leffa sekin. Olitko muuten tosissasi?
Olen muutamia Rowlandsin leffoja nähnyt ja ne on olleet hienoja. Hänen poikansa Nick Cassavetes tämän oli ohjannut. Pariinkin kertaan olen nähnyt John Cassavetesin ohjaaman leffan Gloria-gangsteriheila, joka oli aikamoinen mafiatrilleri. - ***.*.*.*.***
Kössönöm kirjoitti:
mutta voisi olla katsottava leffa sekin. Olitko muuten tosissasi?
Olen muutamia Rowlandsin leffoja nähnyt ja ne on olleet hienoja. Hänen poikansa Nick Cassavetes tämän oli ohjannut. Pariinkin kertaan olen nähnyt John Cassavetesin ohjaaman leffan Gloria-gangsteriheila, joka oli aikamoinen mafiatrilleri.http://www.imdb.com/title/tt0166896/
info info
kirjan pohjalta tehty elokuva. Kirjoittanut Nicholas Sparks. Omista isovanhemmistaan, luulen.
Sellaista elämä on, kauhean ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862