Otin e-pillerin aamulla ja illalla olimme kumppanini kanssa useamman kerran yhdynnässä,ja seuraava aamuna lopetin e-pillereiden syönnin. Kysymys kuuluukin,kuinka kauan pillereiden ehkäisevä vaikutus kestää? voisinko olla tullut raskaaksi illan yhdyntöjen perusteella,vaikka aamulla otin pillerin,ja seuraavana aamuna en enää.
voisinko olla raskaana??
7
533
Vastaukset
- että...
Oletko sinä syönyt niitä e-pillereitä enemmänkin kuin yhden? Normaalistihan niitä ei syödä aamuisin ja iltaisin, joten vaikuttaa vähän oudolta.
- olen syönyt
elikkä kuuri oli melkein lopussa,mutta lopetin koska pillerit eivät sopineet enää minulle. aamuisin siis olen yhden pillerin ottanut.
- edellinen vastaaja
olen syönyt kirjoitti:
elikkä kuuri oli melkein lopussa,mutta lopetin koska pillerit eivät sopineet enää minulle. aamuisin siis olen yhden pillerin ottanut.
No se viimeinen pilleri vaikuttaa periaatteessa siihen seuraavan päivän aamuun asti, mutta siitä eteenpäin on käytettävä sitten muuta ehkäisyä.
Luin hätäisesti aloitusviestin, ethän sinä ollutkaan ottanut pilleritä aamulla ja illalla, vaan se olikin yhdyntä, joka oli tapahtunut illalla. Pahoittelen. - laatasta meni
olen syönyt kirjoitti:
Montako pilleriä söit viimeisestä laatasta. Sillä on aika iso merkitys tuon ehkäisytehon kannalta. Kolmannella viikolla voi lopettaa ja ehkäisy säilyy sen ajan, kun pillereitä syö. Jos lopettaa aiemmin, niin...
- dskldsklsd
Joo, siis tää ei ollut provo...?
Siis TOTTAKAI on raskaaksi tulemisen mahdollisuus, jos lopetat e-pillerit ikäänkuin "seinään" ja sitten vielä harrastat seksiä heti perään...!
Jos nyt asian oikein käsitin...
Teepä raskaustesti vähän ajan kuluttua.- ewfwefewf
voinko nyt olla raskaana,jos kuukautiset alkoivat tänään? olen kyllä kuullut että se on mahdollista...
- näihin nyt
ewfwefewf kirjoitti:
voinko nyt olla raskaana,jos kuukautiset alkoivat tänään? olen kyllä kuullut että se on mahdollista...
alkaneisiin mahd.raskaus ei vielä vaikuttaisi.
Ja tämä vuoto mikä sinulla nyt on, johtunee siitä että lopetit pillerit.
Kai olet tietoinen ettei taukoviikkoa saa pidentää....tässä on nyt sitten samantyyppinen tilanne, et ole jatkanut pillereitä, eli raskaus täysin mahdollinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3895892- 805278
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484306- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623390Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky503148- 432269
- 492195