Poistettiin kaksi viisauden hammasta viisi päivää sitten. Kipu ei ole helpottanut yhtään. Onkohan ihan normaalia? Joudun ottaan särkylääkettä noin neljä kertaa päivässä. Tänään testasin josko pärjäisin ilman, mutta jomotus kävi niin voimakkaaksi, että pakko oli ottaa. Kipu tuntuu kurkussa ja sen puolen korvassa, josta viisurit otettiin. Lisäksi korva meni tukkoon. Kauanko teillä on kipu kestänyt? Ei tällasta kipua kyllä jaksa kovin kauaa kestää.. Ihan kamala!
viisureitten poiston jälkeen
onko normaalia?
1
242
Vastaukset
- Almiira
Sun ien on tulehtunut, mene heti päivystykseen. Ei mulla ainakaan ollut kuin vähän turvotusta, kun poistettiin ylhäältä ja alhaalta yhtä aikaa sekä paikattiin parit hampaat :DD Muutenkaan ei mitään kipuja ollut, otin kai illalla buranan ja seuraavana päivänä olin jo ihan normi-oloinen. Pari kuukautta sitten poistettiin poskihammas, tulehduksen vuoksi ja silloinkaan en kummempia kipuja tuntenut. Vahvoja antibiootteja söin 10 päivän kuurin kylläkin, olin kyllä ihan raato sen hammastulehduksen vuoksi, mutten kivulias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770