Homeasunto vei terveytemme...
Haluan vilpittömästi päästä eroon tuosta riippuvuudesta, riippuvuus minulla on kahteen lääkkeeseen, jos ja kun yritän itseäni niistä vieroittaa, elimistö menee niin huonoon kuntoon etten voisi sitoa edes työsopimusta.
Ehkä tarvitsen niitä edelleen, mutta olen valmis siihen etten enää tarvitsisi.
Sairastin valmiiksi ennen tuota home asuntoa paniikkihäiriötä, persoonallisuushäiriötä, yleistä ahdistuneisuutta sekä sosiaalistentilanteiden pelkoa.
Asunnossamme mieheni ja lapseni kanssa sairastin 5 vuotta 4:n eri homeen nujertamana, lisäksi terveyttämme veivät seuraavat..
Homeet ja hiivat 240000/10000, uskomattoman korkeiden kokonaisbakteerien seassa (130000000/100000) , lisäksi terveyttämme veivät sädesienet joiden kohdalla lukemat olivat vaarallisen korkeita (7000000/500).
Perheemme kärsii oireista edelleen, tämä uusi asuntomme on ollut myös asumiskiellossa home/kosteusvaurion takia, meille ei vain haluta antaa tervettä asuntoa, jossa voisimme palautua terveeksi. Poikamme sairastuu aina vain enemmän, ja apua emme saa viranomaisilta, Herra meitä voi auttaa.
Olisin kiitollinen jos muistaisitte perhettäni rukouksissa, että pääsisimme terveelliseen asuntoon ja riippuvuudet katkeaisi, ettei enää tarvitsisi lääkkeitä että jaksaa elää päivän eteenpäin.
Olen huolissani poikamme terveydestä, me vanhemmat tiedämme ettei kaikki ole kunnossa, mutta emme saa apua tilanteeseen koska kyse on homealtistuksesta.
Siunauta kaikille teille ystäville.
Tarvitsen itselleni ja perheelleni...
Esirukousta.
2
190
Vastaukset
- Mfan.
huolimatta sinun pyyntöösi vastataan. Olkoon tämä vaikeus tällä palstalla vaan merkkinä siitä, että rukouksia kuullaan. Ei niitä muuten niin paljon vastuttettaisi. Tämä olkoon vain merkkinä siitä. Ja ole siinä mielessä huoleton, jos olet turvautunut ikiaikojen Jumalaan ja se ei ole pieni juttu. Tekstiäsi lukee moni vakaa kristitty, jonka rukous todella toimii. Jumalalla on vaan oma aikansa ja metodinsa. Aivan vähän aikaa ajassa, niin Hän sinua lohduttaa ihmeellisellä tavalla ja rakkaudella.
- ...
Rukoilen kanssanne.
Ylistys ja kunnia Jumalalle!!!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862