Kun mikään ei riitä

NevilleR

... tai siis mikä riittää? Paljonko tarviit unta jotta herääminen ei aiheuta infernaalista ranteetaukimitävittuatoikelloonjoseittemänvoihelvetti-efektiä? Jos mä en saa kuutta tuntia unta palloon yössä niin eipä ole kellään kivaa jos se minusta on kiinni.
/Nev

6

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä 5-6 tuntii tarvii olla tajuttomana, muuten on kuin persiiseen ammuttu karhu.

• orpana-67

mutta mulle ei ikävä kyllä oo suotu kovin hyviä unenlahjoja. Välillä valvon koko yön, oon päivän ihan zombie ja seuraavana yönä saatan nukkua sitten autuaallisesti 3h.
      Mutta joskus tärppää ja sitten menee 8h ihan loistavasti! :)

Oon ihan hirveän aamu-uninen. Tuskin koskaan herään sellain, että jippii, on aamu!! Kyllä ne heräämiset on aina enempi tai vähempi tuskaa. Illat ja yöt on mua varten.

• hmh,

Viime yönä viis ja puol. Yhden tapaamisen missasin tänään. Kys. asia oli sellainen, että ei häikkää siitä.

Niin, sä olit sen nimimerkki "vertailijanaisen" symppari siinä yhdessä eilisessä ketjussa?:)

• thin.ice

nukkuis kaikkein mieluiten noin 10 tuntia yössä, mutta eihän se oo käytännössä mahdollista. Tykkään valvoa öisin ja inhoan herätä aamuisin, olen noidankehässä ja "pandalook" vain vahvistuu...

• Dazu

Yleensä herään helposti siinä 4-5 tuntia nukuttuani. Toinen hetki on 6-7 tuntia nukuttua ja kolmas 9-10 tuntia nukuttu. Myöskin alle puolen tunnin unen jälkeen herään helposti ja 2-3 tuntia nukuttua.

Sillä 2-3 tunnin nukkumisella jaksaa mennä ehkä 6 tuntia, 4-5 tunnin unilla 7 tuntia, 6-7 tunnin unilla pärjää jo päivän melko hyvin.

• persona-non-grata

roikkuu:). Toisinaan tulen toimeen vähäiselläkin unimäärällä ... 3-5 tuntia, toisinaan taas tulee nukuttua pidempään .... jopa kellon ympäri. No, ehkä tuohon jälkimmäiseen tulee sitten univelat päälle:).

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4482
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2929
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2692
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1669
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      109
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1174
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      1003
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45