vaihtoehtoa, elämä Jumalan yhteydessä tai elämä erossa Jumalasta. Itse asiassa se elämäntyyli joka kuollessa on vallitsevana jatkuu elämän jälkeen. Jos kuolet erossa Jumalasta myöskin jatkat elämää erossa Hänesta. Jos kuolet Jumalan omana, Jumalalle kuuliaisena, jatkat myöskin elämääsi Hänen omanaan, Hänelle kuuliaisena. Tästä asiasta kertoo 2.5 min video http://www.youtube.com/watch?v=fsqy9F1pVzg
Kuoleman jälkeen
18
573
Vastaukset
Juuri tuollaisilla jutuilla te minua lapsena peloittelitte, ei tuo ole oikeata uskoa.
Ei sekään että iankaikkisesta iankaikkiseen taivaassa veisaamme hallelujaa ja soitetaan harppua. Kuten ei sekään että sielä toisessa paikassa olis tulinen järvi, itku ja hammasten kiristys joka ei koskan lopu.
Noiden peloittelujen ajamana löysin oman uskoni. Taivas on kaikille avoin kesämaa, siellä on meidän rakkaat ja vähemmän rakkaat. Siellä Jeesus käyskentelee opettaen meitä jotka vihdoinkin ymmärrämme sanansa. Joita kääntäjät tai kirkko ei ole vääristellyt.
Kun aikani koittaa minua ollaan vastassa jo tällä puolen. minut viedään perille, saan nähdä kaikki tutut. Nekin joiden kanssa on jäänyt keskeneräisiä juttuja saadaan keskustella ne loppuun. Me iloitsemme yhdessä ja rakkauden valo täyttää tietoisuuden.
Vasta sen jälkeen mennään suuren tuomarin eteen joka näyttää meille elämän nauhamme ja me itse itsemme tuomitsemme. Taivas ja helvetti ei ole paikka se on tila jonka itse luomme.
Amen- että Jumala
ottaa oman valtakuntansa kansalaisiksi sellaisia jotka eivät halua noudattaa siellä vallitsevia lakeja vaan jotka luovat itsellensä omat lait ja elävät niiden mukaan?
- eetteri*
että Jumala kirjoitti:
ottaa oman valtakuntansa kansalaisiksi sellaisia jotka eivät halua noudattaa siellä vallitsevia lakeja vaan jotka luovat itsellensä omat lait ja elävät niiden mukaan?
Karman laki;
, jonka alaisia me kaikki olemme. - syyn ja seurauksen
eetteri* kirjoitti:
Karman laki;
, jonka alaisia me kaikki olemme.laki. Jos siis valitset elämän erossa Jumalasta niin siitä seuraa että myös kuoleman jälkeen elät erossa Jumalasta.
- eetteri*
syyn ja seurauksen kirjoitti:
laki. Jos siis valitset elämän erossa Jumalasta niin siitä seuraa että myös kuoleman jälkeen elät erossa Jumalasta.
ja näinollen en ja emme koskaan joudu eroon jumalasta.
- Jumala
eetteri* kirjoitti:
ja näinollen en ja emme koskaan joudu eroon jumalasta.
joka loi maan ja meren ja kalat ja linnut ja ihmiset, tämän ihanan ja ihmeellisen joka meitä ympäröi.
- eetteri*
Jumala kirjoitti:
joka loi maan ja meren ja kalat ja linnut ja ihmiset, tämän ihanan ja ihmeellisen joka meitä ympäröi.
ei ole mitenkään mahdollista. Se on petosta.
- sisälläsi
eetteri* kirjoitti:
ei ole mitenkään mahdollista. Se on petosta.
ei ole se hyvä ja kaikkivaltias, Hän jota me Luojaksi kutsumme, niin kuka tuo jumala sisälläsi on ja mihin hän kykenee?
- Aritta
sisälläsi kirjoitti:
ei ole se hyvä ja kaikkivaltias, Hän jota me Luojaksi kutsumme, niin kuka tuo jumala sisälläsi on ja mihin hän kykenee?
niin Jumalan henki on silloin myös meissä. Emme siis voi olla erossa Jumalasta koskaan mutta voimme luulla olevamme.
Ihmistä ei ole luotu, no ihmisruumis on luotu, vaan ihmisen henki on "irronnut" (en keksi muuta sanaa) Jumalan Hengestä. Olemme siis samaa henkeä kuin Jumala. Ihan niin kuin vesipisarat merestä on samaa merta.
Tämä luoja jota myös me olemme kykenee suuriin tekoihin. Me olemme luoneet tämän maailman siksi mitä se on nyt. Siinä on "auttanut" meitä egomme jonka vuoksi kaikki ei ole ihan niin mukavaa kuin voisi olla. Meillä on myös mahdollisuus luoda maailmasta paratiisi, mutta silloin on lopetettava kuuntelemasta egoa joka vain haluaa omaa etua. - sisällä
Aritta kirjoitti:
niin Jumalan henki on silloin myös meissä. Emme siis voi olla erossa Jumalasta koskaan mutta voimme luulla olevamme.
Ihmistä ei ole luotu, no ihmisruumis on luotu, vaan ihmisen henki on "irronnut" (en keksi muuta sanaa) Jumalan Hengestä. Olemme siis samaa henkeä kuin Jumala. Ihan niin kuin vesipisarat merestä on samaa merta.
Tämä luoja jota myös me olemme kykenee suuriin tekoihin. Me olemme luoneet tämän maailman siksi mitä se on nyt. Siinä on "auttanut" meitä egomme jonka vuoksi kaikki ei ole ihan niin mukavaa kuin voisi olla. Meillä on myös mahdollisuus luoda maailmasta paratiisi, mutta silloin on lopetettava kuuntelemasta egoa joka vain haluaa omaa etua.kaksi jumalaa, toinen joka on luonut tämän kaiken ja toinen joka haluaa tuhota tämän kaiken?
- Aritta
sisällä kirjoitti:
kaksi jumalaa, toinen joka on luonut tämän kaiken ja toinen joka haluaa tuhota tämän kaiken?
On vain yksi ns Jumala, Henki, ja meidän henkemme on hänestä. Me olemme oikeasti myös henkiä. Tämän fyysisen ruumiimme olemme itse luoneet samaten kuin kaiken muunkin fyysisen.
Ego ei ole jumala vaan se on osa tätä fyysistä itseämme.
Ajattele näin että olemme henkiä fyysisessä ruumiissa, emme fyysinen ruumis jolla on henki. - eetteri*
Aritta kirjoitti:
On vain yksi ns Jumala, Henki, ja meidän henkemme on hänestä. Me olemme oikeasti myös henkiä. Tämän fyysisen ruumiimme olemme itse luoneet samaten kuin kaiken muunkin fyysisen.
Ajattele näin että olemme henkiä fyysisessä ruumiissa, emme fyysinen ruumis jolla on henki.minätunne, ajattelee tuntee ja aistii.
Sielu on jumaltietoisuus meissä, henkinen puolemme, ikuinen osa.
Jumala ilmentää itseänsä omantunnon äänenä. - Aritta
eetteri* kirjoitti:
minätunne, ajattelee tuntee ja aistii.
Sielu on jumaltietoisuus meissä, henkinen puolemme, ikuinen osa.
Jumala ilmentää itseänsä omantunnon äänenä.Olet parempi tuossa suomenkielessä kuin minä.
Löydät ne sanat. :-) että Jumala kirjoitti:
Ja sinäkö kävelet Jumalan yli tietäen mitkä ovat hänen klakinsa. Ei tokkiinsa. Jumala ottaa meidät kaikki ja siellä me opimme.
- luonut
Aritta kirjoitti:
Ajattele näin että olemme henkiä fyysisessä ruumiissa, emme fyysinen ruumis jolla on henki.itseni, tämän fyysisen ruumiini. En voi käsittää milloin olen sen tehnyt, pikkukakarana kaikkein vähiten. Tällä hetkellä minulla on muuta puuhaa, enkä edes osaisi sellaista. Ihan itsellään minusta kasvoi tällainen, ei ole tarvinnut vaivaa nahdä. Miten perustelet väitteesi että olet itse luonut fyysisen ruumiisi? Jos sairastat niin etkö voisi luoda ruumistasi uudelleen ilman sairautta?
- Aritta
luonut kirjoitti:
itseni, tämän fyysisen ruumiini. En voi käsittää milloin olen sen tehnyt, pikkukakarana kaikkein vähiten. Tällä hetkellä minulla on muuta puuhaa, enkä edes osaisi sellaista. Ihan itsellään minusta kasvoi tällainen, ei ole tarvinnut vaivaa nahdä. Miten perustelet väitteesi että olet itse luonut fyysisen ruumiisi? Jos sairastat niin etkö voisi luoda ruumistasi uudelleen ilman sairautta?
mutta juuri siinä tarvitaan sitä uskoa. Ei siinä että kuoliko Jeesus ristillä vai ei. Jos uskot että olet terve niin paranet vaikka mistä sairaudesta. Mutta silloin ei saa hiukkaakaan epäillä ja sitähän me teemme koko ajan.
Kehomme luomme ilman että älyämme sitä. Se tapahtuu vähän niin kuin automaattisesti ennen kuin synnymme tänne.
Sitäpaitsi luot sitä koko ajan, luot myös omaa elämääsi ja maailman tapahtumia "epäsuorasti", mutta kuitenkin. Kaikki mitä teemme vaikuttaa koko maailmassa. Olet kanssaluoja.
- sappua
Kun ihminen kuolee fyysisesti, hänen ruumiinsa palaa aineellisuuden kiertokulkuun.
Jos ihminen on eläessään kieltänyt oman sielunsa olemassaolon, niin hän on kuoltuaankin sielustaan tietämätön. Jos hän on elänyt kapinoivaa elämää Jumalan lakeja kohtaan, niin sielu nukkuu tietämättömyyden unta, kunnes aikojen kuluttua herää horroksestaan.- tiedottomuutta
ei siinä varmaan ole. Äkisti hän havahtuu ja huomaa olevansa elävä sielu ja ikuisesti erossa Jumalasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1086369Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M883961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa393315TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72710Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6001272Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55693- 61679
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193678- 8675
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47669