Jos maksaisin sinulle...

tälläistä mietin tänäaamuna :)

...täyden eläkevakuutuksen, ottaisitko sen vastaan vai loukkantuisitko tarjouksesta? Tai läheisellesi, soisitko hänelle sen ilon vai ajattelisitko, että sen on pärjättävä sillä eläkkeellä, minkä on elämän aikana ansainut.

11

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keneltä se

olisi loppujen lopuksi pois.
      Omasta pussistasi sitä et sitä pystyisi maksamaan etkä haluaisikaan.

• jos

pystyisin ja haluaisin....

• keneltä se
        jos kirjoitti:

pystyisin ja haluaisin....

lehmätkin lentää.

• vastaan!

Annahan yhteystietosi (esim. sähköpostiosoite), niin päästään asiassa eteenpäin. Äläkä sitten sotke asiaan mitään kuolleiden kasteita. En suostu kytkykauppoihin.

• tälläistä mietin tänäaamuna :)

...kasteista kuoleiden puolesta!!! Mutta en minä kellekkään tarjoa eläkevakutusta, jotta kyseisen henkilön puolesta voitais tehdä temppelitoimitukset, vaan musta se on hyvä vertauskuva.

Ihminen elää oman elämän ja tienaa eläkkeensä eläkelakien mukaan ja siihen hänen on tyydyttävä, tai tehtävä jotain asialle,kuten sijoittaa vapaaehtoiseen eläkevakuutukseen.

Ihminen elää oman elämänsä ja "ansaitsee" omilla valinnoilla taivaspaikkansa ja siihen on sitten tyydyttävä tai sitten on tehtävä asialle jotain, kuten usko, parannus, kaste ja PH-lahjan vastaan ottaminen.

No nyt sitten joku tarjoo tälle eläkeläiselle, jo maksetun eläkevakuutuksen.

Kuten Jeesus Kristus tarjoaa meille kaikille kuolemattomuuden ja iankaikkisen elämän.

Jotta voisin antaa sinulle tai läheisellesi tämän vakuutuksen minun täytyy tehdä sopimus vakuutusyhtiön kanssa ja maksaa vaaditun summan. Jos otat sen vastaan, saat viettää parempia eläke päiviä.

Jotta voit saada iankaikkisen elämän, sinun täytyy tehdä/vastaanottaa puolestasi tehdyt evankeliumin toimitukset.

Kasteet kuolleiden puolesta ja muut temppeli toimitukset ovat juuri, se vapaehtoinen eläkevakuutus.

Jos lahjoittaisin jollekin sellaisen, niin tuskin mua syytettäis loukkaamisesta ym. Niin en voi ymmärtää, jos teen Temppelissä sijaistoimituksen kuolleen lähimmäisen puolesta, niin millä tavalla minä loukkaan jotakuta. Kyseinen henkilö säilyttää edelleen identiteettinsä, tahtonsa, uskonsa. Yhdestäkään edesmennestä ei tuu MAP-kirkon jäsentä. Itseasiassa edes vastaanottamalla toimitukset hänestä ei tuu mappilaista, vaan Jeesuksen Kristuksen opetuslapsi.

Edelleen kuten eläkevakuutuksesta voi kieltäytyä vedoten esim. omanarvontunteeseen "olen eläkkeeni itse tienannut, enkä tarvitse kenenkään armopaloja".

Voi tarjotuista Temppelitoimituksista kieltäytyä. Olen elänyt vakaumukseni mukaisesti, enkä tarvitse pelastuakseni kenekään apua.

Maksetut eläkemaksut häviävät vakutusyhtiön kassaan, samoin kuin temppelitoimitukset menettävät merkityksensä.

Mutta koko päivän aikana ei löytynyt kuin yksi, joka halusi eläkevakuutuksen, ilman kytkökauppoja, ja yksi, joka uskoi mieluummin lentäviin lehmiin. Mutta kumpikaan ei vastanut kysymykseen kokivatko he tarjouksen loukkaavana?

• vastaan!

Tarjouduin ottamaan tarjouksesi vastaan, mutta sitten et annakaan. Tilalle tarjoat loukkaavia kastepuljauksianne. Ne eivät todellakaan ole rinnastettavissa!!!!!!! Tarjoat kakkua ja annat paskaa!

• tälläistä mietin tänäaamuna :)
        vastaan! kirjoitti:

Tarjouduin ottamaan tarjouksesi vastaan, mutta sitten et annakaan. Tilalle tarjoat loukkaavia kastepuljauksianne. Ne eivät todellakaan ole rinnastettavissa!!!!!!! Tarjoat kakkua ja annat paskaa!

Vai kysyinkö: luokkantuisitko?

• vastaan!
        tälläistä mietin tänäaamuna :) kirjoitti:

Vai kysyinkö: luokkantuisitko?

Konditionaalin käyttöäkö tarkoitat. Paskan vastaanottaminen ei kiinnosta "isin" kanssa tai ilman...

• sinullahan
        vastaan! kirjoitti:

Konditionaalin käyttöäkö tarkoitat. Paskan vastaanottaminen ei kiinnosta "isin" kanssa tai ilman...

on sitä jo omasta takaa yllinkyllin, heiteltäväksi asti. 8)

• sinullahan
        sinullahan kirjoitti:

on sitä jo omasta takaa yllinkyllin, heiteltäväksi asti. 8)

että seuraavaksi kysyt: " konditionaaliako tarkoitat?" 8)

• vastaan!
        sinullahan kirjoitti:

että seuraavaksi kysyt: " konditionaaliako tarkoitat?" 8)

konditionaalia? Niin se tosiaan on, että mikäli vanhempani jatkaisivat edelleen karjanpitoa tai mikäli minä olisin jäänyt tilalle jatkajaksi, paskaa tosiaan olisi heiteltäväksi asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe