KUMMITUKSIA....

Vinkkejä please.

Ystäväni sukulainen asuu vanhassa talossa, jossa sananmukaisesti on kummitellut iät ja ajat, useat ihmiset ovat sen kokeneet, joten huuhaata se ei ole. Välillä on ollut rauhallisempaa, mutta aina se on palannut takaisin. Olen kuullut puhuttavan räyhähengestä, ehkäpä tämä on se. Eli henki on ihan nähtykin siellä talossa, nyt öisin raahaa vintissä jotakin, kolistelee talon seinille, ikkunoihin jne. Varmaan hirveä vieras, en ainakaan itse olisi kovin iloinen tuollaisesta, jos asuisin ko. talossa. Mutta mikä ratkaisuksi, kun eivät sitä muutkaan ole saaneet lähtemään siitä talosta? Ja teoria, mikä tämä henki on ja miksi hän vieläkin hilluu täällä maan päällä ja kiusaa sananmukaisesti? Kerran taas yksi oma toinen tuttavani kertoi samantyyppisestä räyhähengestä, jonka oli saanut eliminoitua pois talosta Helsingissä asuva meedio, hän oli tosiaan saanut hengen pois. Viimein, kun kaikki muut keinot oli käytetty. Kellään täällä kokemuksia ja vinkkejä? Meedioko ainoa ratkaisu?

14

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

Ehkäpä siellä asuu sellainen ihmishenki joka ei ole osannut tai halunnut jatkaa matkaa valoon. Hän asuu siis siellä eikä hän pelottele vaan elää "elämäänsä". Hän on ehkä hieman nyreissään että hänen kotiinsa on muuttanut täysin vierasta porukkaa.

Voihan sitä itsekin kokeilla käskemällä henkeä menemään valoon. Hyvä olisi yrittää visualisoida mielessään se valo. Valossa on aina joku henkimaailmasta odottamassa ja johtamassa näitä onnettomia kotiin. Heidät on vain saatava vakuuttuneiksi siitä että heidän on jatkettava matkaansa.

• olisin.

Mutta varmaan talossa asuvaa omistajaa hämmentää koko juttu vaikka tosiaan tietää että se on totta ja että ei hän hulluksi suinkaan ole tulossa, koska niin moni muukin on hengen kuullut ja nähnytkin. Saattaa tuntua kynnykseltä hakeutua jonkun meedion juttusille. Itse en kyllä epäröisi, jos hän tosiaan avun tälle hengelle saisi ja sitä myöten talon nykyiselle omistajallekin.

• Aritta
        olisin. kirjoitti:

Mutta varmaan talossa asuvaa omistajaa hämmentää koko juttu vaikka tosiaan tietää että se on totta ja että ei hän hulluksi suinkaan ole tulossa, koska niin moni muukin on hengen kuullut ja nähnytkin. Saattaa tuntua kynnykseltä hakeutua jonkun meedion juttusille. Itse en kyllä epäröisi, jos hän tosiaan avun tälle hengelle saisi ja sitä myöten talon nykyiselle omistajallekin.

eivät usko tällaisiin juttuihin eli esim meedioihin on varmaan hankala turvautua meedion apuun. Monella on vielä sekin luulo (kiitos uskontojen) että kaikki tuollainen on saatanasta tai muuten väärin. Joten silloin on vaikea päästä kummituksista eroon.

Eräs perhe turvautui pappiin joka sitten asetteli ristejä sinne sun tänne perheen talossa. Ei vain auttanut. Mutta kun kutsuttiin meedio paikalle sai hän kontaktin henkeen joka ei sitten edes ollut edes kummitus vaan jonkun perheessa olevan sukulainen joka oli tullut "käymään kylässä" henkimaailman puolelta kertomaan että kuolemaa ei ole ja että hän voi erittäin hyvin.

• True believer
        Aritta kirjoitti:

eivät usko tällaisiin juttuihin eli esim meedioihin on varmaan hankala turvautua meedion apuun. Monella on vielä sekin luulo (kiitos uskontojen) että kaikki tuollainen on saatanasta tai muuten väärin. Joten silloin on vaikea päästä kummituksista eroon.

Eräs perhe turvautui pappiin joka sitten asetteli ristejä sinne sun tänne perheen talossa. Ei vain auttanut. Mutta kun kutsuttiin meedio paikalle sai hän kontaktin henkeen joka ei sitten edes ollut edes kummitus vaan jonkun perheessa olevan sukulainen joka oli tullut "käymään kylässä" henkimaailman puolelta kertomaan että kuolemaa ei ole ja että hän voi erittäin hyvin.

Meedioiden spirituaalisissa istunnoissa nämä "haamut" väittävätkin yleensä, että kuoleman jälkeen on kaikki hyvin.

Itse asiassa tämä "haamu" ei oikeasti ole kukaan kuollut ihminen, vaan paholainen, ihmistä teeskennellen. Näin paholainen saa ihmiset uskomaan, että kuoleman jälkeen on hyvä elämä, vaikka kuinka ihminen "rällästäisi".

Nämä meedioiden "lahjat" ovat kyllä varmasti totta sen ansiosta, että he ovat harrastaneet spiritismiä, jolloin heihin on tullut jokin saastunut tietäjähenki. Näin meedio saa yhteyden tämän hengen "kavereihin" ja itse pääpomoon.

Pappi, josta puhuit, oli arvatenkin ns. leipäpappi, eli pappi, joka ei oikeasti ole tosiuskovainen, vaan tekee vaan papin hommia työkseen. Näin arvelin, koska ei niitä henkiä millään risteillä saa pois, vaan kun tosiuskova nuhtelee henkeä Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Nämä henget pelkäävät niin tätä nimeä, koska tietävät, että tulee päivä jolloin heidän valtansa maan päällä loppuu eivätkä ne voi mitään tälle suurelle nimelle.

• bolgrad**

Meidän isä rakensi talon joskus 1960-1964. En muista tarkkaan. Hänellä oli vaimo, joka kuoli sitten suurin piirtein samoihin aikoihin kun talo oli valmis. Isälleni jäi kahdeksan lasta (paljon) ja siinä sitten he yritti elää...

Äitini tuli kuvioihin omien lasten kanssa 1996 ja sitten he teki pari yhteistä lasta ja minä niistä olen yksi :-)

Talossa kummitteli heti alusta lähtien. Niistä jutuista voisi kirjoittaa vaikka kirjan. En tiedä, alkoiko kummittelu vanhempien sisarteni spiritismi peleistä, vaiko oliko sillä, että isäni eka vaimo kuoli, jotain tekemistä kummittelun kanssa?

Isäni kuoli 1987. Hiukan sitä ennen kummittelu paheni. Sen jälkeen pari vuotta jotain pientä aina tapahtui... mutta melko vähän kuitenkin.

Minä olin viimeinen kotoa pois muuttanut ja äitini jäi taloon yksin. On yhä talossa ja sanoo kuulleensa välillä kun joku kävelisi, siirtelisi huonekaluja... ja sitten ovikello soi öisin (mutta koirat ei reakoi siihen) Mutta muuten on todella rauhallista, verrattuna entisaikoihin.

Meitä lapsia on ollut paljon ja paljon on ihmisiä kulkenut talossamme. Moni on nähnyt kummallisia asioita ja pahin varmaan on, kun yksi vaarin tekemä patsas käänsi päätä (en ole itse nähnyt) Isäni hajoitti tuon patsaan.

Mistä kummitukset tulee, miksi ja mihin he sitten kaikkoaa... vai "vanheneeko" nekin, ja väsyy kepposiinsa? Vai onko kyseessä ollut joku energia, koska on niin paljon ihmisiä liikkunut samoissa tiloissa?

Minusta kuitenkin kotini on ollut mahtava paikka ja ostan varmaan talon itselleni, kun äitini myy sen. Siellä on aina ollut sellainen iloinen henki. Kummituskin on varmaan nauranut jatkuvasti omille teoilleen -uskon niin.

• tai tietoa miten toimia, niin saat itsekin johdettua tämän hengen valoon.
        Parempi on silti ottaa yhteyttä hyvään meedioon.
        Käy www.henkinenkehitys.fi
        Jos vaikka asuinkuntasi läheltä löytyisi apua.

• zigi

No miten on, että kun tällaiset kummitukset ovat Saatanan valtakunnasta niin jos kutsutaan meedio, joka hänkin on sen valtakunnan palvelija, niin miten hän nyt ajaisi omansa pois.

Sotahan on täällä ajassa hyvän ja pahan välillä ja että niitä täällä ilmenee ei ole mikään ihme vaan paha on saanut luvan olla jollain tietyillä alueilla tai ihmisissä, ei se sen kummempaa ole.

Vain Jeesuksen auktoriteetilla me voidaan kaikenlaiset pöröt ajaa tiehensä, ei millään muulla.

• Aritta

ole saatanan valtakunnasta. Ne ovat onnettomia ihmishenkiä joita on autettava. Ja joskus valoon menneet henget haluavat näyttää olevansa vielä olemassa.

Ja meediot pystyvät auttamaan näitä henkiä.

Ei papit pysty sellaiseen jos ei heillä ole selvännäkijän kykyä.

• väärä

Miten saatanasta voi olla henki, joka vaikka vain käy omassa vanhassa kodissaan keinuttelemassa keinutuolissa, ilman mitää räyhää tai sellaista. Ja ainakin minun tuttavani kotona kun sitten kävi sellainen henki jatkuvasti,joka siirteli yön aikana tavaroita minne sattuu, kolisteli ja rämisteli, niin meedio sai hänet siirtymään sinne valoon. Ilman että itse asukkaat olisivat tehneet asialle mitään, saatikka alkaneet uskiksiksi. Ja nämä tuttavani ovat siitä saakka saaneet asustella talossaan rauhassa.

• eetteri*

hän toi minulle rahaakin.
        Tämä on totta.

• Aritta
        eetteri* kirjoitti:

hän toi minulle rahaakin.
        Tämä on totta.

joku edesmenneistä sukulaisistasi joka jo oli valossa. Luulen mä. :-)

• .....

..ressukkaa. Ettäkö ihan saatanan valtakunnasta? No, koita pärjätä itses kanssa!

• eetteri*
        Aritta kirjoitti:

joku edesmenneistä sukulaisistasi joka jo oli valossa. Luulen mä. :-)

tämän tilan perustaja(ei sukua) jonka poika juopotteli perintömaansa ja talonsa.

• Aritta
        eetteri* kirjoitti:

tämän tilan perustaja(ei sukua) jonka poika juopotteli perintömaansa ja talonsa.

Niinpä voi ollakin.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5495
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2396
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1890
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1615
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      34
      1575
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1408
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1059
    Aihe