Keskustelussa kuulin jonkun kertoneen ja jostain lukeneen Prinsessa Dianan sanonen englannin hovia replikaneiksi. Nyt kuulin että pitäisi seurata Putinin ulkoista olemusta sillä hänkin on niitä.
Miten ihmeessä tässä voi olla enään mistään varma. Kun omat järjen rippeetkin alkaa miettimään, mikä on totta mikä ei.
Vielä tuosta 9/11 Kysyin monelta ja onesti heti alussa, kuka miksi ja milloin oli ottanut ne kuvat kun torneihin osui. Miksi kamera oli juuri siinä paikassa ja päällä juuri silloin. Vieläkän en ole saanut vastausta.
Juu juu lääkkeet on otettu.
Ei kuulu tänne
9
395
Vastaukset
- eeqrvqervqer
No, sivistetään tietämätöntä: Ensimmäisen lentokoneen törmäys pohjoistorniin tallentui ranskalaisen kuvausryhmän videonauhalle, koska he olivat juuri sillä hetkellä läheisellä kadulla tekemässä dokumenttia, ja kameramies käänsi kameran kohti kuulemaansa lentokoneen ääntä. Muita videoita törmäyksestä ei ole olemassa, eikä yhtäkään valokuvaa. Toisesta törmäyksestä on tietenkin paljon valokuvia ja videoita, koska silloin kaikkien paikalla olleiden ihmisten ja uutisryhmien huomio oli kiinnittynyt torneihin. Ei siis yhtään mitään ihmeellistä.
Muihin hörhöilyihisi sanoisin vain, että käy lääkärilläsi tarkistuttamassa niiden lääkkeittesi annostus.- kuinka voit sanoa
sinä hohhoijaa naiselle noin pahasti, että mene tarkastamaan lääkkeesi. Mites sun oma lääkitys.
kuinka voit sanoa kirjoitti:
sinä hohhoijaa naiselle noin pahasti, että mene tarkastamaan lääkkeesi. Mites sun oma lääkitys.
Olen ollut siinä uskossa että kuvat on otettu turvakameralla joka on pultattu paikoilleen. Kuvat olivat tosi selkeitä, joltain katolta otettuja ei ainakaan käsivaraisesti.
Kuvat molempiin torneihin osumista on samasta paikasta samalla kameralla. Tekniikasta en lähde kinaamaan.
Herras miehinä ymmärrätte että me naiset olemme kautta maailmansivun halunneet selvittää asioita jotka vaivaavat mieltämme.
Vielä kun saisin kuulla mielipiteen tuosta Putinista niin olen puuttumatta enempää keskinäisiin keskusteluihin.Ainakaan ennen huomista:
Hyvää yötä- veljekset
maagikko kirjoitti:
Olen ollut siinä uskossa että kuvat on otettu turvakameralla joka on pultattu paikoilleen. Kuvat olivat tosi selkeitä, joltain katolta otettuja ei ainakaan käsivaraisesti.
Kuvat molempiin torneihin osumista on samasta paikasta samalla kameralla. Tekniikasta en lähde kinaamaan.
Herras miehinä ymmärrätte että me naiset olemme kautta maailmansivun halunneet selvittää asioita jotka vaivaavat mieltämme.
Vielä kun saisin kuulla mielipiteen tuosta Putinista niin olen puuttumatta enempää keskinäisiin keskusteluihin.Ainakaan ennen huomista:
Hyvää yötä - olla syyttömiä
veljekset kirjoitti:
mutta kuka heidät käski mennä tekemään filmiä juuri tuolloin. Taustajoukkojen taustajoukot.
- Lautasmuija
Henkilökohtaisesti pidän selvänä, että Putin on natsi ja yhteydessä maailman muihin korkeassa asemassa oleviin natseihin. Ihailee Aatua yli kaiken. Tuosta reptiliaaniasiasta en osaa sanoa mitään. Totuus on oikeasti tarua ihmeellisempi. Mun mielestä tää ruoan hinnan nousu, taantuma ja ilmastojuttu (kenties järjestetty?)on vain lopun alkua joka tulee pian (ihmisistä riippumaton, ei järjestetty) ja sitten koittaa uudenlainen tulevaisuus. Sitä ennen ihmiset tulevat yksilötasolla sekoilemaan entisestään, toiset taas alkavat harmonisoida elämäänsä.
Iän mukana olen seestynyt omasta mielestäni ja uskallan kysyä kysymyksiä jotka vaivaavat mieltäni.
Kun Putin kävi täällä - he seisoivat Halosen kanssa ruohikolla. Putin sotilaallisessa lepoasennossa. Tarja korkokengissä epävarmana siitä mihin käsilaukkunsa laittaisi.
Tälläinen kuva minulle jäi siitä vierailusta. Mutta nyt kun ajattelen toisin saan olla kanssasi samaa mieltä. Vallanhimo ei helpolla peity., mies joka ei hymyile salaa jotain.- Lautasmuija
maagikko kirjoitti:
Iän mukana olen seestynyt omasta mielestäni ja uskallan kysyä kysymyksiä jotka vaivaavat mieltäni.
Kun Putin kävi täällä - he seisoivat Halosen kanssa ruohikolla. Putin sotilaallisessa lepoasennossa. Tarja korkokengissä epävarmana siitä mihin käsilaukkunsa laittaisi.
Tälläinen kuva minulle jäi siitä vierailusta. Mutta nyt kun ajattelen toisin saan olla kanssasi samaa mieltä. Vallanhimo ei helpolla peity., mies joka ei hymyile salaa jotain.Kyllä me tästä selvitään. Jos ei, kuolema tulee olemaan lempeä valo.
Lautasmuija kirjoitti:
Kyllä me tästä selvitään. Jos ei, kuolema tulee olemaan lempeä valo.
Kesämaan portilla tai jo tällä puolen ovat ystäväni vastassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760