Vääjäämättä ja aina!
voin todistaa tämän, koska olin itse seurakuntanuori, rippileiri-isoinen ja Suomen luterilaisen evankeljumipoppoon (SLEY) markkinointikoneiston osa.
Tulin uskoon ja sitten, viisi vuotta myöhemmin, paranin. Haluatteko kuulla yksityiskohtia? Nimiä minulla ei ole tarjota, koska olin vain rivijeppe, mutta voin kertoa vaikka omasta uskoonhurahtamisestani ja siitä, kuinka minun polkuani laskettiin evlut seurakunnan toimesta jo hyvin pienestä pitäen...
Melkein tekisi mieli laittaa tämäkin omalla nimellä niin uskikset tosissaan olisivat paskat housuissa ;o)
uskis on teeskentelijä
UskonnotonLähimmäinen
3
199
Vastaukset
- big_banggggg
se oma nimesi pois, mutta pukkaas tarinaa tuleen :)
- bubastis.tmi
päästä madot ulos purkista, ei tarvitse mainita nimiä.
- häpeävät jo sinua
muutenkin ja kuluttavat aikaa rukouksiin, että sinä tekisit parannuksen ja kääntyisit oikealle tielle, missä sinusta olisi taas heille hyötyä...?
Kaikkien pappien pojat ovat rikollisia; heistä tulee usein isiänsä pahempia, kuten Charles Darwinista, Freudista jne...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862