taas koulukiusauksen uhri?
nuorison mukaan koulun rehtorilla ja atk-opettajalla oli tieto pullosta, jonka Nora oli ottanut mukaansa kouluun viikko sitten torstaina.
Nuorten mukaan Nora oli jäänyt kiinni samalla viikolla lintsaamisesta ja tupakanpoltosta. Hänen piti jäädä katoamispäivänä jälki-istuntoon rangaistukseksi hölmöilyistään. Nora poistui kuitenkin koulusta puoliltapäivin vodkapullo mukanaan.
MTV3 kertoo myös nuorten sanoneen, että-Noraa kiusattiin jonkun verran.
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/kadonnut-nora-loytyi-kuolleena-metsasta-katso-video-loytopaikasta/128901#comments
Noraa kiusattiin jonkun verran?
30
1112
Vastaukset
- ihan kuka muu
tahansa kuin tyttö itse, joka veti pakkasessa kännit ikävin seurauksin.
Voisiko se olla joku muu.- koska se
mikä aiheutti tähän ajautumisen?
- Tomppak
Tälläisiä sattuu ihan liikaa, nätti tyttö meni liian nuorena.
Toivottavasti koulukiusaajat edes ajattelevat mitä ovat tehneet, vaikkei se kuitenkaan ehkä heidän syytänsä ollut.
Kaikkea hyvää Nooran perheelle!- surullisempaa kuin
ruman kuoleminen?
- mutta....
surullisempaa kuin kirjoitti:
ruman kuoleminen?
nyt kun sanoit, voi olla, että on surullisempaa. Sama, jos kaunis ihminen vaikka vammautuu, hän saa sääliä osakseen paljon enemmän kuin vammautunut ruma.
- Tomppak
ruman kuoleminen?
Eipä taida olla eri asia, jos yhtään helpottaa!
- Sermies
ruman kuoleminen?
Rumat ihmiset on vastenmielisiä. Olen itsekin ruma ja erittäin vastenmielinen. Kun kuolen kaverini tuulettavat villisti: "vihdoinkin siitä vitun älykääpiöstä päästiin!" =D
- PeteSmart
Minkälainen opettaja ei huomioi votkapulloa oppilaalla?
Haistan mediapelleilyä.- $$$$$$$$$
se on asia joka näitä iltapäivähaaskalintuja kiinnostaa.
- että äiti tiesi
paikan olevan Noran lempipaikan eikä etsinyt sieltä. Luulisi, että olisi sen reitin tarkistanut ensimmäisenä.
- kourassa
"Poliisin tietoon on tullut, että Noralla on ollut 29. tammikuuta koulusta lähtiessään mukanaan puolen litran votkapullo"
Etsikää tuo hyvätahtoinen setä/täti, joka oli ostanut hänelle viinapullon.
Vai nappasiko tyttö pullon kotoa. Siinä tapauksessa voi voi äti ja iti... - äiti minäkin
Tätä odottelin jo!
Äiti tiesi Noran lintsaamisesta ja tupakanpoltosta, ehkä alkoholin käytöstäkin, mutta siitäkin huolimatta syyttäkäämme koulua ja koulukiusaajia Noran kuolemasta!
Vastuu pois vanhemmilta! Vanhemmat sulkekoot silmänsä lapsiensa huonoilta tavoilta ja holtittomalta käytökseltä! Koulut on muutettava kasvatuslaitoksiksi, opetus SEIS!- PeteSmart
Olen nähnyt sairaita tyyppejä täällä suomi24:lla mutta sinä sijoitut kärkipäähän.
Toivottavasti et ole äiti ja viestisi oli provo.
Toivon todellakin... - äiti minäkin
PeteSmart kirjoitti:
Olen nähnyt sairaita tyyppejä täällä suomi24:lla mutta sinä sijoitut kärkipäähän.
Toivottavasti et ole äiti ja viestisi oli provo.
Toivon todellakin...Eli olet itse täysin sitä mieltä, että kaikki vastuu vanhemmilta pitää sysätä kouluille ja koulukiusaamisesta pitää tehdä automaatti jokaiseen surulliseen tapahtumaan? Kumpi meistä se sairas meistä on???
Olen äiti ja ylpeä siitä. Olen ylpeä myös siitä, että välitän lapsistani aidosti eikä meillä ole koskaan ollut ongelmia tupakoinnin tai juomisen kanssa. Lapseni olen kasvattanut kunnioittamaan muita ihmisiä ja sillä tavalla ovat säästyneet varmaankin siltä koulukiusaamiselta! - PeteSmart
äiti minäkin kirjoitti:
Eli olet itse täysin sitä mieltä, että kaikki vastuu vanhemmilta pitää sysätä kouluille ja koulukiusaamisesta pitää tehdä automaatti jokaiseen surulliseen tapahtumaan? Kumpi meistä se sairas meistä on???
Olen äiti ja ylpeä siitä. Olen ylpeä myös siitä, että välitän lapsistani aidosti eikä meillä ole koskaan ollut ongelmia tupakoinnin tai juomisen kanssa. Lapseni olen kasvattanut kunnioittamaan muita ihmisiä ja sillä tavalla ovat säästyneet varmaankin siltä koulukiusaamiselta!Voisitko lukea otsikkosi uudelleen ja ajatella minkä kuvan sinusta saa "äitinä".
- pete
Hei Pete ja Äiti - menkää treffeille
- äiti minäkin
PeteSmart kirjoitti:
Voisitko lukea otsikkosi uudelleen ja ajatella minkä kuvan sinusta saa "äitinä".
Hyvää on se, ettei vanhempia syytetä tässä(kään) tapauksessa mistään, vaan syy sysätään koulukiusaajille. Vaikkei niitä oikeasti olisikaan. Kunhan vaan kissaa ei nosteta edelleenkään pöydälle.
Oletko tosiaan noin naiivi? Omia lapsia sinulla tuskin on ja jos onkin, annat ne todennäköisesti koulun kasvatettaviksi.
Mistä keksitkin tuon nickisi "sukunimen"? - PeteSmart
äiti minäkin kirjoitti:
Hyvää on se, ettei vanhempia syytetä tässä(kään) tapauksessa mistään, vaan syy sysätään koulukiusaajille. Vaikkei niitä oikeasti olisikaan. Kunhan vaan kissaa ei nosteta edelleenkään pöydälle.
Oletko tosiaan noin naiivi? Omia lapsia sinulla tuskin on ja jos onkin, annat ne todennäköisesti koulun kasvatettaviksi.
Mistä keksitkin tuon nickisi "sukunimen"?"Hyvä, hyvä, hyvä!!!
Kirjoittanut: äiti minäkin 6.2.2009 klo 10.22
Tätä odottelin jo!
Äiti tiesi Noran lintsaamisesta ja tupakanpoltosta, ehkä alkoholin käytöstäkin, mutta siitäkin huolimatta syyttäkäämme koulua ja koulukiusaajia Noran kuolemasta!
Vastuu pois vanhemmilta! Vanhemmat sulkekoot silmänsä lapsiensa huonoilta tavoilta ja holtittomalta käytökseltä! Koulut on muutettava kasvatuslaitoksiksi, opetus SEIS!"
Oletko ihan varma että viestisi oli asiallinen?
Vastaa KYLLÄ tai EI. - PeteSmart
pete kirjoitti:
Käyn treffeillä vain Ihmisten kanssa.
- do you?
PeteSmart kirjoitti:
Käyn treffeillä vain Ihmisten kanssa.
Jaa... YH-äiti ei siis kelpaa...
- PeteSmart
do you? kirjoitti:
Jaa... YH-äiti ei siis kelpaa...
Ai niin, sinä.
- äiti minäkin
pete kirjoitti:
En käy treffeillä muiden kuin oman mieheni kanssa :)
Toisaalta, jos minulla ei olisi omaa miestä, kävisin tapaamassa jotain normaalia, terveellä järjellä varustettua urosta, en typerää "besserwisseriä", joka luulee pelastavansa maailman älyttömillä ajatuksillaan ilman rahtuakaan omakohtaista kokemusta. Enkä voi ajatella deittaamista miehen kanssa, joka käyttää kirkkaankeltaista kukkamekkoa ja juo iltapäiväteensä pikkurilli koukussa, niin muotia kuin sukupuolten sotkeminen nykyään Suomessa onkin ;) - äiti minäkin
PeteSmart kirjoitti:
"Hyvä, hyvä, hyvä!!!
Kirjoittanut: äiti minäkin 6.2.2009 klo 10.22
Tätä odottelin jo!
Vastuu pois vanhemmilta! Vanhemmat sulkekoot silmänsä lapsiensa huonoilta tavoilta ja holtittomalta käytökseltä! Koulut on muutettava kasvatuslaitoksiksi, opetus SEIS!"
Oletko ihan varma että viestisi oli asiallinen?
Vastaa KYLLÄ tai EI.Ehkä meidän on turha jatkaa tätä keskustelua, koska sinulla ei ole minkäänlaista tajua eri tyylilajeista. Kas, viestittää voi niin eri tavoin! Aina ei tarvitse käyttää "normitekstiä", vaan huomion voi herättää esim. ironiaa, satiiria jne. hyväksikäyttäen.
Tässä osuinkin ihan nappiin, ainakin sinun suhteesi ;)
Oivallista jatkoa Sinulle! - pete
äiti minäkin kirjoitti:
En käy treffeillä muiden kuin oman mieheni kanssa :)
Toisaalta, jos minulla ei olisi omaa miestä, kävisin tapaamassa jotain normaalia, terveellä järjellä varustettua urosta, en typerää "besserwisseriä", joka luulee pelastavansa maailman älyttömillä ajatuksillaan ilman rahtuakaan omakohtaista kokemusta. Enkä voi ajatella deittaamista miehen kanssa, joka käyttää kirkkaankeltaista kukkamekkoa ja juo iltapäiväteensä pikkurilli koukussa, niin muotia kuin sukupuolten sotkeminen nykyään Suomessa onkin ;)"En käy treffeillä muiden kuin oman mieheni kanssa :)"
Tuli sellainen käsitys että olet yh-äiti.Nimittäin kirjoitit:
"Olen äiti ja ylpeä siitä... Lapseni olen kasvattanut kunnioittamaan muita ihmisiä..."
Eikö miehesi osallistunut LAPSESI kasvattamiseen? No voi meitä miehiä... - äiti minäkin
pete kirjoitti:
"En käy treffeillä muiden kuin oman mieheni kanssa :)"
Tuli sellainen käsitys että olet yh-äiti.Nimittäin kirjoitit:
"Olen äiti ja ylpeä siitä... Lapseni olen kasvattanut kunnioittamaan muita ihmisiä..."
Eikö miehesi osallistunut LAPSESI kasvattamiseen? No voi meitä miehiä...Vastaan tekemisistäni itse ja voin puhua vain omasta puolestani. Tottakai olen tyytyväinen miehenikin kasvatusmetodeihin, mutta haluan yleensäkin keskustella asioista vain omalta osaltani. Enkä ole lainkaan varma, pitäiskö mieheni siitä, että puhun hänen puolestaan jossain netin keskustelupalstalla :)
Jos asioista puhutaan aina "me-" tai "meillämuodossa", ihmisestä saa vähän yksinkertaisen kuvan. Aivan kuin hänellä ei olisi omaa tahtoa tai omia ajatuksia ollenkaan. - pete
äiti minäkin kirjoitti:
Vastaan tekemisistäni itse ja voin puhua vain omasta puolestani. Tottakai olen tyytyväinen miehenikin kasvatusmetodeihin, mutta haluan yleensäkin keskustella asioista vain omalta osaltani. Enkä ole lainkaan varma, pitäiskö mieheni siitä, että puhun hänen puolestaan jossain netin keskustelupalstalla :)
Jos asioista puhutaan aina "me-" tai "meillämuodossa", ihmisestä saa vähän yksinkertaisen kuvan. Aivan kuin hänellä ei olisi omaa tahtoa tai omia ajatuksia ollenkaan."haluan yleensäkin keskustella asioista vain omalta osaltani"
Sinä taidat olla aika itsenäinen ja sanavalmis nainen. Sellaisia pitäisi olla enemmänkin. He vievät rohkeasti ja tehokkaasti asioita eteenpäin. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.
Cogito, ergo sum - PeteSmart
äiti minäkin kirjoitti:
Ehkä meidän on turha jatkaa tätä keskustelua, koska sinulla ei ole minkäänlaista tajua eri tyylilajeista. Kas, viestittää voi niin eri tavoin! Aina ei tarvitse käyttää "normitekstiä", vaan huomion voi herättää esim. ironiaa, satiiria jne. hyväksikäyttäen.
Tässä osuinkin ihan nappiin, ainakin sinun suhteesi ;)
Oivallista jatkoa Sinulle!Anteeksi mutta jos viestisi oli "ironiaa" minä olen Lasvegasilainen transsu.
- äiti minäkin
pete kirjoitti:
"haluan yleensäkin keskustella asioista vain omalta osaltani"
Sinä taidat olla aika itsenäinen ja sanavalmis nainen. Sellaisia pitäisi olla enemmänkin. He vievät rohkeasti ja tehokkaasti asioita eteenpäin. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.
Cogito, ergo sumEikö ikävät juorut katkeaisi jo alkutekijöihinsä, jos jokainen puhuisi vain omista asioistaan?
Ja oman mielipiteensä saa toki jokainen ilmaista, kunhan seisoo tilanteessa kuin tilanteessa sanojensa takana.
Oikein hyvää jatkoa Sinullekin. - PeteSmart
PeteSmart kirjoitti:
Anteeksi mutta jos viestisi oli "ironiaa" minä olen Lasvegasilainen transsu.
Sinun viestiisi,
KYLLÄ VAI EI.
Oliko asiallinen?
- HessuH
Noora löytyi km. päästä viimeistä paikasta jossa hänet viimeksi nähtiin! Etsijät epäonnistuivat surkeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770