älkää ärsyttäkö.
krapula ja pahalla päällä
3
160
Vastaukset
- tuuraaja...
keskisuomalainen mustien pantterien johtaja tohtori Hohhoijaa myöntää avoimesti 29. lokakuun 2008 haastattelussa Keski-suomalainen-sanomalehdelle halustaan tuhota valkoiset maapallolta. “Olen valkoisen rodun täydellisen tuhoamisen puolella. Olen mustien täydellisen vapauttamisen puolella. Vihaan valkoista rotua. Vihaan vihollisiani.” Haastattelussa tohtori Hohhoijaa sanoo kuuntelevansa aggressiivista ja väkivaltaista “valkonaama-tappo-hip-hop musiikkia”. “Ainoa asia mitä valkonaama ymmärtää on väkivalta” Hohhoijaa sanoo ja jatkaa ainoa asia mitä valkonaama ymmärtää on ruuti.”
- tähän ketjuun
Keskustelun kulku:
jollakin on sairas ajatusmaail... eilen
Hohhoijaa qevqervqerv eilen
noonoii taas hyppäs hejejeejkje...
Kymmenen hauskaa viestiä poistettu.- ole tajunneet
hohhoijaa kuuluu ylläpitoon, Sensuuri24 palstoilla ei enää tarvita seriffejä, vaan tietokoneohjelma haistaa avainsanat ja vakiokirjoittajat tunnistetietojen perusteella, kaikkia viestejä ei Sensuuri24 päästä yleiseen levitykseen, kaikki ei voi lukea kaikkia viestejä, ja pieni valveutuneiden joukko pystyy lukemaan vain toistensa viestejä, yhteiskunnallisesti ja poliittisesti tärkeä viesti ei ikinä kerää enempää kuin 20-30 lukukertaa koska lukijalaskurit pysäytetään ja avaus sensuroidaan vain tietyn porukan luettavaksi, toisaalta esim. hitmanin ja hohhoijaan älyttömyydet ja valheet sekä muut 7-päivää tasoiset jutut keräävät helposti satoja ellei tuhansia "lukukertoja", tämäkin todistaa jotain mätää olevan näillä palstoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362