Diblomi-inssit on aatelii ,niinku meitsi .Kun mä meen huoltoon 500 Mersulla , nii astun aina jenkkibootsin korolla yhen amispellerasvarin kämmenselälle ja ripottelen Cohiban tuhkaa sen typerälle finninaamalle, ku se makaa siellä Mecen alla rapsuttamassa jotain, ja kyselen samalla siltä et onks se ruikkinu taas akkasa tiineeks, et lisää typeriä vesipäisiä amispellejä kloonautuu palveleen meitsin kaltaisia herrarodun herroja. Sama tyyppi kyttäs aina mua pienenä muuntaajakopin takana kavereineen ja kaljakasseineen ku mä tulin skolest, ja huus et mitäs v***n kirjatoukka ja tuli kimppuu vaa.
Sen kärpäslätkätissinen akka on jonku koulun keittolan tiskaaja ku taas mun Christina on sisustusarkkitehti (tosi namut tisut,ah) ja sen faijakii on pääkonsuli. Et sillee se! Mut turhaan pelle vinkuu ku ei menny kunnon kouluihi, mut eihä köyhimykset ja idiootit pääse siellä edes ulko-ovee pidemmälle. Ryömiköön pelle illalla ruosteiseen japsituningrotteloonsa, jossa lokasuojan tyhmät levikkeetki on leivottu kymmenest kilost pakkelii.
Olkoot onnellinen et mä jätän sen henkiin. Joo!
Ne mun alligaattorinnahkaset jenkkibootsitiii makso Houstonissa (Texas,USA, ju nou!) neljä tonnii vanhaa finskimarkkaa. Ei o pelleillä sellasii.
DIBLOMI-INSSI !
11
1067
Vastaukset
- kirjoitustaidottomia
mielisairaalasta karanneita, kuten taidat itse olla. Siitä puhe mistä puute ja menehän katsomaan, että kaikki lääkkeet tulivat tänään otettua.
- suunnitellaan
pakolaiskeskusta?
- musta matti
suunnitellaan kirjoitti:
pakolaiskeskusta?
Mikä ihme tekee Hangosta ja Hankolaisista niin erikoisia ettei sinne muutama pakolainen mahtuisi.
Olisitte onnellisia tulevista työpaikoista.
Kun satama lähtee, Hanko kuolee.
Mitä Hangossa on talvella. Ei mitää, autiot kadut
huutavat tyhjyyttään. Kansainvälisyyttä Hankoon
kaivataan. - vastaanotto
musta matti kirjoitti:
Mikä ihme tekee Hangosta ja Hankolaisista niin erikoisia ettei sinne muutama pakolainen mahtuisi.
kaivataan.keskuksesta. Jos 100 pakolaista työllistää 8 henkeä niin uskon että haitat ovat suuremmat. Koitas laittaa ne jo paikalla olevat pakolaiset töihin vai luuletko että niiden ylläpito on ilmasta? Tossa on sulle kansainvälisyyttä. http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=rosengård&aq=0&oq=roseng
- adolf
musta matti kirjoitti:
kaivataan.Niin tyhjiä Hangon kadut ja satama ei ole,eikä tuu koskaan olemaan.että sinne täytteeksi somaleja kaivattais!
- olla vahingon-
musta matti kirjoitti:
kaivataan.iloinen Raaseporilainen!
- söpöä ja kaunista
pikku-pojan mongerrusta saatkaan aikaiseksi.
Oletko jo laittanut kokikseen hunajaa, että hammastuet pysyvät paremmin paikoillaan?
Mamma laittaa sinulle sitten illalla kaakaota siihen tykästämääsi vaaleanpunaiseen baby- mukiin, kun tulet mopolla kotiin.
Heissuli! - Eebra
"ja huus et mitäs v***n kirjatoukka ja tuli kimppuu vaa."
Etpä oo tarpeeksi ollut kirjatoukka, kun kirjoitusvirheitä vilisee tekstissä, enemmän kuin oikealla diplomi-inssillä. Ai, mut sä olitkin diblomi-inssi. Mikäs sellainen diblomi oikein on? Ehkä jotain tällaista di=kaksi blom=kukka - sinulle linkki,
että sinä ja muut tietävät mistä sinä puhut:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Diplomi-insinööri- nej70
Keskustelun aloittaja ei ole kirjoituksesta päätellen peruskoulua suorittanut loppuun kovin hyvin arvosanoin, joten jatko-opinnot ei varmaan yllä amistasollekaan. :D
- johanx
Oot tosi narsistinen tai sit sul vähä heittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954