Työpaikallani on mies, joka aina tuijottelee avoimesti naisten vartaloita, ehdottelee ja kaikkee semmosta. Etenkin mua. Mutta ku sitä lähestyy ja ehdottaa sille seksiä, niin se ärtyy ja sanoo, että sul on oma mies sitä varten. Viimeks ehdotin sille sitä, eikä se enää varmaan suostu tapaamaan mua edes työasioissa ja välit meni huonommiksi.
Oon iha fiksu, kaunis ja vielä rikaski.
Rahaa jos tarjois, niin siitä se vasta suuttuiski.
-turhautunut nainen-
Miksi mies ei anna?
25
1123
Vastaukset
- jukj
sä heräsit ja päästit kissan pihalle.
- kestämätön tilanne
Siis mitä pitäisi tehdä, osaatko kertoa miehenä?
- tässä yksi mies
kestämätön tilanne kirjoitti:
Siis mkä on kestämätön tilanne? Sekö, että hän tuijottelee vai sekö, ettei hän suostu sinun ehdotukseesi?
Jos koet hänen tuijottelunsa tai vihjailevat puheensa seksuaaliseksi häirinnäksi, ilmoita hänelle siitä äläkä ehdottele hänelle seksiä. Jos tästä huolimatta hän jatkaa sinun häiritseväksi kokemaa tuijottelua, on kyse rangaistavasta seksuaalisesta häirinnästä, josta voit tehdä ilmoituksen joko työsuojeluvaltuutetulle tai esimiehelle. Olet kyllä jo hieman heikentänyt uskottavuuttasi, kun ehdotit seksiä hänelle.
Jos taas ongelmasi on, ettei hän suostu kanssasi seksiin, niin siihen nyt ei paljoa voi tehdä. Semmonen tämä maailma on. Jokainen ei halua seksiä aivan jokaisen kanssa. Siihen nyt vain on tyytyminen. Voit tietenkin yrittää yhä viekotella häntä, mutta ole nyt varovainen. Suorasukainen seksin ehdottelu alkaa olla varsin selvää seksuaalista häirintää, varsinkin, jos hän on jo sinulle selvästi ilmoittanut, ettei sitä halua. - ongelmasi?
kestämätön tilanne kirjoitti:
Miksi haluat juuri tämän miehen, kun voit saada niitä kymmeniä?
www.herkku.net -chat
www.iskuri.net
Ja seksistähän oli sinun mukaasi vain kysymys. - mariamagda"
tässä yksi mies kirjoitti:
Siis mkä on kestämätön tilanne? Sekö, että hän tuijottelee vai sekö, ettei hän suostu sinun ehdotukseesi?
Jos koet hänen tuijottelunsa tai vihjailevat puheensa seksuaaliseksi häirinnäksi, ilmoita hänelle siitä äläkä ehdottele hänelle seksiä. Jos tästä huolimatta hän jatkaa sinun häiritseväksi kokemaa tuijottelua, on kyse rangaistavasta seksuaalisesta häirinnästä, josta voit tehdä ilmoituksen joko työsuojeluvaltuutetulle tai esimiehelle. Olet kyllä jo hieman heikentänyt uskottavuuttasi, kun ehdotit seksiä hänelle.
Jos taas ongelmasi on, ettei hän suostu kanssasi seksiin, niin siihen nyt ei paljoa voi tehdä. Semmonen tämä maailma on. Jokainen ei halua seksiä aivan jokaisen kanssa. Siihen nyt vain on tyytyminen. Voit tietenkin yrittää yhä viekotella häntä, mutta ole nyt varovainen. Suorasukainen seksin ehdottelu alkaa olla varsin selvää seksuaalista häirintää, varsinkin, jos hän on jo sinulle selvästi ilmoittanut, ettei sitä halua.On se nyt merkillistä, jos mies antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa!
- kestämätön tilanne
tässä yksi mies kirjoitti:
Jos taas ongelmasi on, ettei hän suostu kanssasi seksiin, niin siihen nyt ei paljoa voi tehdä. Semmonen tämä maailma on. Jokainen ei halua seksiä aivan jokaisen kanssa. Siihen nyt vain on tyytyminen. Voit tietenkin yrittää yhä viekotella häntä, mutta ole nyt varovainen. Suorasukainen seksin ehdottelu alkaa olla varsin selvää seksuaalista häirintää, varsinkin, jos hän on jo sinulle selvästi ilmoittanut, ettei sitä halua.Oisin siis kysyny miehiltä neuvoja millä miehen saa viekoiteltua. Juuri soitti työasioita ja puhuin sille pala kurkussa. Ei voi ku haaveilla. Miks ehdottelee seksiä suoraan ja epäsuoraan, eikä sit käy kuitenka. Seksuaalisen häirinnän sain sillä loppumaan, mutta se ei nyt mua auta.
- Kiito-Orava
Ehkäpä hän on vain jääkiekkomölli joka ei osaa pitää kieltään kurissa.
Tokihan miltei kaikki miehet katselevat naisia. Naiset kun ovat aika usein kauniita. Poislukien tietysti jokinorsut ja minnasirnöt.
Voi olla, että olet ymmärtänyt tämän miehen lähettämän signaalin väärin. Hän on ehkä vain halunnut viestittää että olet kaunis ja haluttava. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että mies olisi valmis uhraamaan sinun ja oman perheensä pikaisen seksin takia.
Vakiintuneessa parisuhteessa on paljon muutakin kuin seksi. Itse asiassa ajan myötä siitä kus'vehkeitten vastakkain lätkimisestä tulee marginaalinen primitiivitoiminto.- se kääntyminen
on kuin putois pimeeseen kylmään kaivoon.
- se kääntyminen
se kääntyminen kirjoitti:
on kuin putois pimeeseen kylmään kaivoon.
on kuin ajais rekalla kiertoliittymässä, sorry-:)
- kestämätön tilanne
Mies on suoraan ehdottanu mulle seksiä. Eikä miehellä ole perhettä, on iha vapaata riistaa.
Jos se leikkii vaan vaikeesti taivoiteltavaa kuitenki.
- Soh-vi
Tämän palstan miehet uskovat Laasaseen, googlaa, jos et tunne ainoaa oikeassa olevaa Tutkimusta (suurella teellä), kirjaksi laajennettua gradua. Naiset ovat miehiä köyhempiä, mutta käyttävät julkeasti seksuaalista valtaansa saadakseen rikkaita miehiä, köyhät miehet jäävät nuolemaan näppejään. Jokainen mies lankeaa naisten seksuaalivetovoiman ansaan.
Sinua ei ole olemassa.- Kiito-Orava
Onkos Sohvilla paha mieli, taikka tullut henkinen pipi kun noin olet kärtyisä?
- Colli.
Kiito-Orava kirjoitti:
Onhan tuo Sohvi ollut aina tarkka ampumaan teräviä nuolia, mutta voi olla, että vaihdevuosien lähestyessä hän on ryhtynyt lisäämään nuoliin myös myrkkyä. Ristikoiden ratkaisijathan hyvin tuntevat sanan: UPAS
- Soh-vi
Kiito-Orava kirjoitti:
luulin kerrankin olevani hauska. Jo toinen erehdys tänä vuonna. Mutta kertokaa nyt laasasfanitkin mielipiteenne, aloittajahan rikkoo kaikki heidän totuutensa.
- Soh-vi
Colli. kirjoitti:
Onhan tuo Sohvi ollut aina tarkka ampumaan teräviä nuolia, mutta voi olla, että vaihdevuosien lähestyessä hän on ryhtynyt lisäämään nuoliin myös myrkkyä. Ristikoiden ratkaisijathan hyvin tuntevat sanan: UPAS
mouruaa, vaikkei oo ees maaliskuu. Raksahommat vähissä vai? Mulla on nuolia, kyl kyl, ja sulla enimmäkseen vain viini, ilman osuvia aseita, varsinkin illan lähetessä. Jos ymmärrät, mitä tarkoitan.
- Kiito-Orava
Soh-vi kirjoitti:
luulin kerrankin olevani hauska. Jo toinen erehdys tänä vuonna. Mutta kertokaa nyt laasasfanitkin mielipiteenne, aloittajahan rikkoo kaikki heidän totuutensa.
Onkos pikku Sohvilla nyt jokin kompleksi ihmissudeblogi-Henrynäkin tunnetuksi tulleesta Laasasesta?
Enköhän minä jo tässä ketjussa ole mielipiteeni kertonut?
Henry pojuun suhtauduin jo silloin kuten nytkin, antaa vässyköiden valittaa. - Colli.
Soh-vi kirjoitti:
mouruaa, vaikkei oo ees maaliskuu. Raksahommat vähissä vai? Mulla on nuolia, kyl kyl, ja sulla enimmäkseen vain viini, ilman osuvia aseita, varsinkin illan lähetessä. Jos ymmärrät, mitä tarkoitan.
Onkos tämä nyt sitä tasa-arvoa, että sinä enimmäkseen käytät nuolia ja minä viiniä?
Kyllähän tässä taas...ei ihminen muutu miksikään. Ehkä vähän kohtuullisemmin tulee käytettyä.
Musta alkaa tuntua siltä, että olen sairas kun olen töissä. Raksahommathan ovat niitä maailman epäterveellisimpiä. - Soh-vi
Kiito-Orava kirjoitti:
Onkos pikku Sohvilla nyt jokin kompleksi ihmissudeblogi-Henrynäkin tunnetuksi tulleesta Laasasesta?
Enköhän minä jo tässä ketjussa ole mielipiteeni kertonut?
Henry pojuun suhtauduin jo silloin kuten nytkin, antaa vässyköiden valittaa.En lue H:n blogeja. Täällä on vain kommentoitu kovasti (suhteellinen ilmaisu, ei täällä vilkasta) Laasasta kuukausikaupalla ja melkoinen osa mieshenkilöistä idealisoi Henryä. Kohdistin messun heille. En pidä K.Oravaa niin tyhmänä. Oikeastaan en ollenkaan tyhmänä, aika ärhäkkänä möllinä vain (sulla on erinomaisia luonnehdintoja, sallinet lainauksen?).
- Soh-vi
Colli. kirjoitti:
Onkos tämä nyt sitä tasa-arvoa, että sinä enimmäkseen käytät nuolia ja minä viiniä?
Kyllähän tässä taas...ei ihminen muutu miksikään. Ehkä vähän kohtuullisemmin tulee käytettyä.
Musta alkaa tuntua siltä, että olen sairas kun olen töissä. Raksahommathan ovat niitä maailman epäterveellisimpiä.yllä, raksa on raskasta. Kuten kerran kirjoitin, sulla on draamantajua. "Synkkää yksinpuhelua" ja katumusta ;). Pistäytymisesi palstalla on prosessi. Ja kiva tavata taas, nostalginen kun olen. Mies, joka ihailee tytärtään ja jännittävää täti-vainaataan, ei voi olla täysi sovinisti. Syvällinen päätelmä..
- mariamagda"
Kiito-Orava kirjoitti:
Missä kohtaa Sohvi oli tuossa "kärttyisä", kuten asian ilmaisit? Itse en sellaista huomannut.
- iv-hoS
Milloin Soh-vista tuli sohvinisti?
- Colli.
Soh-vi kirjoitti:
yllä, raksa on raskasta. Kuten kerran kirjoitin, sulla on draamantajua. "Synkkää yksinpuhelua" ja katumusta ;). Pistäytymisesi palstalla on prosessi. Ja kiva tavata taas, nostalginen kun olen. Mies, joka ihailee tytärtään ja jännittävää täti-vainaataan, ei voi olla täysi sovinisti. Syvällinen päätelmä..
Puhuit draaman tajustani jo vuonna 2005!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000012160770#22000000012160770
Hyvin on nämä asiat jääneet mieleen, vaikka paljon on jo vettä virrannut Pohjanlahteen.
Muistat myös tuon tätini, joka on huilannut haudassa jo muutaman vuoden. Tytär alkaa olla parikymppinen, mutta edelleen isille se tärkein henkilö.
Oikeastaan en ole sovinisti, mutta jos mua siksi luullaan, en siitä vähäänkään loukkaannu. Sekin on parempi kuin olla mauton "kaiken suvaitseva myötäilijä".
Ai mutta nythän on lauantai! - Soh-vi
iv-hoS kirjoitti:
Milloin Soh-vista tuli sohvinisti?
ei tuu. Mutta sohvanisti olen, mä tykkään sohvista yleensä ja omasta vanhasta kulahtaneesta sohvasta erityisesti. Siinä on lepposaa lukea.
- kirjoittama provo
Terveisin mies
- mariamagda"
Halut ne on naisillakin, vaikkei sitä saa sanoa edes täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa553981TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341420- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972