DIBLOMI-INSSI !

EI AMISPELLERASVARI

Diblomi-inssit on aatelii ,niinku meitsi .Kun mä meen huoltoon 500 Mersulla , nii astun aina jenkkibootsin korolla yhen amispellerasvarin kämmenselälle ja ripottelen Cohiban tuhkaa sen typerälle finninaamalle, ku se makaa siellä Mecen alla rapsuttamassa jotain, ja kyselen samalla siltä et onks se ruikkinu taas akkasa tiineeks, et lisää typeriä vesipäisiä amispellejä kloonautuu palveleen meitsin kaltaisia herrarodun herroja. Sama tyyppi kyttäs aina mua pienenä muuntaajakopin takana kavereineen ja kaljakasseineen ku mä tulin skolest, ja huus et mitäs v***n kirjatoukka ja tuli kimppuu vaa.
Sen kärpäslätkätissinen akka on jonku koulun keittolan tiskaaja ku taas mun Christina on sisustusarkkitehti (tosi namut tisut,ah) ja sen faijakii on pääkonsuli. Et sillee se! Mut turhaan pelle vinkuu ku ei menny kunnon kouluihi, mut eihä köyhimykset ja idiootit pääse siellä edes ulko-ovee pidemmälle. Ryömiköön pelle illalla ruosteiseen japsituningrotteloonsa, jossa lokasuojan tyhmät levikkeetki on leivottu kymmenest kilost pakkelii.
Olkoot onnellinen et mä jätän sen henkiin. Joo!
Ne mun alligaattorinnahkaset jenkkibootsitiii makso Houstonissa (Texas,USA, ju nou!) neljä tonnii vanhaa finskimarkkaa. Ei o pelleillä sellasii.

11

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitustaidottomia

mielisairaalasta karanneita, kuten taidat itse olla. Siitä puhe mistä puute ja menehän katsomaan, että kaikki lääkkeet tulivat tänään otettua.

• suunnitellaan

pakolaiskeskusta?

• musta matti
        suunnitellaan kirjoitti:

pakolaiskeskusta?

Mikä ihme tekee Hangosta ja Hankolaisista niin erikoisia ettei sinne muutama pakolainen mahtuisi.
        Olisitte onnellisia tulevista työpaikoista.
        Kun satama lähtee, Hanko kuolee.
        Mitä Hangossa on talvella. Ei mitää, autiot kadut
        huutavat tyhjyyttään. Kansainvälisyyttä Hankoon
        kaivataan.

• vastaanotto
        musta matti kirjoitti:

Mikä ihme tekee Hangosta ja Hankolaisista niin erikoisia ettei sinne muutama pakolainen mahtuisi.
        kaivataan.

keskuksesta. Jos 100 pakolaista työllistää 8 henkeä niin uskon että haitat ovat suuremmat. Koitas laittaa ne jo paikalla olevat pakolaiset töihin vai luuletko että niiden ylläpito on ilmasta? Tossa on sulle kansainvälisyyttä. http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=rosengård&aq=0&oq=roseng

• adolf
        musta matti kirjoitti:

kaivataan.

Niin tyhjiä Hangon kadut ja satama ei ole,eikä tuu koskaan olemaan.että sinne täytteeksi somaleja kaivattais!

• olla vahingon-
        musta matti kirjoitti:

kaivataan.

iloinen Raaseporilainen!

• söpöä ja kaunista

pikku-pojan mongerrusta saatkaan aikaiseksi.
      Oletko jo laittanut kokikseen hunajaa, että hammastuet pysyvät paremmin paikoillaan?
      Mamma laittaa sinulle sitten illalla kaakaota siihen tykästämääsi vaaleanpunaiseen baby- mukiin, kun tulet mopolla kotiin.
      Heissuli!

• Eebra

"ja huus et mitäs v***n kirjatoukka ja tuli kimppuu vaa."

Etpä oo tarpeeksi ollut kirjatoukka, kun kirjoitusvirheitä vilisee tekstissä, enemmän kuin oikealla diplomi-inssillä. Ai, mut sä olitkin diblomi-inssi. Mikäs sellainen diblomi oikein on? Ehkä jotain tällaista di=kaksi blom=kukka

• sinulle linkki,
      • nej70

Keskustelun aloittaja ei ole kirjoituksesta päätellen peruskoulua suorittanut loppuun kovin hyvin arvosanoin, joten jatko-opinnot ei varmaan yllä amistasollekaan. :D

• johanx

Oot tosi narsistinen tai sit sul vähä heittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen